Internet afkorting

28-11-2014 17:26 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi





Ik zou wel een nitwit zijn maar in steeds meer mails sluiten mensen af met Mvrgr.



Die gr staat waarschijnlijk voor groet maar de rest?
Alle reacties Link kopieren
Met vriendelijke groeten
In for the cause....
Alle reacties Link kopieren


Lol

Rofl

Lmao

Roflmao
In for the cause....
mvg

met vriendelijke groeten
Alle reacties Link kopieren
Aanvulling: het is "Met vriendelijke groet". Enkelvoud. Je groet iemand maar één keer bij het afscheid nemen.
Speechless
Dat vind ik inderdaad wel nitwitterig ja.
Alle reacties Link kopieren
Dat gebruiken mensen die het heel druk hebben.... en niet de tijd hebben om er: "Met vriendelijke groet" van te maken....
Het is trouwens geen internetafkorting. Ik heb het iig op school lang voordat internet er was. Of ja, ik heb mvg geleerd. Mvrgr is geschreven door iemand die het maar half heeft meegekregen denk ik
Alle reacties Link kopieren
quote:muzemeisje schreef op 28 november 2014 @ 17:30:

Aanvulling: het is "Met vriendelijke groet". Enkelvoud. Je groet iemand maar één keer bij het afscheid nemen.



Groet of groeten:



http://taaladvies.net/taal/advies/vraag ... t_groeten/
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Het is een afsluiting van een mail, je bedenkt al dat het iets met 'groet' zal zijn, maar 'met vriendelijke groet' komt niet in je op?
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Ken je Mevrouw Gr niet, die komt te voorschijn als er domme vragen worden gesteld. Pompidompidom
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 28 november 2014 @ 17:52:

Dat vind ik inderdaad wel nitwitterig ja.

Nou idd.



Wist je dit echt niet, TO?
Ik heb het in mijn signature staan en dan gewoon voluit natuurlijk. Het voelt een beetje fout, dat wel. Alsof ik het helemaal niet meen, die vriendelijke groet. Misschien moet ik er eerder van maken "Met luie groet".

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven