Internet, hoeveel MB?

02-07-2015 02:31 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help! Ik ben net verhuisd en moet nog een internet aansluiting aanvragen..Nu heb ik geen idee wat "normaal" is qua hoeveelheid MB? Ik doe geen spelletjes op de pc, gebruik hem voor naslagwerk, email en skype etc.



Weet iemand hoeveel MB er dan voldoende is voor een goede internetverbinding?



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
20 Mb/s is voldoende voor je.
Power to the people
Alle reacties Link kopieren
Films in HD via bijvoorbeeld Netflix heb je ongeveer 5 Mb/sec nodig. Bij de meeste providers kun je minimaal 10 of 20 Mb/sec krijgen. Dus je zit altijd wel goed.
20 MB is prima. Ik hoop alleen niet dat je verhuisd ben naar een buitengebied, want dan leveren ze niet wat er verkocht wordt en dan kan je net zo goed voor het goedkoopste abonnement gaan.
Alle reacties Link kopieren
8 MB heb je genoeg aan.quote:polydox schreef op 02 juli 2015 @ 07:10:

20 MB is prima. Ik hoop alleen niet dat je verhuisd ben naar een buitengebied, want dan leveren ze niet wat er verkocht wordt.Dit geldt niet voor Ziggo (UPC)
Niet geschoten is altijd mis
Heeft niks te maken met de leverancier, maar met de afstand tot de centrale. Tenminste als je van ADSL afhankelijk bent.
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie allen!
Alle reacties Link kopieren
quote:polydox schreef op 02 juli 2015 @ 09:01:

Heeft niks te maken met de leverancier, maar met de afstand tot de centrale. Tenminste als je van ADSL afhankelijk bent.



Zo ver ik weet is het niet mogelijk om ADSL af te nemen bij Ziggo/UPC, vandaar ook mijn opmerking.



Ik kan ook nergens vinden dat TO specifiek een ADSL verbinding wil.
Niet geschoten is altijd mis
quote:Bitje93 schreef op 06 juli 2015 @ 22:53:

[...]





Zo ver ik weet is het niet mogelijk om ADSL af te nemen bij Ziggo/UPC, vandaar ook mijn opmerking.



Ik kan ook nergens vinden dat TO specifiek een ADSL verbinding wil.Ik heb opgemerkt, dat alles anders is als je in een buitengebied zou zitten. Dat het dan niet uitmaakt wat voor abonnement je neemt. Vaak ben je namelijk aldaar aangewezen op een aDSL verbinding. Mocht TO in een zogenaamd buitengebied zitten, kan ze net zo goed het goedkoopste abonnement pakken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven