Ipad aansluiten op computerscherm

28-11-2015 11:16 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
.......
Alle reacties Link kopieren
Lekker lang topic zal dit worden.
Alle reacties Link kopieren
USB ingang.
verba volant, scripta manent.
iPad heeft geen USB-ingang. Of uitgang.
Alle reacties Link kopieren
Als je het beeld van de iPad op een groot scherm wilt, dan heb je een Apple-tv nodig.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:JollyJ schreef op 28 november 2015 @ 13:51:

iPad heeft geen USB-ingang. Of uitgang.Uitgang wel. In de gewone stekker (adapter) zit een USB stekkertje aan het snoertje, ik laad mijn i-pad gewoon op in de auto in de USB ingang (die van de auto dus).
verba volant, scripta manent.
quote:ankalida schreef op 28 november 2015 @ 13:52:

Als je het beeld van de iPad op een groot scherm wilt, dan heb je een Apple-tv nodig.Nee hoor. Het kan via appleTV, het kan ook met een verloopstekkertje. Is iets goedkoper.
quote:MarianneDavids schreef op 28 november 2015 @ 13:54:

[...]





Uitgang wel. In de gewone stekker zit een USB stekkertje aan het snoertje, ik laad mijn i-pad gewoon op in de auto in de USB ingang (die van de auto dus).Dat is waar, die was ik even vergeten. Maar heb je al eens geprobeerd via dat kabeltje beeld op je tv te krijgen?
Alle reacties Link kopieren
quote:JollyJ schreef op 28 november 2015 @ 13:56:

[...]



Dat is waar, die was ik even vergeten. Maar heb je al eens geprobeerd via dat kabeltje beeld op je tv te krijgen?Nee, dat zijn dingen waarmee ik me niet ga bezighouden. Geen geduld voor.
verba volant, scripta manent.
quote:MarianneDavids schreef op 28 november 2015 @ 14:11:

[...]





Nee, dat zijn dingen waarmee ik me niet ga bezighouden. Geen geduld voor.Vandaar. Goed advies dan
Alle reacties Link kopieren
quote:JollyJ schreef op 28 november 2015 @ 15:59:

[...]



Vandaar. Goed advies dan TO heeft het over een computerscherm, niet over dat van de TV.
verba volant, scripta manent.
quote:MarianneDavids schreef op 28 november 2015 @ 19:18:

[...]





TO heeft het over een computerscherm, niet over dat van de TV.Oh en dat gaat wel werken met dat kabeltje?
Alle reacties Link kopieren
quote:JollyJ schreef op 28 november 2015 @ 19:35:

[...]



Oh en dat gaat wel werken met dat kabeltje?Ik kan in ieder geval dingen overzetten dus op de één of andere manier werkt het.
verba volant, scripta manent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven