Ipad behekst?

28-01-2016 15:04 23 berichten
Mijn Ipad lijkt wel behekst. Opent zelf internetpagina's, als ik iets wil typen verschijnen er andere letters dan ik intik, lijkt wel overgenomen te zijn door een derde partij. Heb al een nieuw apple-id aangemaakt dat hielp niks, en ook de geschiedenis gewist. Ipad is nu onbruikbaar. Wie heeft dit ook meegemaakt?
Bekend probleem, er wordt aan gewerkt.



Tijdelijke oplossing: bij instellingen>Safari> het aanvullen uitschakelen.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon even resetten en scherm schoonmaken.
http://tweakers.net/nieuw ... -van-crash-in-safari.html
hier misschien de oplossing?
Alle reacties Link kopieren
Hoe bedoel je precies onbruikbaar? Als in: hij gaat niet meer aan? Touchscreen reageert niet?



Harde Reset al geprobeerd? (Aan/uit-knop en home knop lang ingedrukt houden en wachten tot hij opnieuw opstart)



Is hij gejailbreaked?



Kan jij in instellingen naar de optie batterij gaan? Als er iets zit op je ipad dat continu bezig is andere dingen te doen dan dat jij wilt, dan zou je een indicatie kunnen krijgen welke app het meeste aan batterij gebruikt.
Love bubbles....
Even wijwater app downloaden, jaag je de heksen mee weg.
Dank jullie wel, een aantal dingen zal ik straks proberen.



Focus4life, ik beschrijf toch wat er gebeurt? Hij staat gewoon aan, maar lijkt wel of hij overgenomen wordt als ik er zelf op zit te werken dmv andere pagina's ongevraagd openen en letters typen die ik niet zelf intik.



Wat betekent jailbreaken?



Meer tips zijn welkom! Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben.
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter had het ook, echter was haar ipad gevallen. Daardoor was het scherm kapot waardoor er telkens onverklaarbare dingen gebeurde. Had te maken met een connector onderin het scherm. Ik zou even naar een rapairshop gaan als ik jouw was.
Alle reacties Link kopieren
Als ik water op mijn trackpad van mijn Mac knoei, dan gaat het ding ook zijn eigen leven leiden. Misschien is het dat?

De bug van gister had andere problemen Dan je beschrijft. Ik weet er alles van, heb daardoor mijn onderzoeksvoorstel niet op tijd kunnen uploaden en de hele nacht niet geslapen.
Alle reacties Link kopieren
quote:pluisvrouw schreef op 28 januari 2016 @ 15:38:

Dank jullie wel, een aantal dingen zal ik straks proberen.



Focus4life, ik beschrijf toch wat er gebeurt? Hij staat gewoon aan, maar lijkt wel of hij overgenomen wordt als ik er zelf op zit te werken dmv andere pagina's ongevraagd openen en letters typen die ik niet zelf intik.



Wat betekent jailbreaken?



Meer tips zijn welkom! Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben.



Oh, bedoelde het niet erg rot ofzo.



Ziet het er ongeveer zo uit:



https://www.youtube.com/watch?v=wCpNnsKYOxg
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik safari nooit, zal dat het verschil maken?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:Poltergeist2016 schreef op 28 januari 2016 @ 15:27:

Even wijwater app downloaden, jaag je de heksen mee weg.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Dat lijkt er inderdaad op Focus4life, maar niet specifiek in het beginscherm. De ipad is (voor zover ik weet) niet gevallen, en aan het scherm is niets te zien. Heb het scherm ook al goed schoongemaakt. Op mijn werk neemt ICT ook wel eens op afstand mijn computer over om iets te installeren, daar lijkt het een beetje op. "Iemand" zit ineens op je ipad websites te openen terwijl je er zelf bijzit.

Het is overigens al 3 weken, ik begrijp dat er vandaag of gisteren ook bugs bij Apple zijn, maar volgens mij is dat wat anders.

Bedankt vast weer!
Alle reacties Link kopieren
Weliswaar in het Engels:



I had this problem with my ipad2. Typing on its own, changing page size, moving about in applications etc, I spent days working on a fix and have finally solved it.



I hope this benefits others;



1) Download latest itunes to a computer.

2) Connect ipad 2 to the computer using white usb cable.

3) Transfer all purchases etc.

4) Disconnect from itunes.

5) go to settings on the ipad and choose the General option, scroll to bottom and select Reset.

6) choose erase all content and settings.

7) reconnect the ipad to the computer. wait for itunes to find the ipad.

8) on the ipad select set up as new ipad etc until it shows the icons.

9) on itunes select restore ipad.

10) leave itunes to download the latest software. it might take 30mins. dont touch it.

11) when the download is complete it will restore the ipad with latest software.

12) go to settings and switch off Bluetooth. turn off Multitasking gestures. select keyboard and turn off split keyboard. turn off the following too; auto correction, auto capitilisation,check spelling and shortcut.



that's it, ipad should now be problem free.



post here if this helps you.
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
Hallo Pluisvrouw,



ik heb dit probleem ook. Ik heb het scherm al 2 keer vervangen, maar het gebeurt nog steeds en niet alleen in safari. Ik weet de oplossing ook niet helaas.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, vergeten. Als ik de iPad afsluit en weer aandoe dan doe hij weer voor een tijdje normaal, heel gek. Vooral linksonderin, tikt die vaak als hij het doet.
Tssss. Vind ik niet prettig klinken, in deze big brotherachtige dagen. Nederland staat zowat bovenaan als het gaat om mensen afluisteren en vast ook stiekem een beetje hacken in telefoon of tablet.



Ik heb dan wel niets te verbergen in criminele zin, ik vind dat niks, dat geneus. Op een dag moet je dan bv heel veel geld betalen voor je zorgverzekering omdat je veel vlees eet. Of teveel neuspulkt ofzo. Of dan gaat men zich bemoeien met hoe hoog je de kachel zet.



Ik zou iig denken dat ik gehackt werd, als ik dat zo hoor, smunkie. Of dat er door wel een heule domme fout iemand anders jouw tablet bestuurd en jij waarschijnlijk de zijne/hare. Kan toch gewoon niet?
mijn iphone doet dit ook als deze aan de lader ligt. en dan niet de officiële apple lader maar een neplader. Dan lijkt mijn iphone dronken
Alle reacties Link kopieren
Het topic is een jaar oud...Mag hopen dat TO of haar iPad heeft vervangen of van het probleem af is...
Oh mosterd
Hallo hier Pluisvrouw,

Omdat ik geen melding krijg als er nieuwe berichten zijn heb ik hier nooit meer gekeken.

Er bleek een barst in het scherm te zitten, aan de zijkant in het zwart , je kon het met het blote oog amper zien. Wel voelen als je er met je vinger overheen gaat. Vandaar de gevoeligheid van het scherm en het zonder aanraken al steeds verspringen van sites. Ik wilde een nieuw scherm, maar ook het frame bleek krom, en ze konden me niet garanderen dat het scherm weer zou barsten. iPad waarschijnlijk tussen de bank oid tijdens het stoeien vd kinderen uit zijn verband gerukt en scherm gebarsten. Helaas een nieuwe moeten kopen.

Bedankt voor jullie input,

Pluisvrouw
O fieuw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven