Ipad mini of ipad air2?

02-04-2017 19:56 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik heb nu een ipad air en overweeg over te stappen op de ipad mini 4. Dit omdat ik mijj ipad echt overal mee naar toe neem en me dit handiger leek. Maar hoe gaat het filmkijken op een ipad mini? Merk je echt veel verschil met een normaal formaat? Wie heeft ervaringen met een mini?
Niet mokken, maar knokken!
Alle reacties Link kopieren
Gaat prima, maar wel ff wennen qua formaat.

Ik vind groter fijner maar de mini is zalig om mee te nemen.

( heb mini, standaard & pro)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een iPad mini en vind het ideaal. Merk er amper wat van dat deze kleiner is, eigenlijk vind ik het juist een voordeel want deze is ook een stuk lichter.

Ik had overigens ook deze twijfel maar ik ben alleen maar positief en ik was meteen gewend.



Ik kijk er ook regelmatig series of films op. Bevalt ook goed.
elizaar wijzigde dit bericht op 03-04-2017 11:43
Reden: Onvolledig
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb beide. Vind de mini fijner om vast te houden vanwege het lagere gewicht. En als ik film oid kijk maakt het formaat van het scherm me niet uit want ik zit er dan toch helemaal "in".
Bij Mediamarkt kun je ze allebei uitproberen. Ik stond voor dezelfde keuze en heb uiteindelijk gekozen voor de Air omdat ik daar beter de krant op kan lezen. De lettertjes op de mini vond ik net te klein. Mini is wel een stuk lichter en makkelijker mee te nemen.
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfelde ook en ging voor de air2, en heb daar geen seconde spijt van... heb ook geen last van het "formaat". Bij mij pastie makkelijk in mijn tas.

Ik gebruik hem overal voor.



Vind films/series kijken erg fijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze allebei en de mini is mijn favoriet.
Prrrr, mauw miawwwww.
Absoluut de mini! Makkelijk meenemen, films en browsen gaat prima en ook veel beter hanteerbaar in bed voor het slapen gaan. Ik heb alle formaten iPads maar gebruik eigenlijk alleen de mini.
Mini is me wat te klein (maar dat moet je zelf uitmaken). Heb zelf een gewone ipad gekocht vorig jaar, gewicht valt wel mee want je legt die toch steeds neer/tegenaan als je filmpje kijkt....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook mn tweede IPad mini laatst aangeschaft. Zou zelf nooit de gewone iPad willen, veel te zwaar en veel minder handzaam.

En als ik toch perse een groter scherm wil dan pak ik de laptop wel.
Alle reacties Link kopieren
ik heb ze allebei en zou de mini kiezen. Veel handzamer.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt!



Net de mini gekocht. Nu ff uitproberen hoe het bevalt. Prachtige tablet!
Niet mokken, maar knokken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven