iPhone 3

26-10-2014 22:40 15 berichten
Had een iPhone 5. Normaal geef ik niet zoveel om telefoons etc, maar hier was ik toch wel blij mee... Inderdaad was... Met mijn stomme hoofd het ding in de bus laten liggen. Ik wijt het maar aan zwangerschapsdementie, maar oo wat baal ik van mijzelf:(

Heb het er niet voor over om een nieuwe aan te schaffen en heb nu via marktplaats een iphone 3 gekocht voor 35 euro Iemand ervaring met deze telefoon? Gaat maar tot ios 6 denk ik? En hoe zit het met de snelheid en gebruik?
aangezien je het toestel al gekocht hebt, ga je het vanzelf ontdekken. Je hebt inderdaad een model gekocht dat niet meer mee kan met iOS en dat wat langzamer is dan je gewend was. Ook wat groter, zwaarder, en een minder mooi scherm, camera.



Maar voor 35,- bepaald geen slecht toestel. Als het tenminste niet versleten is
Ik denk dat je weinig meer kan met de 3. Geen updates meer voor, apps kan je niet meer updaten dus die doen het dan gewoon niet meer. Ik had minimaal een 4 gekocht dan.

Dat de 3 nog te koop is zeg. Bij bv zonzoo nemen ze die niet eens meer in.
Alle reacties Link kopieren
is waarschijnlijk de 3s? de 3 gaat maar tit ios 4.1. Ach je kunt er mee bellen en kiekjes trekken.
Ja een 3S. Aan die updates had ik nog helemaal niet gedacht:( Had inderdaad dan misschien beter een 4 kunnen aanschaffen. Nja goed, bellen zal er wel mee gaan. Whatsapp gaat dan zeker ook niet meer lukken?
Een 3S bestaat niet. Het is een 3G of 3GS. Op de 3G kan whatsapp niet meer, op de 3GS nog wel als het goed is. Vraag is alleen hoe lang dat nog blijft lopen.
Alle reacties Link kopieren
Da's wel een heel oud beessie TO. Ermee bellen zal nog wel gaan, maar de rest heb ik zo mijn twijfels bij. Maar ja. Dat had je misschien wel kunnen weten omdat je hem voor 35 euro kocht.....
Dan is het de 3GS inderdaad! Ja dat is dan even de vraag..... Had ik zo'n mooie telefoon. Nja goed, wie weet ten tijde van het vakantiegeld dat ik dan weer wat in de nieuwe categorie kan kopen, nu is dat even niet zo verstandig. Ga nog maar eens kijken of mijn doorlopende reisverzekering wat doet. Anders maar old skool weer aan de sms
quote:rastan schreef op maandag 27 oktober 2014 07:15 Da's wel een heel oud beessie TO. Ermee bellen zal nog wel gaan, maar de rest heb ik zo mijn twijfels bij. Maar ja. Dat had je misschien wel kunnen weten omdat je hem voor 35 euro kocht.....Ja.... Nja hopelijk doet whatsapp het nog voor een half jaartje en bellen kan gelukkig altijd
Waarom neem je niet nog een keer een 5 of een 6? Kun je je abonnement al verlengen? Dan hebben ze vaak leuke aanbiedingen.
Alle reacties Link kopieren
Op mijn 3GS doet alles het nog, alleen zo traag als dikke stront. Spelletjes laadt ie haast niet eens.

Maar hij doet aan FB en whatsapp. Al laadt ie niet altijd de foto's.

Vandaar dat ik naar een 5s ben gegaan, wat een verademing.
Een 3GS kan veel apps niet meer updaten, op korte termijn zal dit gevolgen hebben. Hij doet het verder wel.

Mocht je een nieuwe kopen in de toekomst dan zou ik hem los kopen. Los kopen en een sim only is altijd goedkoper dan hem bij een abonnement kopen. En hem evt verzekeren? Bij een losse verzekering kun je hem voor zo'n 70 euro voor een jaar verzekeren. Kun je daarna kijken of je het verlengt of je weer voldoende spaargeld hebt/hem afgeschreven hebt.
quote:Wageningen1985 schreef op 27 oktober 2014 @ 07:29:

Waarom neem je niet nog een keer een 5 of een 6? Kun je je abonnement al verlengen? Dan hebben ze vaak leuke aanbiedingen.



Net een nieuw abbonement met iPhone 5C. Was er zo blij mee:( Jammer dat de vinder deze telefoon blijkbaar ook erg mooi vond. Gelukkig alles kunnen blokkeren en kijk nu of de reisverzekering nog wat wil doen, maar dat denk ik niet. Echt weer typisch mij dit........



Mag van mijzelf nu niks duurs nieuw kopen. Gelukkig dat whatsapp het nu nog gewoon doet, hopelijk komende half jaar ook nog!
quote:otis schreef op 27 oktober 2014 @ 08:10:

Een 3GS kan veel apps niet meer updaten, op korte termijn zal dit gevolgen hebben. Hij doet het verder wel.

Mocht je een nieuwe kopen in de toekomst dan zou ik hem los kopen. Los kopen en een sim only is altijd goedkoper dan hem bij een abonnement kopen. En hem evt verzekeren? Bij een losse verzekering kun je hem voor zo'n 70 euro voor een jaar verzekeren. Kun je daarna kijken of je het verlengt of je weer voldoende spaargeld hebt/hem afgeschreven hebt.Ja had ik die verzekering er maar bij afgesloten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net m'n iphone 3 ingewisseld voor een 4. Ik snap de verhalen hierboven niet zo, ik had nergens last van bij de 3. What's app ging prima, andere apps ook. Ik doe niet zo veel met apps, dus had er niet veel op staan, maar internetten, fb ging allemaal prima!
Geel is het nieuwe blauw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven