Iphone 6 of iphone 6S?

07-02-2017 20:17 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoii



ik wil graag de iphone 6 (s) kopen! de gewone 6 is een stuk goedkoper dus denk dat ik voor die ga. Maar zijn er mensen die ook de iphone 6 hebben en wat zijn de plus en min punten? Is de camera goed?



groetjesss
Alle reacties Link kopieren
Op de site van Apple kun je alle eigenschappen vergelijken.
Alle reacties Link kopieren
Dat snap ik zelf ook wel. Ik vroeg voor meningen van mensen
Alle reacties Link kopieren
Sorry ik zal wel een zeikerd zijn hoor maar ik begrijp dat nooit zo goed. Je kan de eigenschappen overal vergelijken en internet staat vol met sites speciaal voor reviews. Blogs en artikelen van hier tot de hoek geschreven over elke iPhone die er bestaat.



Maar goed. De mening van de viva vrouw gaat vast boven alles. Ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Een 4s is beter.
Alle reacties Link kopieren
Waarom geen SE?



Ozo.
Alle reacties Link kopieren
Je zult weinig ervaringen hier treffen van mensen die beide hebben (gebruikt). Ik heb de Iphone 6 en die is fijn. Maar hou die zich verhoudt ten opzichte van de 6s, geen idee, 6s is nieuwer. Een vast Sneller. Oh ja, weet dat 6s 3d touch heeft. Dat mis ik niet.
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de SE mooier trouwens, ja!
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Niet veel verschil.
Alle reacties Link kopieren
Zie je, echt de aangewezen plek voor deze vraag, het viva forum.
Ik zou de 7 doen, die is waterdicht.
Alle reacties Link kopieren
quote:sushilala schreef op 07 februari 2017 @ 21:28:

Ik zou de 7 doen, die is waterdicht.Waarom zou je een waterdichte telefoon willen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra__ schreef op 07 februari 2017 @ 21:47:

[...]



Waarom zou je een waterdichte telefoon willen?Dan kan je hem in de wc laten vallen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizz schreef op 07 februari 2017 @ 22:09:

[...]





Dan kan je hem in de wc laten vallen.Gewoon beter opletten. Scheelt je heel veel geld aan een iPhone7 en speciale headset.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trouwens jaren een waterdichte telefoon gehad, nooit in het water laten vallen. Net een iPhone, ploep
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra__ schreef op 07 februari 2017 @ 22:12:

Ik heb trouwens jaren een waterdichte telefoon gehad, nooit in het water laten vallen. Net een iPhone, ploep Haha ik had er ook zo eentje.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra__ schreef op 07 februari 2017 @ 22:11:

[...]



Gewoon beter opletten. Scheelt je heel veel geld aan een iPhone7 en speciale headset.Headset krijg je erbij als je de 7 nieuw koopt met een verlengstukje voor je oude/andere headsetjes. Ik had de 6. nu de 7plus. ivm grootte van het scherm. de 6s is sneller dan de 6, maar bij huis-tuin-keuken gebruik, merk je daar niet veel van. De 6 is echt een prima toestel.
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb juist de 7 gekocht omdat die waterdicht is. Ik had nog nooit een telefoon in de wc laten vallen, tot ik vorig jaar een splinternieuwe 6s erin liet vallen... niet meer te repareren.



Een ongeluk zit in een klein hoekje.



Je kan op YouTube veel vergelijkingsfilmpjes vinden over de verschillende iPhones.
Alle reacties Link kopieren
En als je naar de nieuwprijs kijkt van 6s of 7, scheelt dat niet zo veel. of je moet 2e hands of refurbished kijken. dan is de 6 of 6s natuurlijk wel goedkoper.
Don't cry, buy a bag and move on.
Ik heb zelf een 6 en voor mijn werk een 6S. Voor zover ik kan zien zit daar geen groot verschil tussen. Ik raad je alleen heel erg aan om geen 12GB te nemen. Die is zo vol en dan kun je niets meer, ook niet updaten en zo. Dat was echt verkeerde zuinigheid van me.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou idd naar het geheugen kijken en daar op investeren dan of het een 6 of 6s moet zijn.
quote:Phaedra__ schreef op 07 februari 2017 @ 21:47:

[...]



Waarom zou je een waterdichte telefoon willen?



Omdat mijn nieuwe iPhone kapot is gegaan in de regen.



(En een oude heb ik een keer meegewassen, al zal de 7 dat waarschijnlijk ook niet overleven)
Ik heb de 6, een vriendin de 6s. We merken echt weinig verschil in bijv de foto's .



Mijne is momenteel juist sneller, omdat ik meer geheugen heb en haar 6s is bijna vol. Als budget je motivatie is zou ik gaan voor de 6, maar dan wel met 64 of meer gb geheugen!
Alle reacties Link kopieren
quote:sushilala schreef op 08 februari 2017 @ 11:34:

[...]





Omdat mijn nieuwe iPhone kapot is gegaan in de regen.



(En een oude heb ik een keer meegewassen, al zal de 7 dat waarschijnlijk ook niet overleven)



O.



Als het regent zit-ie in en tas of zak.
Op Tweakers.nl staan goede reviews en meningen van gebruikers.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven