Iphone 6s 16gb genoeg?

20-08-2016 08:37 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil een iPhone 6s aanschaffen. Ik heb al jaren een iPhone, en altijd genoeg gehad aan 16 gb. Maar nu twijfel ik, gebruikt deze iPhone niet meer geheugen vanwege de betere foto's? Het wordt dan meteen een 64 gb, omdat er geen 32 gb versie is. Wie heeft er Eem iPhone 6s, en ervaring met 16 of 64 gb?
Ik heb een 6s met 128G, waarvan nu nog 50G vrij. 21.000 foto's, 200 video's, 140 apps en 2.250 nummers



Als je altijd genoeg had aan 16G zou ik niet echt geld uitgeven aan 64G
16g is echt niks, zonde van je geld. Gewoon doorstapelen met de 64g.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een iphone se maar dat zal geen verschil maken want alleen wat kleiner dan de 6.



Ikzelf ben wel voor een 64g gegaan, zat zelf ook te twijfelen maar omdat er steeds meer apps bij komen en deze ook steeds meer zullen gaan vragen wilde ik geen risico nemen.

Hiervoor had ik een 4 met 8g en die zat helemaal vol terwijl, toen ik het net gekocht had, het leek alsof de ruimte oneindig was.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Ik had altijd genoeg aan 16GB en toen ineens niet meer, terwijl ik voor m'n gevoel helemaal niet zo heel veel op m'n telefoon had staan. Ik heb sinds kort een iPhone SE en dit keer bewust voor 64GB gekozen. Ik ging op vakantie en wilde gewoon foto's kunnen maken zonder iets anders te hoeven weggooien. Ik vind het het extra geld zeker wel waard.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook 64gb en eindelijk geen opslagproblemen meer. Ik vind het het geld waard. Wel een naaistreek van Apple om geen 32gb uit te brengen.
Leef en laat leven
Alle reacties Link kopieren
quote:i12b3 schreef op 20 augustus 2016 @ 09:02:

Hier ook 64gb en eindelijk geen opslagproblemen meer. Ik vind het het geld waard. Wel een naaistreek van Apple om geen 32gb uit te brengen.Ja dat is heel slim van ze. Denk dat de meeste mensen toch voor de 64 gaan terwijl ze aan 32 ook zat hadden gehad.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Een naaistreek vind ik het niet aangezien het prijsverschil nog steeds 100 euro is ongeveer. De 32 gb was ook 100 euro duurder dan de 16gb.. dus nu heb je 64gb voor hetzelfde geld ;)



ze hadden wel beter kunnen starten met de 32 gb, voor een high end toestel vind ik 16 gb echt te weinig.

Oh en TO ja de foto's zijn zeker beter dus ik zou zeker voor de 64 gb gaan.
quote:azrielle schreef op 20 augustus 2016 @ 09:12:

Een naaistreek vind ik het niet aangezien het prijsverschil nog steeds 100 euro is ongeveer. De 32 gb was ook 100 euro duurder dan de 16gb.. dus nu heb je 64gb voor hetzelfde geld ;)



ze hadden wel beter kunnen starten met de 32 gb, voor een high end toestel vind ik 16 gb echt te weinig.

Oh en TO ja de foto's zijn zeker beter dus ik zou zeker voor de 64 gb gaan.Kortom, je werd altijd al genaaid
Alle reacties Link kopieren
16gb is ontzettend weinig, daarvan houd je krap 10gb besteedbaar over (iOS neemt ook ruimte in beslag). En als je wat full HD filmpjes maakt, dan gaat het hard.



Maar ja, 860 euro voor een 64gb toestel is heel veel geld. Heb zelf daarom de SE genomen, prima ding en ruim 250 euro goedkoper.
it's not who I am underneath, but what I do that defines me
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de iPhone 6s 64 gb deze was toen net zo duur als de 16 gb.



Ik heb 11gb in gebruik.. Maar ik heb niet heel veel foto's of heel veel apps. Dus zou zeker geen 16 doen dat is zo vol.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb meer dan genoeg aan 16gb. Wel regelmatig overbodige dingen eraf gooien.



Mijn vriend had een 16gb. Hij gebruikt hem ook proffesioneel met veel dossiers. Hij heeft zijn 16 ingeruild voor een 128 GB.



16 is volgens mij genoeg. Ik heb wel extra iCloud ruimte bijgehuurd.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ik heb een 16 en grote spijt daarvan. Gelukkig heb ik voor mijn werk een 64 dus die gebruik ik veel om te fotograferen en filmen. Ik moet wel nog steeds mijn iCloud opslag laten vergroten want die groeit niet automatisch mee.
Alle reacties Link kopieren
Dit is een zeer slechte tijd om een nieuwe iPhone aan te schaffen.



De nieuwe iPhones worden verwacht rond half september. Dan wordt de huidige iPhone 6S waarschijnlijk 100 euro goedkoper.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bugs_Bunny schreef op 20 augustus 2016 @ 09:22:

[...]



Kortom, je werd altijd al genaaidSowieso, want Apple biedt - heel slim - ook niet de mogelijkheid om de opslagcapaciteit uit te breiden. Heb zelf een Samsung met 16G, en heb voor € 19,95 een micro SD kaartje erbij gekocht.
Alle reacties Link kopieren
quote:monsterpinguin schreef op 20 augustus 2016 @ 10:07:

Dit is een zeer slechte tijd om een nieuwe iPhone aan te schaffen.



De nieuwe iPhones worden verwacht rond half september. Dan wordt de huidige iPhone 6S waarschijnlijk 100 euro goedkoper.Klopt helemaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:Joyce48 schreef op 20 augustus 2016 @ 10:37:

[...]



Sowieso, want Apple biedt - heel slim - ook niet de mogelijkheid om de opslagcapaciteit uit te breiden. Heb zelf een Samsung met 16G, en heb voor € 19,95 een micro SD kaartje erbij gekocht.Als je eenmaal een iPhone hebt gehad wil je vaak geen Samsung meer
Alle reacties Link kopieren
quote:Floor789 schreef op 20 augustus 2016 @ 10:39:

[...]





Als je eenmaal een iPhone hebt gehad wil je vaak geen Samsung meer

Omdat?

Partner (beetje digibeet) heeft een iPhone en iPad, ik help hem vaak met instellingen en zo, dus ik weet wel degelijk het verschil. Maar goed, daarover gaat deze discussie niet, sorry voor off-topic TO!
-
anoniem_300341 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 12:39
0.00% gewijzigd
Ik heb een 6s met 16 gb. Heb er zat aan. Niet overdreven veel apps, wel veel filmpjes en foto's, maar ik heb er een iCloud abonnement bij (99 cent per maand voor 50gb).
Alle reacties Link kopieren
zonder icloud abonnement vind ik 16gb bij de en 5s al niet te doen. Ik word gek van de meldingen dat de opslagruimte vol is. Ik ga voor 64gb.
Alle reacties Link kopieren
Thx voor alle reacties, dat is dus duidelijk! Maandag ga ik voor de 64 gb.
Alle reacties Link kopieren
quote:FindingDory schreef op 20 augustus 2016 @ 18:45:

Thx voor alle reacties, dat is dus duidelijk! Maandag ga ik voor de 64 gb.Als ik jou was zou ik even maandje wachten dan is die goedkoper! ( kont de iPhone 7 uit)
Alle reacties Link kopieren
Ja weet ik, maar tmobile heeft vanaf maandag een hele goede actie met een iPhone 6s (heb ik uit betrouwbare bron) ????
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een gewone iPhone 6 en ik heb aan 16 GB ruim voldoende. Dit had ik al met 4s, maar nu dus ook weer... maar ik leeg 'm eens in de 2 - 3 maanden qua foto's. Langere videos haal ik er gelijk af ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven