iphone laad niet op

22-01-2015 18:31 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
IK heb pas een nieuwe iphone 5s.

Sinds een week laad hij heel slecht of bijna niet op.

ALs ik hem aan de oplader leg, komt er in mijn

scherm te staan, not enough storage in the store.

Wie weet wat dit betekent?
Alle reacties Link kopieren
Heb je hier iets aan? storage op iphone
Fabrieksfout?

Even naar de winkel bellen. Je hebt hem pas, dus als je hem in de winkel hebt gekocht heb je als het goed is gewoon garantie.
Alle reacties Link kopieren
Even aan en uit zetten?

Doet bij iPhones meestal wonderen!
t erbij doen ...
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel voor de tips zover, ga alles ff uitproberen.

En anders idd terug naar de winkel, idd nog garantie.
Alle reacties Link kopieren
quote:nieuwsbrief schreef op 22 januari 2015 @ 18:36:

Even aan en uit zetten?

Doet bij iPhones meestal wonderen!Bij wat niet eigenlijk...
Alle reacties Link kopieren
Ik had laatst ook dat hij telkens zeurde dat er geen opslagruimte beschikbaar was.

Kon geen foto's meer maken, de update niet uitvoeren, geen apps erop zetten.

Was ineens weer over en kon alles weer.

Tot nu toe niet meer gehad.



Probeer hem even aan en uit te zetten en anders terug naar de winkel.
Alle reacties Link kopieren
Wat bij mij hielp was reservekopie maken naar icloud en dan helemaal terugzetten naar fabrieksinstellingen en reservekopie terugzetten. Schelede mij ineens 5 gb
Alle reacties Link kopieren
quote:OldWood schreef op 22 januari 2015 @ 18:47:

Ik had laatst ook dat hij telkens zeurde dat er geen opslagruimte beschikbaar was.

Kon geen foto's meer maken, de update niet uitvoeren, geen apps erop zetten.

Was ineens weer over en kon alles weer.

Tot nu toe niet meer gehad.



Probeer hem even aan en uit te zetten en anders terug naar de winkel.Thanks Oldwood
Alle reacties Link kopieren
Of een 'harde reset'. Dat doe je door de homebutton en de aanknoop allebei een paar seconde in te drukken. Dan zet je hem honderd procent uit en leegt hij zijn geheugen ook. Je gaat dan overigens niet terug naar de fabrieksinstellingen en bent dus niets kwijt.
Alle reacties Link kopieren
dubbel
Niet opladen en die melding over storage lijken me twee verschillende problemen. Is "not enough storage in the store" echt de letterlijke tekst van de foutmelding? Klinkt eigenaardig, namelijk.
Alle reacties Link kopieren
Die storage is je opslag.

Geeft je iPhone geen melding voor update? Ik zou eerst kijken of je hem moet updaten maar daar heb je een redelijk volle batterij voor nodig.

Aan en uit wil wel wat oplossen.
Alle reacties Link kopieren
Zelfde probleem hier: iPhone 5s sinds een paar maandjes. Plots laadt ie niet meer op, niks noppes nada.

Aangezien ik die via KPN heb, de klantenservice gebeld: mevrouw, daar moet u mee naar de winkel gaan, neem uw legitimatie mee en dan sturen ze die op naar Apple. U zit nog ruim in de garantie.

Ik naar de winkel, blijk ik m'n originele aankoopbon bij te moeten hebben, anders accepteert Apple de zending niet... Ik mopper nog na, dat dat jong van de klantenservice dat ook wel een had mogen melden, in plaats van drie keer te benadrukken Dat Ik Mijn Legitimatie Bij Moest Hebben. Maar goed, weer terug, weer wachten...

Sta ik daar, met legitimatie, met aankoopbon, vraagt die tr*t in de KPN winkel vrolijk of ik m'n iTunes heb uitgezet. 'Want als die nog aan staat, stuurt Apple de iPhone gewoon terug...'.

Uiteraard heb ik mijn gegevens niet bij en moet dus weer naar huis, wat voor mij elke keer 15 km en terug is.



Dus.

Kapotte iPhone via KPN?

- legitimatie

- originele aankoopbon

- zorg dat alles uit staat, want Apple accepteert niks dat nog verbonden schijnt te zijn.



Klote service daar, dat ze hun personeel eens fatsoenlijk opleiden. Argggh.
conversation = awareness
heb je al aan een kapotte oplader gedacht? mijn telefoon wilde niet meer opladen maar de oplader was gewoon kapot, met een andere oplader doet ie het wel



storage is een ander probleem dan je batterij, storage is de opslagcapaciteit
Bij zoon zijn 5s het zelfde probleem gehad. Opgestuurd naar Apple en kreeg een nieuwe. Enige irritatie wat we hadden is dat we het snoertje erbij hadden gedaan, want dan konden ze zien of daar het probleem in zat. Toen we een nieuwe telefoon kregen zat er geen snoertje bij. En volgens hun zat het er niet bij :(



Dat heeft die bezorger waarschijnlijk achterover gedrukt, al kunnen we dat niet bewijzen helaas..
Alle reacties Link kopieren
Sinds een paar updates van ios geleden laden iPhones alleen nog op met originele Apple laadsnoeren. Heel irritant. Gebruik je het originele snoer?
Ab imo pectore
Alle reacties Link kopieren
Heb hem een paar keer aan en uit gezet, door tegelijker tijd de thuisknop

en de aan/uit knop in te drukken,en dat werkt dus.

Laad weer prima op,maar ja vind toch dat het niet zo hoort.

Met mijn vorige iphone nergens ooit last van gehad!
Alle reacties Link kopieren
quote:emmylou schreef op 24 januari 2015 @ 14:16:

Sinds een paar updates van ios geleden laden iPhones alleen nog op met originele Apple laadsnoeren. Heel irritant. Gebruik je het originele snoer?

Alles origineel, ben er zuinig op.

Vast zo'n geval van domme pech.



Sta je dan met je Karma
conversation = awareness
Voor degene met het KPN-probleem: een 'echte' Apple-store wil je vaak sowieso wel helpen, ook als je dingen niet aangesloten/afgesloten/ingehuppeldepuppelt hebt. Bij die in Utrecht helpen ze mij altijd geweldig! Nemen alle apparaten aan, waar ze ook gekocht zijn, en worden zelfs enthousiast van moeilijke problemen (en hulpeloze jonge vrouwen ).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit zelf ook een tijdje geleden gehad. Ik werd er helemaal gek van, het is zo irritant als je iPhone niet oplaadt...



Zelf ben ik uiteindelijk naar een reparateur gegaan en die heeft de hele iPhone nagekeken, de reparateur zij zelf dat ze op het internet ook een leuke post over dit vaak voorkomende probleem hebben gepost. Link van dit probleem met de oplossing: iPhone 5 laadt niet op - Fixjeiphone
quote:emmylou schreef op 24 januari 2015 @ 14:16:

Sinds een paar updates van ios geleden laden iPhones alleen nog op met originele Apple laadsnoeren. Heel irritant. Gebruik je het originele snoer?

Nee hoor, ik gebruik allemaal neppe snoeren en dat gaat gewoon. Die in mijn auto doet het prima. Die hier thuis niet helemaal. Ik duw hem erin en dan laad hij, maar dan stopt ie weer en zo door. Ik moet hem dan precies goed neerleggen, zodat hij wel oplaad en er dan verder vanaf blijven dan werkt het wel nog gewoon. Het is alleen niet ideaal, maar hij doet het wel

Dat gat waar de stekker in moet een keer uitstofzuigen wil ook wel helpen overigens.
Alle reacties Link kopieren
Oh, update: ik heb een Hele Nieuwe gekregen!

Nog een beetje balen toen ik 'm kwam ophalen dat ie niet gerepareerd kon worden (want, alles kwijt), maar wat bleek: inloggen met m'n iCloud (was me niet eens bewust van het feit dat Dochter die geactiveerd had) en alles stond weer precies zo ingesteld als eerder.

Yeah, ik ben fan!
conversation = awareness
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 30 maart 2015 @ 11:12:

[...]



Nee hoor, ik gebruik allemaal neppe snoeren en dat gaat gewoon. Die in mijn auto doet het prima. Die hier thuis niet helemaal. Ik duw hem erin en dan laad hij, maar dan stopt ie weer en zo door. Ik moet hem dan precies goed neerleggen, zodat hij wel oplaad en er dan verder vanaf blijven dan werkt het wel nog gewoon. Het is alleen niet ideaal, maar hij doet het wel

Dat gat waar de stekker in moet een keer uitstofzuigen wil ook wel helpen overigens.Maar voor die neppe snoertjes (ook ik wilde een assortiment bij de Action op de kop tikken... han-dig) werd ik wel gewaarschuwd: die vernaggelen blijkbaar je iPhone!@
conversation = awareness

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven