iPhone toegangscode vergeten

16-10-2016 20:11 18 berichten
Ik heb een oude iPhone 4 die ik al een paar jaar niet meer gebruik dus wilde hem weggeven maarrrrr er staat een toegangscode op en die weet ik echt niet meer. Via iTunes van alles geprobeerd wat niet lukte, toen de iPhone gewist via zoekmijniphone maar nog steeds kan ik er dus niets mee....want de toegangscode staat er nog steeds op en als het goed is dan is alles nu van de telefoon gewist via zoekmijniphone dus ook mijn icloud.



Iemand een idee wat ik nog kan doen?
Alle reacties Link kopieren
Aan iTunes hangen en configureren als nieuwe iPhone?

Ik weet niet zeker of dat gaat lukken.
Alle reacties Link kopieren
Bij de provider je pukcode opnieuw aanvragen?
Je bent zelf een theepot
Het gaat niet om de puk code, er zit nog wel een oude simkaart in maar die is zo vervangen door degene die hem krijgt. Het gaat echt om de toegangscode.



Via iTunes heb ik geprobeerd maar dan moest zoekmijniphone uitgeschakeld staan, dat heb ik gedaan maar dat gaat pas in zodra de telefoon verbonden is met internet...wat dus niet gaat omdat ik de code niet meer heb.
Alle reacties Link kopieren
helpt dit?
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 16 oktober 2016 @ 20:25:

helpt dit?Al die stappen al ondergaan en hij doet het echt niet, pfffff wordt er nu wel gek vam!
Alle reacties Link kopieren
Hmmm. Dan is er nog de de "DFU mode"

Dat is een modus waar je als normaal gebruiker niet komt. Is best lastig om op tijd de juiste knopjes in te drukken. Even op googelen.

Ook geen idee of dat gaat werken hoor.

Maar die zou ik nog proberen.
Dfu heb ik ook al geprobeerd maar de juiste combinatie van knopjes nog niet gevonden. Denk dat het komt omdat het al een hele oude is.
Alle reacties Link kopieren
Ga morgen dan ff naar een gsmwinkel
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Hier zeggen ze dat 't gewoon kan:

https://support.apple.com/nl-nl/HT204306



Maar ik gok dat je al zo ver was. Daarna zou ik ook gokken op een gsm winkel.
Ik zou Apple Support bellen.
Apple support ga ik morgenochtend idd bellen, ben nu al uren met dat ding bezig en het nu wel erg zat.
Alle reacties Link kopieren
Via zoekmijniphone op een andere telefoon of ipad kun je de telefoon wissen. Daarna kun je er weer in. Icloud backup terugzetten en klaar.
Ab imo pectore
Zoekmijniphone heb ik al meerderemalen vanaf mijn iMac en mijn iPhone 6 gewist en verwijderd maar die iPhone 4 blijft er maar bij staan omdat het pas wordt verwijderd wanneer hij met het internet is verbonden en dat is hij nu niet omdat ik de toegangscode niet meer weet!
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 16 oktober 2016 @ 20:25:

helpt dit?





Onderaan staat hoe het moet als je het niet via itunes doet. Beginnen met de homebutton en sluimerknop in te drukken ( dat is de aan/uit knop, bovenaan op de rand rechts. Ff 1 sec of juist ff vasthouden.



Lukt dat ook niet?
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 16 oktober 2016 @ 23:36:

[...]





Onderaan staat hoe het moet als je het niet via itunes doet. Beginnen met de homebutton en sluimerknop in te drukken ( dat is de aan/uit knop, bovenaan op de rand rechts. Ff 1 sec of juist ff vasthouden.



Lukt dat ook niet?er gebeurd dan wel iets maar hij kan dan nog steeds niet herstelt worden...ik kan dan iig wel de herstel functie aanklikken en dan gaat hij een half uur met iets aan de gang en dan moet ik nog steeds een toegangscode invullen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovely1987 schreef op 16 oktober 2016 @ 23:24:

Zoekmijniphone heb ik al meerderemalen vanaf mijn iMac en mijn iPhone 6 gewist en verwijderd maar die iPhone 4 blijft er maar bij staan omdat het pas wordt verwijderd wanneer hij met het internet is verbonden en dat is hij nu niet omdat ik de toegangscode niet meer weet!Niet de telefoon verwijderen maar de telefoon zelf op afstand wissen via dat programma. Dan kan je er weer in. Heb het met de iphone van dochter ook zo opgelost.
Ab imo pectore
Alle reacties Link kopieren
http://www.iculture.nl/ti ... -iphone-ipad-handleiding/
Ab imo pectore

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven