Is die Samsung Galaxy S2 nou echt zo slecht?

26-07-2012 19:58 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil hem dus gaan kopen, maar ik hoor er erg wisselende verhalen over. Vooral over de update naar Android 4.0.

Wie heeft dit toestel en kan me er meer over vertellen?
Werkt prima bij mij, geen klachten hier!!
Alle reacties Link kopieren
Veel van mijn collega's hebben hem, hoor van hen nooit klachten.
Alle reacties Link kopieren
mijn man heeft hem. Is er erg blij mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem ook, ben er heel tevreden mee!
Alle reacties Link kopieren
Mijn man heeft 'm ook, is er ook helemaal tevreden over. Heb ook van anderen geen klachten gehoord juist.....
Alle reacties Link kopieren
Ok, gelukkig! Want veel mensen schijnen er toch veel problemen mee te hebben. Vaak zomaar uitvallen, batterij snel leeg, enz.. Na de laatste update schijnt het helemaal dramatisch te zijn.

Maar zo te lezen is het toch wel een goede koop, ik verheug me er zo op!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een samsung galaxi gio en het is dat ik een twee jarig abonnement heb, maar anders ging hij zo hup het raam uit. Eén en al gedonder en geen service. Ik zou niet voor een samsung gaan.
Mijn vriend heeft m ook en is er ook héél blij mee. Lekker makkelijk. Veel opties. Batterij gaat snel leeg als je veel internet. Nu is hij op vakantie in het buitenland en joh... hij doet in ene veeeeel langer met de batterij, wel 3 dagen. Maar hij gebruikt dat ding als computer/laptop. Ik ben jaloers want ik heb m niet. Ik moet nog een jaar wachten op abonnementwisseling. Maar dan neem ik denk ik de S3 (tegen die tijd)
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat is dus een nadeel van een 2-jarig abonnement... neem ik dus ook nooit meer. Altijd 1-jarig en het liefst een simonly. Koop ik die mobiel wel los. Heb ik veel liever dan dat ik na 1,5 jaar ga zitten balen van een (te) duur abonnement.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een sgs2 en ben er zeer tevreden mee! Man heeft een iphone endie batterij gaat ongeveer even lang mee.

Ik heb dat over de updates ook gelezen, maar dat ging steeds over illegaal geupdate versies/flashen/jailbreaken/hoedatdanookheet.

Zelf niets van gemerkt en bij mij werkt Kies prima (zeg maar de itunes versie van samsung).
Ik heb de 1 nog, recent een complete update overheen gegooid. Werkt weer als een zonnetje. In september ga ik in Engeland een nieuwe halen, dan wil ik weer een samsung. EVentueel een andere android, maar ik neig naar de note of de s3.
Alle reacties Link kopieren
Een Gio is in de verste verte niet te vergelijken met een Galaxy S.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een dikkere batterij voor mijn s2. De normale batterij gaat veel te kort mee.

Die gingerbread update oid vind ik niks. Telefoon unlocken pakt ie veel minder goed. Forum zit vaak een reageerscherm door letters en swypen moest weer een heel nieuw woordenboek aangelegd dus daar ben ik mee gestopt.



Het is mijn beste telefoon tot nu toe hoor, maar het is geen perfect toestel.
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
vriend en ik hebben hem allebei, hij met update, ik nog zonder. Wilde hem eerst de update laten uitproberen, kijken of ie niet slecht was :P Maar beiden zijn we super tevreden over de telefoon!
Ik heb zo'n maandagmorgenmodel wat regelmatig uitvalt, vastloopt etc. Volgens mij een typisch Samsung probleem, want een paar collegas met Samsungs hebben hetzelfde. Problemen doen zich vooral voor wanneer hij verbinding heeft met wi-fi en je dan de wi-fi zone verlaat/signaal verliest, waardoor hij weer op 3g moet.



Nu ik dat weet, en sowieso niet echt belang hecht aan continue bereikbaarheid en supertechnologie, kan ik ermee leven. Heb voor deze gekozen omdat ik hem los kocht, en deze was vrij goedkoop, maar Iphone biedt betere kwaliteit en betrouwbaarheid (en dat zeg ik als Apple-hater, die dacht blij te zijn met een alternatief).
Alle reacties Link kopieren
quote:geraldine35 schreef op 26 juli 2012 @ 20:34:

Ik heb een samsung galaxi gio en het is dat ik een twee jarig abonnement heb, maar anders ging hij zo hup het raam uit. Eén en al gedonder en geen service. Ik zou niet voor een samsung gaan.

Verschrikkelijk kolere ding.



Dacht lekker goedkoop telefoontje, mooi telefoontje, valt telkens uit, batterij met (serieus!) 3 uur leeg met standby stand. Nog geen 2 maanden en hij wilde niet verder komen dan opstart beeld, kon niet eens meer mijn pin-code invoeren. Weg gebracht, anderhalve maand later bel ik waar mijn telefoon blijft was die nét opgestuurd.



Uiteindelijk ben ik met die winkel tot oplossing gekomen en kreeg ik een waardebon en mocht ik een nieuwe uitkiezen, uiteraard geen Gio meer, never, nu HTC wildfire. Hoop dat die beter is!
Alle reacties Link kopieren
HTC Wildfire is een prima telefoontje hoor. Ik heb zelf een HTC Desire en daar ben ik ook heel tevreden over.

Nu dus naar Samsung, ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een S2. Hiervoor had ik een iPhone. Dat nooit meer, ben heeeeeeeeeel erg blij met mijn S2!!
De gio als nood gehad ooit. Wat was die traag! Zat gewoon ruim een seconde tussen voordat hij reageerde op de touch. En vaak moest ik nog 6 keer drukken voor hij überhaupt reageerde. En hij voelde ook cheap aan, net een speelgoedding van plastic.Ik was zo blij toen ik mijn iPhone weer terug had! Voor mij geen Samsung meer, ook al is de gio dan een goedkoop model en niet te vergelijken met een s2. De kwaliteit van dat toestel zei me genoeg over Samsung.



En voor de mieperds die zich afvragen waarom mijn iPhone weg was. Ik had hem in bad laten vallen en heb er een nieuw scherm in laten zetten ivm kapot backlight. Verder deed alles het gewoon en is het ook blijven doen, maar het werkt zo lastig op een donker scherm
Alle reacties Link kopieren
quote:NymphadoraTonks schreef op 26 juli 2012 @ 20:58:

Ik heb een dikkere batterij voor mijn s2. De normale batterij gaat veel te kort mee.

Die gingerbread update oid vind ik niks. Telefoon unlocken pakt ie veel minder goed. Forum zit vaak een reageerscherm door letters en swypen moest weer een heel nieuw woordenboek aangelegd dus daar ben ik mee gestopt.



.Kan je de telefoon dan weer terugzetten naar de vorige versie dan? Volgens mij had je daar bij de Iphone weinig keus in.
Alle reacties Link kopieren
De update heb ik bewust voor gekozen. Dat is geen verplichting bij een S2. Maar de oude versie terugkrijgen als de update niet bevalt dat kan natuurlijk niet.
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Oh? Nou, maar eens kijken of ik het aandurf Die namen! Gingerbread, jelly bean

Ik wist nog van niks.
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
NT, ik had je even niet goed begrepen. Toen je zei dat dat je ermee gestopt was dacht ik dat je hem weer terug had gezet naar de oude versie.

Zo te horen komt er een nieuwe update aan. Ik ben benieuwd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven