Is die Samsung Galaxy S2 nou echt zo slecht?

26-07-2012 19:58 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil hem dus gaan kopen, maar ik hoor er erg wisselende verhalen over. Vooral over de update naar Android 4.0.

Wie heeft dit toestel en kan me er meer over vertellen?
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Ohhh dan zit ik steeds met de foute naam in mn hoofd. Ik heb ice cream. Van jelly bean nog niet gehoord.



Welke hoofddoek?



En het is maar een telefoon hoor. Hoef niet zo nodig up to date te zijn. Met laatste update ben ik ook niet tevreden. Met icecream dus. Dat is meer I scream vind ik.

4.03 heb ik nu
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
quote:registreerjenu schreef op 26 juli 2012 @ 23:25:

Ik heb ook een S2. Hiervoor had ik een iPhone. Dat nooit meer, ben heeeeeeeeeel erg blij met mijn S2!!Hier precies hetzelfde verhaal Ben al 3 maanden dagelijks blij met mijn Galaxy S2.
Alle reacties Link kopieren
Maandag krijg ik hem binnen!
Alle reacties Link kopieren
Spannend!!



Ik heb de S3 en niets dan super tevreden tot nu toe!! Veel van mijn collega´s hebben de S2 en hoor alleen maar positieve dingen, zodoende heb ik ook de S3 genomen. Zal best eens eentje tussen zitten die niet helemaal goed werkt, maar het product an sich is denk ik heel goed.
Alle reacties Link kopieren
Spannend, Boebele Ik denk (weet eigenlijk zeker) dat je er heel veel plezier van zal hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop het! Ik hou voor de zekerheid mijn oude telefoon nog even bij de hand, mocht hij nou onwijs tegenvallen...
Ik heb sinds een week de samsung galaxy s2 en hij bevalt goed! Alleen heb ik sinds gisteren problemen met de camera. Beeld blijft zwart en krijg foutmelding. Heel soms krijg ik wel beeld en kan ik een foto maken of het beeld bevriest.





Zijn er meer mensen die hier misschien last van hebben?? Misschien heeft met de nieuwe update te maken?
Alle reacties Link kopieren
.
Gisteren unknown error by errorcallback. Vandaag tot nu toe alleen camera fout.



Had op ander forum ook bericht hierover gezet en daar reageerde iemand die ook sinds gisteren precies dezelfde foutmelding kreeg.
Alle reacties Link kopieren
Er is in april toch al een update uitgekomen die niet zo goed bleek te zijn nobrains? Dat lees ik tenminste op allerlei fora. Volgens mij komt er nu een update aan die die vorige moet vervangen, omdat daar zoveel klachten over zijn.
Alle reacties Link kopieren
.
Ik heb android 4.0.3. Is dat de update uit april? Toch vreemd dat camera het tot gisteren goed gedaan heeft.
Alle reacties Link kopieren
,..
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
.
Telefoon is een week oud dus qua garantie geen probleem. Xionz is iemand hier op t forum?
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de telefoon binnen en kan er niet vanaf blijven! Wat een heerlijk toestel zeg! Hij is echt supersnel, een enorm verschil met mijn Desire.

De batterij lijkt vooralsnog ook ok te zijn. Ik ben er echt superblij mee! Nu maar hopen dat ik er geen problemen mee ga krijgen...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook de Samsung s2, geweldig toestel!! En hij maakt de prachtigste foto's. Deze maand, maar zal wel augustus worden, komt de update. Dat is dan JellyBean 4.1. Ik heb gisteren al gekeken of ik hem ergens kan downloaden maar helaas. Veel plezier ermee Boebele!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook erg blij mee. Oude telefoon gaat nu definitief de deur uit

Ik kan die update volgens mij al installeren, maar ik durf niet zo goed. Eerst maar eens even de reacties afwachten!
Ik heb ook een SII en het toestel op zich vind ik prima maar ook mijn batterij is binnen een paar uur leeg en alles loopt regelmatig vast enz.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven