Is dit normaal bij vodafone?

08-09-2015 14:30 10 berichten
Ik probeerde net iemand te bellen en kreeg meteen een bandje dat iemand niet bereikbaar was en dat ik geen voicemail achter kon laten. Hij/zij zou een SMS krijgen dat ik heb gebeld.



Ik vind dit zo raar en heb dit nog nooit gehad. Is dit normaal?
Alle reacties Link kopieren
Voicemail staat uit en hij heeft geen bereik?
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Volgens mij heeft dit niets met Vodafone te maken maar meer hoe je je eigen telefoon hebt ingesteld.
Ik ga straks nog wel een keer proberen te bellen maar ik vond dit dus zo vreemd want ik heb dit nog nooit gehad als ik iemand bel en ken wel meer mensen die vodafone hebben. Persoon die ik bel heeft trouwens geen smartphone maar gewoon een telefoon voor bellen en sms.
Met Juultje eens. Of in plaats van geen bereik, probeerden jullie elkaar gelijktijdig te bellen.
Alle reacties Link kopieren
Als ik telefoon uit heb (en ik heb ook geen voicemail aan) dan gaat dat idd zo.

Zodra ik mn foon weer aanzet krijg ik meldingen van evt gemiste oproepen.

Vodafone idd.

Volgens mij klopt dit hoor.
Als iemand geen bereik heeft of zijn telefoon uit heeft staan en geen gebruik maakt van voicemail dan krijg je die melding ja.

Ik had vroeger Vodafone en ik krijg daar behalve een melding in mijn scherm dat ik een oproep gemist had ook een smsje met dat ik een oproep gemist had.



(zelfs als ik ingesprek was en daardoor een oproep miste kreeg ik daarna een smsje over het feit dat ik een oproep gemist had).
Alle reacties Link kopieren
Ja, m'n man heeft dat ook zo ingesteld. Wil geen voicemailberichten, dus dan zo.
Alle reacties Link kopieren
Heel normaal, niet alleen voor VF, KPN en T-Mobile hebben een vergelijkbaar bandje met SMS-service.

De ontvanger heeft VoiceMail uit staan en is buiten bereik, toestel uit of in Airplane-mode.
Ik heb ook Vodafone en krijg ook een sms als iemand mij niet heeft kunnen bereiken. In de sms staat dan ook of diegene een voicemail heeft achtergelaten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven