Itunes

26-10-2014 19:15 14 berichten
Ik heb een bibliotheek vol muziek op Itunes staan, en alles hiervan staat óók op mij Ipod. Ik wil nu echter alléén de muziek die ik aangevinkt heb op mijn Ipod zetten, maar hoe doe ik dat? Ik vink de nummers aan die ik op mijn Ipod wil, synchroniseer dan, maar ik zie nog steeds dat alle nummers erop staan, niet een selectie.

Wie kan me helpen?
Ik lees even mee. Helaas geen oplossing voor jou maar ik heb hetzelfde probleem. Ook maakt iTunes mijn iPod niet leeg terwijl ik dat wel wil.
Oh die kun je dus ook leeg maken? Misschien is dat de eerste stap.

Maar dat vind ik dan weer een beetje tricky, want misschien krijg ik er dan helemaal niets meer op uit mijn bibliotheek....
Alle reacties Link kopieren
Gewoon leeggooien en dan een afspeellijst maken in iTunes met de nummers die jij wilt en die synchroniseren met je iPod?
Alle reacties Link kopieren
In Itunes bij je ipod als je ipod aangesloten is onder opties aanvinken Synchroniseer alleen aangevinkten nummers en video's…



En niekse, probeer je Ipod eens te resetten en dan zou die leeg moeten zijn
Nee, dat doet ie dus niet. Alles staat er op, alle aangevinkte- en niet aangevinkte nummers....
Hoe reset je een shuffle?
Alle reacties Link kopieren
Die instelling zit OF in het overzichtspaneel als je je iPod aansluit, OF in de algemene voorkeuren van iTunes, dat weet ik zo even niet.

Maar het werkt wel degelijk; ik gebruik dit zelf om dubbele nummers (van verschillende albums) te voorkomen...
Welke instelling bedoel je, om m te resetten of leeg te halen, of alleen de geselecteerde nummers erop te zetten?
Alle reacties Link kopieren
Wellicht eerst aangeven welke nummers/muziek je wilt, dan 'pas toe' en dan synchroniseren?
Because when you stop and look around this life is pretty amazing.
Ah, is er een ' pas toe' knop?

Waar zit die dan, want die heb ik nog niet gevonden...
Alle reacties Link kopieren
Op het moment dat je een instelling aanpast verandert rechtsonder 1 van de knoppen in "pas toe" dacht ik.

Heb je trouwens in het tabblad "muziek" nu niet aanstaan dat je je hele bibliotheek wilt kopiëren?

Hoeveel nummers gast het dan om, want zoveel opslag heeft een shuffle niet...
Het is me nog niet gelukt, maar ik had ook nog niet gezien dat er een knop verandert, vanmiddag even kijken. Het gaat om ongeveer 10 uur muziek wat er nu op staat, en dan is het geheugen iets meer dan half vol. En ik wil er dus minder op. Dus dat zou moeten kunnen....

Dank allemaal tot zover ! Ik ga weer aan de slag....
Ah, gevonden. Je moet bij de opties van je eigen ipod een vinkje aanzetten en dan 'toepassen'. En die opties, daar kwam ik bij toeval op. Geen idee wat ik heb aangeklikt want ik kan m nu ook niet meer vinden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven