Kaart maken in Google Maps

22-02-2017 13:46 5 berichten
Ik weet dat je kaarten kunt downloaden, ik weet dat je plaatsen kan opslaan waardoor er een sterretje staat. Maar ik zie bij bloggers wel eens dat ze een kaartje hebben met plekken die ze bezocht hebben, waar ze gegeten hebben en waar ze een foto van hebben gemaakt.



Ik wil graag voor een city trip ook zo'n kaartje maken voor vertrek zodat ik zo kan zien waar ik allemaal heen wil en waar het is op de kaart. Maar nu zie ik dus alleen die sterretjes en zie ik dus nog niet of het een plek is waar ik iets zou willen eten of dat het voor sightseeing is.



Weet iemand hoe dat moet?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb toevallig vanochtend wel gelezen over een oplossing die volgens mij net zoiets biedt. De gratis app "Stay.com" ofzoiets.



De uitleg (met Praag als vb):



Je download de app (gratis!) en voert de bestemming in waar je de kaart van wilt hebben. In ons geval dus Praag, maar ze hebben volgens mij alle grote steden in Europa. Vervolgens download je die hele kaart nog thuis in Nederland en zet je er alle bezienswaardigheden en hotspots in die je wilt gaan bezoeken. Et voilà! Wanneer je in Praag bent zie je een bolletje over die kaart heen en weer bewegen, precies waar jij bent. Hij geeft zelfs nog aan welke kant je op beweegt en hoe ver de hotspots van je vandaan zijn, met deze app loop je echt nooit meer verkeerd. Een gouden uitvinding.



Bron
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je dit zoekt:



http://www.kevinandamanda ... vel-map-with-google-maps/
quote:AnAppleADay schreef op 22 februari 2017 @ 13:52:

Ik denk dat je dit zoekt:



http://www.kevinandamanda ... vel-map-with-google-maps/Ja dat zoek ik en ik zie dat ik al wel in de goede richting zat te zoeken in de app/webversie maar ik wist niet dat ik dan nog layers moest maken. Bedankt! Ga er eens mee aan de slag.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt in een excel bestandje al je bestemmingen zetten en die dan uploaden in Google maps als eigen kaart.
Silence is golden. Duct tape is silver.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven