Kan fb niet vriend niet bereiken

05-09-2016 18:05 21 berichten
Ik ben niet zo handig op fb en zover ik weet heb ik geen Messenger fb.

Nooit gedownload en zie ook geen aparte ao zeg maar ervan.

Je kan dit omzeilen en kennelijk heb ik dat onbewust gedaan, maakt niet uit opzicht.

Overigens heb ik wel een chat functie in fb.



Nou stuur ik soms berichten naar vrienden door op diegene z'n pagina te staan en daar op bericht te klikken.

Werkt prima.



Nu heb ik dat ook gedaan bij een niet vriend vd wk, niks gehoord.

Dus via de chat functie in fb gezocht op de naam, deze persoon stond er niet in, wel anderen met dezelfde of soortgelijke namen.



Ik heb sterk t vermoeden dat m'n bericht niet goed is aangekomen, of dat er geen melding bij diegene is binnen gekomen en mn bericht ergens tussen overige ' troep' zit.

Of heeft diegene ms geen Messenger?



Overigens is zijn fb pagina niet toegang naar voor likes enz van niet vrienden.



Ik wil geen vrienden met hem worden.

Het is iemand die ik ken van vroeger en al mijn foto's uit die tijd ms nog heef.



Hoe kan ik zorgen dat mijn bericht gezien word of hem bereik via chat fb?
Alle reacties Link kopieren
Als je geen vrienden bent op facebook, staat je bericht bij diegene waarschijnlijk in overige. Dan is het vaak niet zo snel gezien. Ik zie ze sons per ongeluk ineens
If you can dream it, you can do it.
Zie je geen V-tje onderaan het bericht? V gelezen om en dan een tijd? Dit kan ook bij geen vrienden. Ik stuur als ik iemand heb opgezocht eerst netjes een privé bericht om in contact te komen en dan kan ik zien of het wel gelezen is.
Ja dat kan ook nog, dan staat het onder overige en dan kan het lang duren wanneer hij het kan zien. Ik heb nlk pas geleden een privé bericht ontdekt op die manier en dat was al 10 maanden oud
Alle reacties Link kopieren
quote:mel.nl schreef op 05 september 2016 @ 18:08:

Als je geen vrienden bent op facebook, staat je bericht bij diegene waarschijnlijk in overige. Dan is het vaak niet zo snel gezien. Ik zie ze sons per ongeluk ineensDit. Ik zou maar op een andere manier contact opnemen.
Dan is het misschien beter om hem als vriend uit te nodigen?
Er is geen overige map meer.



Maar als mensen een gespek beginnen krijgen ze aan de andere kant een melding dat iemand een (eerste) gesprek wil beginnen. Dan moeten ze eerst op toestaan klikken om uberhaupt een bericht te zien.

Blijkbaar heeft de ander dat niet gedaan.
quote:BassGroove schreef op 05 september 2016 @ 18:09:

Zie je geen V-tje onderaan het bericht? V gelezen om en dan een tijd? Dit kan ook bij geen vrienden. Ik stuur als ik iemand heb opgezocht eerst netjes een privé bericht om in contact te komen en dan kan ik zien of het wel gelezen is.



Nee zie niks.

T bericht heb ik verstuurd door op zijn fb pagina te staan en bericht kiezen.
[quote]Goede-Fee schreef op 05 september 2016 @ 18:13:

Er is geen overige map meer.



Maar als mensen een gespek beginnen krijgen ze aan de andere kant een melding dat iemand een (eerste) gesprek wil beginnen. Dan moeten ze eerst op toestaan klikken om uberhaupt een bericht te zien.

Blijkbaar heeft de ander dat niet gedaan.[/quote



Bij mijn chat in fb kon ik hem nergens vinden, terwijl hij wel fb heeft er staan wel andere niet vrienden op met dezelfde soort naam.
quote:Donna1971 schreef op 05 september 2016 @ 18:32:

[quote]Goede-Fee schreef op 05 september 2016 @ 18:13:

Er is geen overige map meer.



Maar als mensen een gespek beginnen krijgen ze aan de andere kant een melding dat iemand een (eerste) gesprek wil beginnen. Dan moeten ze eerst op toestaan klikken om uberhaupt een bericht te zien.

Blijkbaar heeft de ander dat niet gedaan.[/quote



Bij mijn chat in fb kon ik hem nergens vinden, terwijl hij wel fb heeft er staan wel andere niet vrienden op met dezelfde soort naam.



Ik heb geen idee wat dat mijn uitleg te maken heeft.



Hij heeft je bericht niet gezien en moet zelf eerst goedkeuring geven om 'het gesprek te beginnen' . Ergens op klikken dus. Zo'n melding komt maar 1x boven aan tussen alle andere fb meldingen.



Je kan nog eens wat sturen. Maar anders heb je gewoon pech.
quote:Goede-Fee schreef op 05 september 2016 @ 18:13:

Er is geen overige map meer.



Maar als mensen een gespek beginnen krijgen ze aan de andere kant een melding dat iemand een (eerste) gesprek wil beginnen. Dan moeten ze eerst op toestaan klikken om uberhaupt een bericht te zien.

Blijkbaar heeft de ander dat niet gedaan.



Dat vermoed ik ook..



Heel vervelend.
quote:Goede-Fee schreef op 05 september 2016 @ 18:34:

[...]





Ik heb geen idee wat dat mijn uitleg te maken heeft.



Hij heeft je bericht niet gezien en moet zelf eerst goedkeuring geven om 'het gesprek te beginnen' . Ergens op klikken dus. Zo'n melding komt maar 1x boven aan tussen alle andere fb meldingen.



Je kan nog eens wat sturen. Maar



anders heb je gewoon pech.



Volgens mij heb ik geen Messenger,

Je bedoeld volgens mij dat dat zo bij Messenger werkt.



Heb t nooit gedownload en er geen aparte ap van.

Heb alleen chat in fb en kan gewoon een bericht sturen door op iemands pagina op bericht te klikken en daar zie je nooit v tjes oid.

Chat in fb nog nooit gebruikt.

En in die chat komt hij niet voor.
Waarschijnlijk zit het bericht in het voormalige 'overige' nu berichtverzoeken..

Echt maar zelden dat ik die berichten zie..
quote:Goede-Fee schreef op 05 september 2016 @ 18:34:

[...]





Ik heb geen idee wat dat mijn uitleg te maken heeft.



Hij heeft je bericht niet gezien en moet zelf eerst goedkeuring geven om 'het gesprek te beginnen' . Ergens op klikken dus. Zo'n melding komt maar 1x boven aan tussen alle andere fb meldingen.



Je kan nog eens wat sturen. Maar anders heb je gewoon pech.Aha dus die eenmalige melding verdwijnt ook al heeft hij mijn bericht niet gezien?
quote:Donna1971 schreef op 05 september 2016 @ 18:53:

[...]





Volgens mij heb ik geen Messenger,

Je bedoeld volgens mij dat dat zo bij Messenger werkt.



Heb t nooit gedownload en er geen aparte ap van.

Heb alleen chat in fb en kan gewoon een bericht sturen door op iemands pagina op bericht te klikken en daar zie je nooit v tjes oid.

Chat in fb nog nooit gebruikt.

En in die chat komt hij niet voor.

Nee hoor ik heb dat ook nooit gedownload en ook geen aparte app..

Berichtverzoeken kun je gewoon via je laptop,pc,tablet zien
Als je naar de chat gaat dan heb je naast het kopje 'recent' het kopje 'berichtverzoeken' staan.
quote:YellowDiamond schreef op 05 september 2016 @ 18:58:

Als je naar de chat gaat dan heb je naast het kopje 'recent' het kopje

'berichtverzoeken' staan.





Dat wat je zegt kan bij mij niet in chat maar ongeveer via bericht op de pagina van iemand zelf.

Chat is heel karig
quote:YellowDiamond schreef op 05 september 2016 @ 18:55:

Waarschijnlijk zit het bericht in het voormalige 'overige' nu berichtverzoeken..

Echt maar zelden dat ik die berichten zie..



Wat vreemd dan dat hier geen duidelijke melding voor wordt gegeven tot je t opend zeg maar.

Dus dan kan ik wel maanden wachten zo:-(
Alle reacties Link kopieren
quote:Donna1971 schreef op 05 september 2016 @ 19:19:

[...]





Wat vreemd dan dat hier geen duidelijke melding voor wordt gegeven tot je t opend zeg maar.

Dus dan kan ik wel maanden wachten zo:-(Hoezo vind je dat vreemd? Het is toch vrij logisch dat je als niet-vriend niet zomaar iemand via FB kan contacten? Privacytechnisch vind ik het persoonlijk bijzonder prettig dat mensen waarmee ik geen FB vrienden ben in een overige map terecht komen. Stalktechnisch lijkt het me ook best top.
quote:Donna1971 schreef op 05 september 2016 @ 19:19:

[...]





Wat vreemd dan dat hier geen duidelijke melding voor wordt gegeven tot je t opend zeg maar.

Dus dan kan ik wel maanden wachten zo:-(Tja ik zie soms berichtverzoeken pas maanden later bij toeval..
Alle reacties Link kopieren
Nodig hem als vriend uit en als je de foto's hebt, delete hem dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven