Kan mijn Facebook pagina niet meer openen

08-01-2017 17:56 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 2 Facebook pagina's, een persoonlijke, en een voor de diensten die ik aanbied. Ik zie op mijn persoonlijke pagina, dat er mensen zijn die berichten voor mij achterlaten op die "zakelijke" pagina, maar ik kan die berichten niet laden.



Iemand een idee hoe ik de berichten kan zien?.



Want als ik naar die pagina ga, en druk op berichten, dan zijn die bewuste berichten vet gedrukt/ nog niet gelezen, maar de berichten krijg ik dus niet te zien.
Alle reacties Link kopieren
En als je het in incognito probeert?
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
quote:Maaique schreef op 08 januari 2017 @ 18:29:

En als je het in incognito probeert?

Wat bedoel je precies?.

Ik kan wel op mijn persoonlijke pagina komen, helemaal rechtsboven staat dan een knopje dat je aan kunt klikken, hier bovenaan staat de naam van de aangemaakte pagina, als ik daarop klik, kom ik wel op mijn 2e pagina, maar ik kan de berichten niet meer lezen die mensen mij hebben gestuurd.
https://www.facebook.com/naamvanjepagina/messages/



Werkt dat ook niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:Izzy_ schreef op 08 januari 2017 @ 20:21:

https://www.facebook.com/naamvanjepagina/messages/



Werkt dat ook niet?Ik kan gewoon op die pagina komen, dat is het probleem niet, maar ik kan mijn berichten niet lezen. Ik zie dat ik nieuwe berichten heb, maar ze laden niet, ik krijg een blanco schermpje.
Je kunt even je cookies wissen en dan opnieuw inloggen, kijken of dat werkt. Anders even in een andere browser proberen misschien.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Grey schreef op 08 januari 2017 @ 22:12:

Je kunt even je cookies wissen en dan opnieuw inloggen, kijken of dat werkt. Anders even in een andere browser proberen misschien.Alles opnieuw geprobeerd, lukt nog steeds niet.
Dat heb ik ook wel eens. Ververs de pagina met de reacties nadat je ergeen bent gegaan, dat helpt bij mij, dan staan de reacties er ineens wel bij.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ameliaaa schreef op 08 januari 2017 @ 23:32:

Dat heb ik ook wel eens. Ververs de pagina met de reacties nadat je ergeen bent gegaan, dat helpt bij mij, dan staan de reacties er ineens wel bij.Wat bedoel je met de pagina verversen?.
quote:Gisselle schreef op 09 januari 2017 @ 10:40:

[...]



Wat bedoel je met de pagina verversen?.Nou, ik klik meestal op een melding, als er iets nieuws gepost is ergens wat ik wil lezen, dan surf je naar de post. En dan staan er geen nieuwe reacties bij, terwijl mijn melding juist zegt van wel. Dan ververs ik de pagina, dat pijltje bovenin waardoor de pagina opnieuw gaat laden. En dan staan ze er ineens wel. Kwam ik toevallig achter. Misschien helpt dat bij jou ook. Facebook zit vol bugs en fouten, is me al eerder opgevallen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al van alles geprobeerd, Facebook ook een paar keer gerapporteerd, krijg ik geen goede reactie op. Soms is mijn pagina helemaal blank, soms zie ik de namen van degenen die mij een bericht hebben gestuurd, meer niet.
Ik denk dat je het dan toch moet zoeken in je eigen apparatuur/software. Dus misschien een virus oid, je kunt een app installeren om te zien of er fouten of bugs/virussen in zitten. Of je maakt een nieuwe pagina en maakt een link op je oude pagina waar mensen op kunnen klikken, naar de nieuwe pagina toe.



Ik haat facebook. Die algoritmes zorgen ervoor, dat je je tijdlijn niet zomaar kunt veranderen. Ik wil nog wel eens alle groepen en pagina's eraf halen en er nieuwe op zetten. Tja ik ben een wispelturig mens. En dat kan dus gewoon niet he! Dan krijg ik de nieuwe posts niet te zien van de nieuwe groepen en pagina's die ik erop heb gezet. Om gek van te worden! Laatst heb ik dus tig nieuwe groepen en pagina's erop gezet en ik krijg nu alleen nog posts van mijn vrienden, diepe zucht. Niks van de nieuwe groepen, die moet ik per groep opzoeken dus.



Fictief voorbeeld, als je van sportgroepen verandert naar modegroepen, dan krijg je dus met die algoritmes te maken. Want, je was toch een sportgek? Dus dat kun je niet ineens van mode gaan houden. Grrr! Facebook is gemaakt voor gewoontemensen, dat ben ik dus niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven