Kan niet naar betaalde SMS diensten sms'en

19-08-2015 19:08 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onlangs heb ik een prepaid toestelletje aangeschaft met Lebara als provider.

Nu wilde ik met een radiospelletje meedoen maar kan daar niet naartoe sms'en want betaald (0,40 c) nummer. Grrr De klantenservice zei dat dergelijke nummers geblokkeerd zijn. Nooit meer Lebara dus.

Maar zijn er andere prepaid providers waarmee je wel naar alle nummers kunt bellen/sms'en?

Ik heb al gegoogled maar zie door de bomen het bod niet meer.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
Gewoon niet mee doen met dat soort spelletjes. Kost geld, en de kans dat je er ooit wat voor terug krijgt is nihil. Zonde van je geld.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
ik kan met tmobile wel gewoon naar betaalde nummers smsen of bellen
Alle reacties Link kopieren
Moet je dat niet gewoon laten deblokkeren? Volgens mij staat dat bij geen enkele provider standaard aan.
Alle reacties Link kopieren
Staat dat bij prepaid niet standaard uit? Dus dat je het bewust moet aktiveren als je een prepaid hebt?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Ik xag op tmobile dat bijv radio538 wel vaker problemen geeft, het heeft dus wellicht niets met je provider te maken



Verder:

http://www.payinfo.nl
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
De providers lopen het risico om er minder aan te verdienen, daarom staan veel het niet toe. Het zijn de providers die het blokkeren. Ik heb gekeken bij t-mobile prepaid, maar die blokkeren dacht ik ook.

Tele2 waarschijnlijk niet, zal morgen nog eens navragen bij klantenservice.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven