kobo aura hd refurbished

03-10-2016 11:21 16 berichten
Mijn Touch heb ik nu bijna 4 jaar en wordt nu erg traag. Een fijne ereader en in 4 jaar tijd een keer of 2 vastgelopen. Ben tevreden over Kobo maar tijd voor een nieuwe reader.

Ik twijfel echter tussen de kobo aura en de aura hd, beiden voor € 120,00 bij bol.com.



https://www.bol.com/nl/ca ... ompare_9200000059132278=2



De hd is een refurbished model, ook 2 jaar garantie, maar toch....

Ik hoor/lees regelmatig dat refurbished wordt afgeraden, terwijl ik denk er zit toch 2 jaar garantie op. Maar heb ook niet zoveel zin om paar x per jaar het ding om te ruilen. Kost ook weer verzendkosten en geen zin in gedoe. Refurbished blijkt toch vaak vast te lopen etc. De hd is wel een slag groter, lijkt mij juist fijn.

Wie heeft ervaring met refurbished modellen? Sowieso met aura (de gewone dus) en de aura hd? Zie link.



De glo gaat er trouwens uit. Ondanks beste koop volgens consumentenbond etc..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een refurbished en ga komende week terug voor nummer drie. Doe maar niet dus.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Zo dat is echt pech.
Ceylon ga je wel weer voor een Kobo? Of neem je een andere?
Alle reacties Link kopieren
Tja. Je gaat ermee terug en krijgt prompt een nieuwe, en ik kom er gelukkig redelijk vaak in de buurt, dus het is geen drama. Maar wel heel vervelend. Afgelopen weekend bleef ie hangen op pagina 602. Resetten werkt niet, hij gaat niet meer uit, lichtknop werkt niet meer, dus met andere woorden, als ie vast hangt hangt ie ook écht vast.



En dit is dus al een garantiedingetje en ik heb nog bijna een jaar over, maar ik zou die keuze dus niet nog een keer maken.



Manlief heeft een kobo-glo en die is super. Dus achteraf....
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Ja daarom twijfel ik ook over refurbished. De glo gaat eruit. Ik wil straks even langs de winkel om te kijken of deze daar nog te koop is. Op internet nauwelijks nog te verkrijgen.
Alle reacties Link kopieren
Ceylon, zo heb ik al mijn derde Kobo Glo HD in een jaar. En die waren allemaal nieuw... Gelukkig garantiewerk, anders had ik toen voor een ander merk gekozen. Met de derde gaat het tot nu toe (sinds het voorjaar) goed. Gelukkig.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Oh dat heb ik nog niet eerder gehoord zo vaak terug met een nieuw reader. Zelf wel tevreden over Kobo eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_294011 wijzigde dit bericht op 14-01-2018 19:58
97.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn dochter er eentje kado gegeven. Die van haar doet het prima.
Ik heb al ruim een jaar een refurbished. Werkt perfect
Nav ander topic herinner ik mij ineens mijn eigen topic



Destijds een refurbished glo gekocht en prima ding.
Alle reacties Link kopieren
Nou, hier inmiddels na de derde keer mijn geld terug gekregen omdat er even geen refurbished was. Tegen beter weten in toch een nieuwe gekocht, hij is net drie weken oud en jawel, ik kan er niks meer mee. Gaat niet meer voor- of achteruit. Dinsdag terug .
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Nou Ceylon dat is echt pech zeg!!
Misschien praat ik wel onzin hoor maar zou het kunnen dat jouw boekbestanden of jouw USB een virus of iets bevatten.

Ik krijg de boeken via via en deze worden gedownload vanaf een beveiligde site. Moet ook gewoon voor betaald worden.
Ik heb een refurbished glo, net als mijn schoonvader, vriendin etc. Nooit problemen mee, terwijl deze bij iedereen intensief wordt gebruikt.

Mijn originele glo is gesneuveld op vakantie, hoe is tot op heden een raadsel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven