Komt het oude viva forum weer terug?

31-10-2014 12:59 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zo verschrikkelijk wit, ongezellig en denk je dat je er bent met berichten doorspitten, bleek het gewoon een buks reclame tussendoor te zijn en kun je daarna weer verder. Grote avatars en lettertype en een bericht posten is nog nooit zo irritant geweest. Is bij mij al meerdere malen een fout opgetreden.



Waarom altijd maar dingen veranderen? Een aantal dingen verbeteren, oke. Maar dit is zo op de schop gegooid en komt het forum echt niet ten goede.



Mijn vraag is... zal het viva forum hier wat aan doen of is het nu zoals het is en moeten we het daarmee doen?
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat het blijft zo het nu is helaas
Ik hoop dat het nog wat gaat verbeteren voor op de laptop. Zo al die dubbele onderwerpen onder elkaar vind ik niets.

Vanaf mobiel gaat het wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind alles best, zolang die reclame er tussendoor maar verdwijnt..... Please please please Viva, weg met die zooi!!!!! Ik kom al jaren elke dag op dit forum en nu is dit de eerste keer sinds drie dagen. Ik vind er niets aan...
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
.
Ach went vast wel weer.
Wat denk je zelluf?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zo jammer dat de lijst nieuwe topics maar kort is. Ik forumde altijd via die lijst. Nu moet je dus via specifieke pijlers kijken wat aan nieuwe topics is geopend. Vind ik maar niks. Of zie ik wat over het hoofd?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ik vind alles best, zolang die reclame er tussendoor maar verdwijnt..... Please please please Viva, weg met die zooi!!!!! Ik kom al jaren elke dag op dit forum en nu is dit de eerste keer sinds drie dagen. Ik vind er niets aan...En waar denk je dat ze de community manager en TD van betalen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Je kunt naar 'nieuwe topics'
quote:swifty schreef op 31 oktober 2014 @ 13:10:

quoten en smileys lukt ook niet..ik ben net nieuw op het forum maar het oude forum voelde voor mij intiemer en las makkelijker dan het gescrol nu..ik heb de neiging nu over verhalen heen te lezen omdat ik denk dat het een reclame is, wat superirritant is....ik heb nu al tig keren de VIVA donatie gezien en ga echt niet doneren, heb dit al met mijn ogen gedaan....gaat het nu om de reclame of het forum??? Viva wake up!!Even kijken of het mij lukt
Altijd leuk, retorische vragen.
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel van deze topics krijgen we nog?
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Alle reacties Link kopieren
Het is wennen, maar dat zal op den duur wel lukken. Met een paar aanpassingen zou het al een stuk fijner zijn. Minder reclame overal tussendoor, paginanummers.... het zou al heel veel schelen. Op de pc kun je de reclame weghalen door iets als adblock maar op mobiel lukt dat niet. Dus forum ik een stuk minder mobiel en kom dus per saldo ook minder vaak. Hoop dat er een aantal dingen nog gaan veranderen, maar helemaal niet meer komen... Nee dat niet
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
Ik denk nog heel veel Broedkippetje.
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat denk ik niet, wat aanpassingen aan dit forum wellicht maar niet terug.

Wat ik grappig vind is dat ik lees dat dit nieuwe forum in elkaar geknutseld is aan de hand van vragen en feedback van de forummers maar ik heb het zelden zo klachten zien regenen als hier....

Zelf heb ik na wat eigen aanpassingen mijn weg al aardig gevonden en zal er wel aan wennen :o)
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Dit topic geopend in overig, nu staat het ineens in digi.



Vind het wel gek dat ondanks alle ontevredenheid en klachten het forum blijft zoals ie is.
quote:moonlight schreef op 31 oktober 2014 @ 14:19:

Dit topic geopend in overig, nu staat het ineens in digi.



Vind het wel gek dat ondanks alle ontevredenheid en klachten het forum blijft zoals ie is.

Denk je nou echt dat ze al die enorme bedragen die ze hierin geïnvesteerd hebben weg gaan gooien, omdat er een paar forummers mauwen?



Met wat aanpassingen is het een prima forum.
Alle reacties Link kopieren
Test
Alle reacties Link kopieren
Als het een enkeling was dan snap ik dat maar nu zijn er veel ontevreden gebruikers. Je zal een poll moeten houden of iets anders om in kaart te brengen hoe de verhoudingen zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:skylget schreef op 31 oktober 2014 @ 13:12:

Ik vind het zo jammer dat de lijst nieuwe topics maar kort is. Ik forumde altijd via die lijst. Nu moet je dus via specifieke pijlers kijken wat aan nieuwe topics is geopend. Vind ik maar niks. Of zie ik wat over het hoofd?Als je hierboven op forum gaat staan kun je naar... nieuwe topics of actieve topics. Beide een lijst.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:moonlight schreef op 31 oktober 2014 @ 14:27:

Als het een enkeling was dan snap ik dat maar nu zijn er veel ontevreden gebruikers. Je zal een poll moeten houden of iets anders om in kaart te brengen hoe de verhoudingen zijn.

Nou, doe eens?



Ik ben benieuwd hoeveel mensen het forum na wat aanpassingen en opgeloste bugs zo rampzalig vinden als jij doet voorkomen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook niks maar grote kans dat het zo gaat blijven.
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Alle reacties Link kopieren
quote:moonlight schreef op 31 oktober 2014 @ 14:27:

Als het een enkeling was dan snap ik dat maar nu zijn er veel ontevreden gebruikers. Je zal een poll moeten houden of iets anders om in kaart te brengen hoe de verhoudingen zijn.Moet je over een week of 3 doen. Nu moet iedereen nog wennen, er moeten nog aanpassingen gedaan worden etc.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Weet je, het is de verandering die hoe dan ook weerstand geeft, dat is met alles zo. Het is enorm wennen, ik ben ook een beetje gedesoriënteerd. Ik schrijf hier een jaar of 7 nu en bij iedere grote verbouwing ging iedereen een beetje door t lint. De vorige keer was alles vreselijk roze, de keer daarvoor was er gedoe over knoppen. Ik denk dat het wel meevalt met forummers die hierdoor afhaken en ik verwacht ook niet dat viva van deze layout zal afwijken. Ze werken de kinderziektes eruit, passen hooguit wat functies aan waar veel klachten over zijn maar verder zal t wel hetzelfde blijven. En over een week of vier hoor je er niemand meer over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven