Komt whatsappje nog aan?

25-07-2016 18:26 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik heb een vraagje. Ik heb net iemand via whatsapp een berichtje gestuurd, en daarna die persoon geblokkeerd. Komt dat appje dan nog aan?
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk wel, als er één vinkje stond op het moment van blokkeren is hij afgeleverd.

Overigens niet heel volwassen hé.
Alle reacties Link kopieren
Haha ik weet het
Komt gewoon aan hoor.



You nasty. Alhoewel, ik heb het ook wel eens gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Ja, waarschijnlijk wel. Kun je zien aan het aantal vinkjes.

Je maakt me wel nieuwsgierig hoor . Waarom heb je iemand geblokkeerd?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
Als hij (neem ik maar even aan haha) nog een berichtje zou sturen, dan komt deze bij jou niet aan. Ook niet als je hem later deblokkeert.
Alle reacties Link kopieren
Laten we het erop houden dat degene met wie ik dacht een relatie te hebben, op vakantie is met een vriend. Maar vandaag kwam ik erachter dat hij daar is met zijn ex, die blijkbaar geen ex meer is.
Alle reacties Link kopieren
O dan had ik hem niet geblokkeerd hoor! Ik zou wel nieuwsgierig zijn naar zn reactie!! Als die uberhaupt komt natuurlijk, wel lullig zeg...
Alle reacties Link kopieren
Ik hoef geen reactie van hem meer te horen..zit hier te trillen van woede. Steek het liefst zijn huis in de fik nu.
Alle reacties Link kopieren
quote:broodroostertje schreef op 25 juli 2016 @ 18:41:

Laten we het erop houden dat degene met wie ik dacht een relatie te hebben, op vakantie is met een vriend. Maar vandaag kwam ik erachter dat hij daar is met zijn ex, die blijkbaar geen ex meer is.







Oké, dan vind ik het volledig terecht. Wat een lul zeg.

Maar eigenlijk wel verstandig dat je hem geblokkeerd hebt, dan wordt je ook niet verleid om te blijven ruziën.
Alle reacties Link kopieren
Die man heeft me al te vaak gekwetst..dit is de druppel en ik wil nooit meer iets met hem te maken hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Faranya schreef op 25 juli 2016 @ 18:27:

Waarschijnlijk wel, als er één vinkje stond op het moment van blokkeren is hij afgeleverd.

Overigens niet heel volwassen hé.

1 vinkje betekent succesvol verzonden. Als je hem dan blokkeert dan komt hij waarschijnlijk niet meer aan lijkt mij? Pas bij 2 vinkjes is het bericht ontvangen op het toestel van de ontvanger.



Edit: ik geloof dat je toch gelijk hebt;)
Alle reacties Link kopieren
quote:broodroostertje schreef op 25 juli 2016 @ 18:41:

Laten we het erop houden dat degene met wie ik dacht een relatie te hebben, op vakantie is met een vriend. Maar vandaag kwam ik erachter dat hij daar is met zijn ex, die blijkbaar geen ex meer is.



Arme jij, groot gelijk dat je hem geblokkeerd hebt!

Kleine tip, doe maar niet zijn huis in de fik steken. Krijg je een strafblad van enseau, is zo zonde. Issie zo niet waard.



Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Hou je niveau hoog echt niet doen... heb het zelf mee gemaakt.... getrouwd kinderen enz.



Dus heb zijn maatje,zus en uiteindelijk nu zijn ex aangesproken en de situatie uitgelegd. Hihi. Had ook succes.. misschien nog meer dan een huis in de fik steken. ( geef ook veel zooi denk ik...)



Ow en je berichtje komt aan.
Alle reacties Link kopieren
Kan ik dan ook zien wanneer hij het gelezen heeft? Ik heb hem geblokkeerd maar zie wel zijn foto en status, zie ik dan ook het vinkje veranderen in twee vinkjes?
Ik heb ook wel eens een appje gestuurd naar iemand en die daarna geblokkeerd. Maar diegene kwam daarna meerdere keren aan de deur verhaal halen. Hopelijk gebeurt dat jou niet to.
quote:broodroostertje schreef op 25 juli 2016 @ 19:38:

Kan ik dan ook zien wanneer hij het gelezen heeft? Ik heb hem geblokkeerd maar zie wel zijn foto en status, zie ik dan ook het vinkje veranderen in twee vinkjes?Ik denk het niet. Maar twee vinkjes betekent dat ie is aangekomen. Eentje betekent dat ie verzonden is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rusticaa schreef op 25 juli 2016 @ 19:39:

Ik heb ook wel eens een appje gestuurd naar iemand en die daarna geblokkeerd. Maar diegene kwam daarna meerdere keren aan de deur verhaal halen. Hopelijk gebeurt dat jou niet to.Scheelt dat hij op vakantie is. Dus hopen dat hij gekalmeerd is tegen de tijd dat hij weer uitgevakantieviert is...
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:-Kia-Ora- schreef op 25 juli 2016 @ 19:41:

[...]



Scheelt dat hij op vakantie is. Dus hopen dat hij gekalmeerd is tegen de tijd dat hij weer uitgevakantieviert is...Ja dat is inderdaad te hopen. Of ik had met een uitzondering te maken. Dus laten we van het goede uitgaan...
Je kan zijn foto zien omdat hij jou niet heeft geblokkeerd heeft. Je zal niet de 2 vinkjes in blauw zien omdat je hem heb geblokkeerd.



en misschien worden zijn vinkjes nooit blauw omdat hij die functie.uit heeft staan.
Alle reacties Link kopieren
Wat een lul. Lekker op die blokkade laten hoor.

Als het goed is ontvangt hij dat berichtje idd wel maar als hij wat terug stuurt ontvang jij dat niet meer.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zomerelfje schreef op 25 juli 2016 @ 19:55:

Je kan zijn foto zien omdat hij jou niet heeft geblokkeerd heeft. Je zal niet de 2 vinkjes in blauw zien omdat je hem heb geblokkeerd.



en misschien worden zijn vinkjes nooit blauw omdat hij die functie.uit heeft staan.Of omdat zijn foto publiek staat?
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolol schreef op 25 juli 2016 @ 20:43:

[...]





Of omdat zijn foto publiek staat?Nee, als je geblokkeerd bent door iemand kun je diegene zijn foto niet meer zien.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rusticaa schreef op 25 juli 2016 @ 19:42:

[...]



Ja dat is inderdaad te hopen. Of ik had met een uitzondering te maken. Dus laten we van het goede uitgaan...Ik denk niet dat jij een uitzondering hebt getroffen hoor.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven