KPN of Ziggo tv app?

10-11-2016 20:12 16 berichten
Momenteel heb ik een abonnement bij Ziggo voor internet en tv+ een horizonbox.

Ik maak echter geen gebruik meer van de horizonbox en stream tv via de horizon app d.m.v. chromecast naar mijn tv.



Ik heb alleen veel last van storingen. Zo loopt de app regelmatig vast.



Nu zit ik te kijken om over te stappen naar KPN. Wie heeft ervaring met het gebruik van de tv app van KPN?

Of misschien zijn er andere mensen die ook zijn overgestapt van Ziggo naar KPN? Is dat goed bevallen of juist niet?



Alvast bedankt voor de reacties!
Alle reacties Link kopieren
Geen antwoord op jouw vraag maar wel een vraag aan jou. Hoe cast je vanuit de app naar de tv. Ik heb druk gezocht maar deze mogelijkheid nog niet gevonden
Alle reacties Link kopieren
quote:kevers schreef op 10 november 2016 @ 20:25:

Geen antwoord op jouw vraag maar wel een vraag aan jou. Hoe cast je vanuit de app naar de tv. Ik heb druk gezocht maar deze mogelijkheid nog niet gevonden



Via een Chromecast zegt ze.



Google er maar eens op, echt een ideaal ding!
Alle reacties Link kopieren
Ot, ja ik. Ben alleen overgestapt naar ziggo vorig jaar.



Geen storingen enzo toen met KPN. Vond het makkelijk op bed ook.
Alle reacties Link kopieren
ik zou direct overstappen..ik heb er geen seconde spijt van gehad..
inderdaad via chromecast werkt ideaal als de app niet zo vaak zou uitvallen!

is voor mij ook de enige mogelijkheid omdat de afstand tussen mijn aansluiting en tv te groot is. Dan zou ik met een hele lange coax kabel moeten werken of mijn hele woonkamer verplaatsen.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivasis schreef op 10 november 2016 @ 20:29:

[...]





Via een Chromecast zegt ze.



Google er maar eens op, echt een ideaal ding!Misschien was mijn vraag niet helemaal duidelijk haha. Ik heb een Chromecast maar zie noch de optie om te casten in de horizon app noch ik de optie voor horizon in de Cast app
ik zie t chromecast teken als ik tv programma open op de app, staat dan rechtsboven. Als ik daarop klik kan ik verbinding maken met mijn chromecast.
Alle reacties Link kopieren
Ah dat tekentje mis ik. Eens onderzoeken oe dat kan.
Ik geb ervaring met de tv app van KPN. Handig op iPhone, iPad, minder op computer. Chromecast ken ik niet, ik gebruik appleTV. Daarmee kan ik de KPN app probleemloos streamen, alleen voegt dat voor mij niks toe
Vind ik toch knap dat jij via de horizon app naar je tv kan screenen via chromecast terwijl ziggo die knop juist uit de app heeft gesloopt omdat anders niemand meer de horizon box hoeft te kopen.



Vertel me hoe doe je het?
Dat hebben ze al een tijd bij Ziggo dat je kan verbinden met chromecast.



Ik lees net dat er een nieuwe app is waarbij het ook mogelijk is:



https://www.droidapp.nl/n ... -app-vervangt-horizon-go/



Dat ze de chromecast functie eruit zouden hebben gehaald of willen halen , kan ik nergens teruglezen. Ben benieuwd hoe jij aan die informatie komt?



En er zijn lijkt mij genoeg mensen die wel gebruik maken van de horizonbox en de app/chromecast op bijvoorbeeld de slaapkamer of als ze met vakantie zijn.
Ah ik lees het al het is alleen mogelijk met live televisie (wat op dat moment word uitgezonden). Terug kijken van programma's via chromecast is dus niet mogelijk.



Mijn informatie krijg ik van mijn man die bij Ziggo werkt.
Klopt idd dat het bij alleen live televisie werkt.

Misverstand opgelost
Alle reacties Link kopieren
Vautjuh
Wat doet zo een horizon box?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven