KPN/Ziggo of iets anders

21-08-2016 09:09 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames,



Ik ben net verhuisd en ik moet een provider uitkiezen voor internet & televisie (telefonie heb ik in het mobiele telefoon-tijdperk eigenlijk niet meer nodig).



Wat raden jullie aan? Heb jullie ergens zeer goede ervaringen mee?



Groetjes,

Jaimy
Ik heb KPN, internet&tv. Ben er erg tevreden over.



Maar kijk ook eens naar waar je je mobiele abonnement hebt, misschien kan je daar nog iets van pakketkorting krijgen
Alle reacties Link kopieren
Hier KPN compleet, dus tv, internet en mijn mobiel.

Erg tevreden over, dubbele belminuten, sms'jes en Mb's.

Verder kun je dan nog kiezen welk tv-pakket je er gratis bij wil.

Keuze uit extra zenders, kidspakket, HBO of FOX Eredivie.
Pluk de dag
Wij hebben Telfort omdat die het goedkoopste is. Ik verleng ieder jaar en krijg dan ook nog korting. Mijn man krijgt 5 e korting op zijn mob abo. 45e v 50 mb internet, glasvezel, hd tv en telefoon. Wij gebruiken vnl internet.



Ik geloof dat je bij Telfort tegenwoordig ook gratis een 2e kastje krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Jammer genoeg erg slechte ervaringen met Ziggo (ik had altijd UPC maar sinds de overname is het dramatisch, het wordt steeds duurder en ik heb gemiddeld elke maand wel een keer storing). Ben dus op zoek naar wat anders en lees even mee!
Ziggo en KPN hebben abo's waarbij je gratis van hun wifi hotspots gebruik kan maken.
KPN glasvezel hier, volstrekt tevreden mee. Ziggo komt er hier niet in
Een tip: probeer uit te vogelen welk modem je erbij krijgt en check op de support site of er klachten met bijv wifi zijn en hoe die worden opgelost. Met KPN heeft het toen heel veel tijd en frustratie gekost voor ik een nieuwer type kreeg, terwijl op fora veel mensen herzelfde probleem hadden.
Ziggo is echt heel afhankelijk van waar je woont wat de kwaliteit is. Bij mij in de omgeving is het echt dramatisch slecht. Internet vliegt er meerdere keren per uur voor een aantal seconden uit, precies lang genoeg om je streaming te onderbreken etc. Snelheid is ook beslist niet wat het zou moeten zijn enz.



Wij zijn overgestapt op kpn en hebben daar inmiddels ook onze mobiele telefoons.

Waardoor je middels kpn compleet leuke kortingen krijgt.

Maar, kpn is adsl/vdsl of glasvezel. Wederom afhankelijk van waar je woont.

In ons geval dus na contact met hun twitterhelpdesk vdsl en daardoor een mooie snelheid.

Maar als je de pech hebt (met adsl/vdsl) dat je ver van wijkcentrale of verdeler woont, dan is de snelheid niet altijd even goed.



Lang verhaal kort: afhankelijk van je omstandigheden kunnen beide prima zijn, of juist teleurstellende resultaten opleveren.

Ik raad je dus aan om eens bij buren te informeren, die kunnen je vast meer vertellen.
Ik heb sinds een half jaar Vodafone via glasvezel, voor telefoon, internet en tv.

Hiervoor Online, had ik alleen internet en telefoon, geen tv abonnement bij genomen.



Had erg gekeken naar de goedkoopste.

Vind de klantenservice 10x beter nu. Ook fijn dat er in het dorp een inlooppunt is van Vodafone voor vragen. Online was zo ongeveer onbereikbaar.

Waar ik wel echt van baal is dat ik sinds deze maand 1,50 per maand extra moet betalen omdat FOX Sports er ineens bijzit
Alle reacties Link kopieren
KPN compleet! Zeer tevreden over. Al jaren en jaren.

Nu is zelfs (sinds afgelopen week) een extra zender gratis. Dus vriend kijkt nu gratis voetbal via Fox

Ook gratis verdubbeling van je MB's, SMS en belminuten bij KPN compleet.

Klantenservice is ook erg goed.

Hou er rekening mee dat mensen eerder klagen dan complimenteren bij het zoeken naar reviews!
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, en ook gratis wifi hotspot bij KPN!
Hier ook Telfort, is de goedkoopste.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ziggo .. Ben ik helemaal niet tevreden over. Super slechte WiFi. En ze doen er niks aan. Ze zouden langskomen komen ze gewoon niet .. Hebben ze me op een andere dag ingepland. Dus doe alsjeblieft geen ziggo is echt waardeloos !
Alle reacties Link kopieren
Telfort, maar we stappen over op Vodafone. De verbinding bij Telfort is regelmatig dramatisch, moet dagelijks het modem herstarten etc.
Wij stoppen ook bij ziggo, mijn vriendin gamed soms online, wifi verbinding werkte totaal niet meer ineens, nu kabel door hele huis voor internet.

Bij live gamen valt soms internet volledig weg voor paar sec... dan staat spel ook stil....



Gelukkig zijn de wijkkasten net vervangen hier.dus kunnen nu ook minmaal 20 mbs per telefoonlijn krijgen (daarvoor was het max 8).



We gaan vrijdag over op Vodafone
Alle reacties Link kopieren
Hier telfort. Bevalt mij prima, nog geen problemen mee gehad. Ook mobiel van telfort en hiermee ook combivoordeel (ik heb nu gekozen voor HBO erbij).
Alle reacties Link kopieren
quote:isillavendel schreef op 21 augustus 2016 @ 10:08:

Wij stoppen ook bij ziggo, mijn vriendin gamed soms online, wifi verbinding werkte totaal niet meer ineens, nu kabel door hele huis voor internet.

Bij live gamen valt soms internet volledig weg voor paar sec... dan staat spel ook stil....



Gelukkig zijn de wijkkasten net vervangen hier.dus kunnen nu ook minmaal 20 mbs per telefoonlijn krijgen (daarvoor was het max 8).



We gaan vrijdag over op VodafoneWat gebeurd er met Vodafone thuis als de fusie tussen Ziggo en Vodafone rond is?
Alle reacties Link kopieren
Tele 2..tv, internet en telefoonlijn.

Goede klantenservice en weinig tot geen problemen.

Ziggo was hier drama.
Nooit meer Ziggo hier, dat was dramatisch slecht. Nu KPN compleet en daar erg tevreden over.
quote:Chrissiefur schreef op 21 augustus 2016 @ 10:20:

[...]





Wat gebeurd er met Vodafone thuis als de fusie tussen Ziggo en Vodafone rond is?Zie ik dan wel, ze kunnen mij niet verplichten om van de adsl (wat je hebt afgesloten) terug naar coax. Dan heb je altijd een mogelijkheid om op te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu KPN. Na wat opstartproblemen een jaar geleden bij de aansluiting nu geen klachten behalve dat het vrij prijzig is.

Eerste jaar had ik een mooie actie, leuke prijs, maar nu volle pond en aan verleng-acties doen ze niet bij KPN zeggen ze...



Iemand toevallig andere ervaringen? Zijn er mensen die wel bij KPN verleng-korting hebben gekregen?



Wat betreft storingen en bereik etc. ben ik erg tevreden over KPN en zou ik hier wel willen blijven. Ook al omdat het opzeggen en naar een ander gaan me ook weer teveel gedoe is (maar zou de prijs dus wel iets lager willen hebben).
Alle reacties Link kopieren
Zie ik dan wel, ze kunnen mij niet verplichten om van de adsl (wat je hebt afgesloten) terug naar coax. Dan heb je altijd een mogelijkheid om op te zeggen.[/quote]



Goed punt, ik wilde ook naar Vodafone, maar was bang voor "van regen in de drup" als er na de fusie weer een ziggo aansluiting voor in de plaats zou komen.... Zal dus qua prijs en mogelijkheden hier dan ook waarschijnlijk Vodafone worden. Vind KPN best duur eerlijk gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Wij zitten bij tele2, bevalt prima. Hiervoor zaten we bij Ziggo, maar dat was een drama.
Alle reacties Link kopieren
kpn compleet, in alle jaren dat we daar klant zijn pas 1 keer een probleem gehad, deze werd naar behoren opgelost en kregen zelfs een bos bloemen cadeau (klinkt ongeloofwaardig maar het is echt waar)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven