KPN/Ziggo of iets anders

21-08-2016 09:09 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames,



Ik ben net verhuisd en ik moet een provider uitkiezen voor internet & televisie (telefonie heb ik in het mobiele telefoon-tijdperk eigenlijk niet meer nodig).



Wat raden jullie aan? Heb jullie ergens zeer goede ervaringen mee?



Groetjes,

Jaimy
quote:Yasha schreef op 21 augustus 2016 @ 09:33:

Ziggo is echt heel afhankelijk van waar je woont wat de kwaliteit is. Ik denk het. We hebben al jaren Ziggo (eerst UPC) en zelden problemen.
Alle reacties Link kopieren
Bedenk dat een overstap van Ziggo naar Vodafone zinloos is.

Binnenkort zijn deze 2 bedrijven één bedrijf en kom je dus van de regen in de drup.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
quote:Bitje93 schreef op 21 augustus 2016 @ 12:02:

Bedenk dat een overstap van Ziggo naar Vodafone zinloos is.

Binnenkort zijn deze 2 bedrijven één bedrijf en kom je dus van de regen in de drup.

Behalve dan dat Vodafone een flink stuk goedkoper is dan Ziggo en je dat voordeel dan tot de fusie in ieder geval hebt.

Dus financieel gezien niet zinloos.
quote:Saraatje schreef op 21 augustus 2016 @ 11:04:

Ik heb nu KPN. Na wat opstartproblemen een jaar geleden bij de aansluiting nu geen klachten behalve dat het vrij prijzig is.

Eerste jaar had ik een mooie actie, leuke prijs, maar nu volle pond en aan verleng-acties doen ze niet bij KPN zeggen ze...



Iemand toevallig andere ervaringen? Zijn er mensen die wel bij KPN verleng-korting hebben gekregen?



Wat betreft storingen en bereik etc. ben ik erg tevreden over KPN en zou ik hier wel willen blijven. Ook al omdat het opzeggen en naar een ander gaan me ook weer teveel gedoe is (maar zou de prijs dus wel iets lager willen hebben).Wij wel toen. Het scheelt als je de klantenservice belt met de vraag per wanneer je kan overstappen. Dan kan in een keer alles.
quote:missfitz schreef op 21 augustus 2016 @ 10:02:

Telfort, maar we stappen over op Vodafone. De verbinding bij Telfort is regelmatig dramatisch, moet dagelijks het modem herstarten etc.Dat kan je bij iedere provider hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Saraatje schreef op 21 augustus 2016 @ 12:04:

[...]



Behalve dan dat Vodafone een flink stuk goedkoper is dan Ziggo en je dat voordeel dan tot de fusie in ieder geval hebt.

Dus financieel gezien niet zinloos.



Toen Ziggo en UPC samen gingen zijn de prijzen gelijk getrokken aan de duurste aanbieder van de twee en vervolgens nog meerdere maken verhoogd.



Dus die goedkoopste ? Daar zou ik mij op dit moment niet op blind staren.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Dat bedoel ik, tot aan de fusie maak je dus nog gebruik van de goedkopere prijs.

Dus die winst heb je bij nu nog even snel overstappen naar Vodafone voor zolang het duurt. Vanaf moment van de fusie betaal je de Ziggo prijzen waarschijnlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:lonelyryder schreef op 21 augustus 2016 @ 12:11:

[...]





Wij wel toen. Het scheelt als je de klantenservice belt met de vraag per wanneer je kan overstappen. Dan kan in een keer alles.Dan toch maar weer even bellen van de week.
quote:Bitje93 schreef op 21 augustus 2016 @ 12:29:

[...]





Toen Ziggo en UPC samen gingen zijn de prijzen gelijk getrokken aan de duurste aanbieder van de twee en vervolgens nog meerdere maken verhoogd.



Dus die goedkoopste ? Daar zou ik mij op dit moment niet op blind staren.Wij betalen sinds de fusie hetzelfde als dat we al jaren bij UPC betaalden.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-08-2016 15:40
Reden: andere media
% gewijzigd
Van Ziggo naar Telfort naar KPN Compleet en we blijven bij KPN. Heel tevreden!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-08-2016 15:40
Reden: quote en reactie op quote verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Telfort. Super!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook altijd gezeur met ziggo. Wifi verbinding is volledig maar toch regelmatig een seconde of 30 waarin de pagina's gewoon niet laden, gebeurt regelmatig. We hebben 2,5 jaar ouder kabels en modem is een jaar oud.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-08-2016 15:40
Reden: quote en reactie op quote verwijderd
% gewijzigd
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-08-2016 15:41
Reden: quote en reactie op quote verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:[nerdopviva schreef op 21 augustus 2016 @ 13:08[/message]:

[...]





Wij betalen sinds de fusie hetzelfde als dat we al jaren bij UPC betaalden.





sinds de fusie zit ik al op 85 euro pm voor een alles-in-1 pakket met dat ,,onbeperkte,, bellen erbij.

ben klant van Ziggo.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb naar aanleiding van dit topic even een rondje providers gedaan en mijn conclusie was: Is A goedkoper dan B, dan heeft A een beperkter tv pakket of minder snel internet. Is B goedkoper dan C, dan heeft B een mooie actie lopen op dit moment, maar blijkt na een aantal maanden tóch duurder te zijn dan C. En als er verschil is, dan zal dit een paar euro zijn. Bij Ziggo is dat €60 (150mb), bij Tele2 €46 (100mb), bij Online.nl €56 (100mb), Vodaphone €57 (100mb) ..



Voordeel van andere providers tov Ziggo (waar ik zit en geen enkel probleem mee): dat je van alles zelf kunt instellen qua Mb's, Tv, telefoon. Bij Ziggo zijn er drie pakketten en daar doe je het mee, tuurlijk kun je aanvullen met extra tv zenders, maar de pakketprijs wordt vooral bepaald door de internetsnelheid. Ik hoef bijv echt niet 300Mb, maar wil ik persé bepaalde tv zenders houden (die in tv Royaal), dan zal ik wel moeten

Nu ben ik een 'voor de fusie' klant met een Humax decoder, dus ben nog wat goedkoper uit, maar uiteindelijk zal ik toch een nieuwe decoder moeten (de horizon) en zal ik aan het duurste pakket zitten.



De keuze is reuze!
"I love not Man the less, but Nature more..."
quote:Saraatje schreef op 21 augustus 2016 @ 12:59:

[...]



Dan toch maar weer even bellen van de week.Ja, maar dus niet vragen naar vaste klantenkorting. Zeg dat je naar Ziggo wil omdat ze je een mooie aanbieding hebben gedaan
Ik heb Tele2 internet en tv. Bevalt me prima en vind het niet duur.

Heb iet een uitgebreid abonnement, aangezien ik niet zo vaak tv kijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Macoti schreef op 21 augustus 2016 @ 09:22:

Hier KPN compleet, dus tv, internet en mijn mobiel.

Erg tevreden over, dubbele belminuten, sms'jes en Mb's.

Verder kun je dan nog kiezen welk tv-pakket je er gratis bij wil.

Keuze uit extra zenders, kidspakket, HBO of FOX Eredivie.Spotify vergeet dat niet ! Kan niet meer zonder
quote:PimPom schreef op 21 augustus 2016 @ 15:28:

Ik heb naar aanleiding van dit topic even een rondje providers gedaan en mijn conclusie was: Is A goedkoper dan B, dan heeft A een beperkter tv pakket of minder snel internet. Is B goedkoper dan C, dan heeft B een mooie actie lopen op dit moment, maar blijkt na een aantal maanden tóch duurder te zijn dan C. En als er verschil is, dan zal dit een paar euro zijn. Bij Ziggo is dat €60 (150mb), bij Tele2 €46 (100mb), bij Online.nl €56 (100mb), Vodaphone €57 (100mb) ..:



Wij hebben ook zo vergelijken bij Vodafone kennen we goedkoopst uit incl extra tv zenders door de mobiel abbo.

Enkel wel vergelijken wat kijken we, welke snelheid minmaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:Webcare-Ziggo schreef op 21 augustus 2016 @ 14:20:

[...]



Jammer dat Ziggo niet net zo snel reageert bij particuliere klachten als hier op het forum.

Sterker nog, ze sturen de klanten doodleuk door naar een bedrijf dat absoluut geen partij is bij de problemen.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
quote:PimPom schreef op 21 augustus 2016 @ 15:28:



Voordeel van andere providers tov Ziggo (waar ik zit en geen enkel probleem mee): dat je van alles zelf kunt instellen qua Mb's, Tv, telefoon. Bij Ziggo zijn er drie pakketten en daar doe je het mee, tuurlijk kun je aanvullen met extra tv zenders, maar de pakketprijs wordt vooral bepaald door de internetsnelheid. Ik hoef bijv echt niet 300Mb, maar wil ik persé bepaalde tv zenders houden (die in tv Royaal), dan zal ik wel moeten



Bij Ziggo zijn er ook mogelijkheden om de pakketten zelf samen te stellen. Zo heeft mijn moeder een play max (horizon en tv royaal) connect start pakket (40 mbit) voor een euro of 65.

Schoonmoeders heeft play start (humax 5300) + tv royaal en connect complete (150) voor een paar euro meer.
Alle reacties Link kopieren
quote:micky043 schreef op 24 augustus 2016 @ 10:49:

[...]





Bij Ziggo zijn er ook mogelijkheden om de pakketten zelf samen te stellen. Zo heeft mijn moeder een play max (horizon en tv royaal) connect start pakket (40 mbit) voor een euro of 65.

Schoonmoeders heeft play start (humax 5300) + tv royaal en connect complete (150) voor een paar euro meer.



Oh echt? Hmm...zal toch dan eens contact met ze opnemen.



Ik ben ook nog van de Humax en heb een 'oud' pakket (Alles-in-1 Plus + TV extra). 150mb is echt wel goed genoeg voor mij, maar ik wil graag een paar zenders erbij die bij de nieuwe pakketten nou net in tv royaal zitten, zodat je weer aan het 300mb pakket vast zou zitten
"I love not Man the less, but Nature more..."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven