Kruidvat fotoboek, foto's verspringen

26-11-2016 14:09 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien dat iemand hier de gouden tip heeft. Ik ben bezig een kruidvat fotoboek te maken. Nu heb je een instelling dat hij foto's automatisch op de zelfde hoogte van elkaar zet. Dit wil ik niet altijd. Maar ik kan dus met geen mogelijkheid die instelling aanpassen. De foto's verspringen dan automatisch bijvoorbeeld 2cm omhoog naar wat hij denkt dat de juiste positie is. Iemand een idee hoe ik dit uit zet??



Een ander programma wil ik liever nu niet, aangezien ik al bezig ben met dit boek.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij kan dat alleen handmatig. Je gaat dan op de foto staan en verschuift de foto met de pijltjestoetsen naar de gewenste plek.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt per pagina een template kiezen van aantal fotos en verdeling. Misschien kun je hier mee spelen? Sowieso pas ik altijd alle fotovakjes aan qua hoogte/breedte.
Alle reacties Link kopieren
Merkte ik pas ook inderdaad. Handmatig aanpassen maar bij springen ze dan ook terug.

Heel vervelend , heb ook nog geen oplossing
Alle reacties Link kopieren
quote:yoshe schreef op 26 november 2016 @ 15:31:

Je kunt per pagina een template kiezen van aantal fotos en verdeling. Misschien kun je hier mee spelen? Sowieso pas ik altijd alle fotovakjes aan qua hoogte/breedte.



Die tamplate kies ik ook altijd en dan wil ik ze inderdaad nog aanpassen. Maar dan wil het dus niet om ze soms heel dicht op elkaar te zetten omdat het automatisch verspringt.



Pijltjestoesten net geprobeerd, dat werkte niet. :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven