Kun je iemand naar iemand anders zien typen in WhatsApp?

26-01-2017 12:39 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iets wat ik me weleens afvraag! Dan zie je 'aan het typen..' maar je krijgt vervolgens geen berichtje.

Online kan ik hier niet direct een antwoord op vinden dus probeer het hier maar! Anyone?
Alle reacties Link kopieren
Iemand is gestopt met typen of heeft het bericht weer gewist.
Alle reacties Link kopieren
Dan drukt diegene - nog - niet op verzenden, of wist zijn bericht.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Dat heeft die persoon dan waarschijnlijk ingesteld als status.
Alle reacties Link kopieren
Dan is iemand aan het typen naar een van zijn vrienden
Alle reacties Link kopieren
Kijk maar bij profiel en dan bij status. Dan zit je dat die persoon helemaal niet aan het typen is maar het gewoon heeft ingesteld als soort van grappig iets.
quote:peecee schreef op 26 januari 2017 @ 12:42:

Dan is iemand aan het typen naar een van zijn vrienden

Geloof je het zelf.



To, iemand is dan gestopt met typen of heeft z'n bericht gewist.
Alle reacties Link kopieren
nee, dat kan je niet zien
Die persoon heeft dan het reactie al geopend maar typt niks. Doet mijn moeder vaak, en dan leeft ze zo haar telefoon weg. Tot hij vanzelf uit gaat. (En dan belt ze meestal, want typen vindt ze erg lastig)
Alle reacties Link kopieren
quote:Philae2 schreef op 26 januari 2017 @ 12:44:

[...]



Geloof je het zelf.



To, iemand is dan gestopt met typen of heeft z'n bericht gewist.Probeer het maar....als ik app contact heb met bv mijn zus...en ondertussen is zij ook aan het app5 met bv truus dan zie ik groene letters.....met de melding dat zus aan het typen is.......en dan typte ze naar truus.
Ik heb een kennis die het gewoon als 'status' heeft. bijzonder irritant
Alle reacties Link kopieren
nee dat kan niet
Als je ziet: "is aan het typen", dan betekent dat naar jou. Verdwijnt de tekst is diegene gestopt met typen of heeft het zelfs gewist.
quote:Orangetree schreef op 26 januari 2017 @ 12:50:

Ik heb een kennis die het gewoon als 'status' heeft. bijzonder irritantStatus zie je toch niet in een whatsapp-gesprek, alleen als je naar het profiel gaat en dan bij de status kijkt van diegene. Zie niet in waarom dat irritant zou zijn. Ik kijk vrijwel nooit naar statussen.
quote:Orangetree schreef op 26 januari 2017 @ 12:50:

Ik heb een kennis die het gewoon als 'status' heeft. bijzonder irritantDie status zie je niet in een gesprek.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat ook bij Facebook, maar dan betekent dat hetzelfde als bij WhatsApp. Ik denk dat de persoon die in eerste instantie zat te typen, zich bedenkt.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Het is niet de status nee, want die zie je idd niet in een gesprek!
Alle reacties Link kopieren
quote:saintjeisanoniem schreef op 26 januari 2017 @ 12:41:

Dat heeft die persoon dan waarschijnlijk ingesteld als status. Mijn ex heeft dat ook, die denkt nu dat iedereen denkt dat hij de hele dag aan het typen is..dombo
Alle reacties Link kopieren
Of je bent net Als ik: klaar met het gesprek en met wegleggen druk ik per ongeluk nog op een letter. Dan staar er dus 1 letter in het tekstvakje, maar niet verzonden.. dan ben ik bij anderen ook nog " aan het typen".
LOL
Alle reacties Link kopieren
Ik zou best willen betalen om te kunnen zien wat mensen hebben getypt voordat ze op verzenden hebben gedrukt. Soms staat er een minuut. Is een bericht aan het typen , en dan krijg je uiteindelijk een OK of iets dergelijks
Alle reacties Link kopieren
quote:peecee schreef op 26 januari 2017 @ 12:48:

[...]



Probeer het maar....als ik app contact heb met bv mijn zus...en ondertussen is zij ook aan het app5 met bv truus dan zie ik groene letters.....met de melding dat zus aan het typen is.......en dan typte ze naar truus.nee
quote:Jempo schreef op 26 januari 2017 @ 14:50:

[...]





neeIn een groepschat wel
Alle reacties Link kopieren
quote:Pieps2016 schreef op 26 januari 2017 @ 15:06:

[...]



In een groepschat welJa dan wel
Alle reacties Link kopieren
Ook bij persoon contact wel.....ook bij groepsapp. Jullie zijn vreselijk eigenwijs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven