Laptop is opeens traag

18-12-2014 17:57 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aargh..Na een half uur tevergeefs proberen ben ik hier eindelijk ingelogd en kan ik mijn bericht plaatsen (inloggen lukte niet vanwege een langlopend script..)



Sinds vandaag is mijn laptop opeens supertraag! Het lettertype is veranderd, er verschijnt continu van alles in beeld; pop-ups, ads, meldingen over updates en hij loopt telkens vast.



Ik heb mijn laptop schoongemaakt en overbodige bestanden verwijderd maar dit heeft niets geholpen.

Wat kan de oorzaak zijn van mijn plotseling trage laptop en weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Het lijkt erop dat je malware binnen hebt, kun je dat langlopende script stoppen?
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik kan venstertje wegklikken en daarna wordt de pagina opnieuw geladen. Het gaat allemaal wel heel langzaam
Je kunt zien welke programma's meedraaien op je pc, als er een programma is wat je niet kent kun je dat stoppen.
Alle reacties Link kopieren
Pop-ups en traagheid = troep op je computer. Ik zou een grotere schoonmaak houden dan je al deed. Als je Windows hebt kun je het beste hitman pro laten draaien. Je kunt ook handmatig puinruimen. Kijken wat voor onzin er op de achtergrond draait bij taakbeheer (Ctrl-alt-delete). Kijk ook bij software wat voor onzinprogramma's daar bij staan en via de commandprompt kun je 'mscomfig' invoeren en zien of er onzinopstartprogramma's bijstaan. Een andere noodgreep kan ook zijn je computer terugzetten naar eerdere instellingen voordat je dat traagheidprobleem had, je raakt wel programma's en instellingen kwijt die je in de tussentijd hebt gemaakt. Backuppen zou ik voor de zekerheid wel doen voordat je gaat sleutelen. Succes!
Cookies verwijderen helpt ook altijd!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties. Hij werkt weer prima hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven