leuke ps4 spellen voor volwassenen

04-05-2016 16:25 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kent iemand leuke ps4 spellen voor volwassenen die niet te moeilijk zijn?
Fallout 4! Erg leuk verhaal en mooie game. Als het spel te lastig of te makkelijk is, kan je de moeilijkheidsgraad aanpassen.
Wat versta je onder moeilijk?



Ik vind Uncharted erg goed en heel speelbaar.
Ja wat is moeilijk...

Ik vond GTA 5 best te doen.

Fallout 4 is ook niet heel moeilijk



Assassins Creed zelfs ronduit makkelijk.

Last of Us idem dito.



Maar wie weet trekken die spellen je helemaal niet en ga je liever racen of voetballen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Nathan net laten doodschieten, doorslaan en laten verdrinken. En dat in 20 minuten en 3 keer opnieuw beginnen
Alle reacties Link kopieren
Is ook persoonlijke voorkeur. Assassins creed wordt hier genoemd als ronduit makkelijk, maar ik zat alleen naar de tv te schelden omdat hij niet deed wat ik wilde.

Skyrim op standje makkelijk vind ik erg leuk

Zal fallout 4 eens bekijken.

Dit is verder dus eigenlijk ook een tvp haha.
quote:Zanahoria schreef op 04 mei 2016 @ 16:43:

Is ook persoonlijke voorkeur. Assassins creed wordt hier genoemd als ronduit makkelijk, maar ik zat alleen naar de tv te schelden omdat hij niet deed wat ik wilde.

Skyrim op standje makkelijk vind ik erg leuk

Zal fallout 4 eens bekijken.

Dit is verder dus eigenlijk ook een tvp haha.Skyrim en Fallout 4 zijn allebei van Bethesda, als je Skyrim fijn vind spelen zal je Fallout 4 waarschijnlijk ook leuk vinden. Redelijk vergelijkbare gameplay (vind ik tenminste, ik heb beiden). Heeeele grote map om te ontdekken.
Alle reacties Link kopieren
Is fallout 3 ook goed? Want 4 is er niet voor de ps3. En maakt het dan uit dat je 1 en 2 niet hebt gespeeld?
Skyrim is erg leuk ja. Vooral omdat het zo'n mooie uitgebreide wereld is. Dat speel ik niet eens voor het spel maar soms ook om gewoon lekker rond te lopen.
quote:Zanahoria schreef op 04 mei 2016 @ 16:46:

Is fallout 3 ook goed? Want 4 is er niet voor de ps3. En maakt het dan uit dat je 1 en 2 niet hebt gespeeld?



ik ben ooit met fallout 1 begonnen, maar dat kon me niet boeien en pas sindskort heb ik deel 4 dat me wel pakt.

Je hoeft voorgaande delen in ieder geval niet te kennen om een nieuw deel te spelen.

Of FO 3 goed is weet ik niet. Ik denk het trouwens wel hoor. En waarschijnlijk goed tweedehands te krijgen, dus probeer het gewoon.
De Fallout games vinden plaats in hetzelfde universum, maar op verschillende momenten in tijd. De verhalen staan los van elkaar (elke keer een ander character met eigen verhaal) en Fallout 3 is prima te spelen zonder 1 en 2. Als je Fallout 3 koopt, probeer de Game of the Year editie te pakken te krijgen. Vrijwel geen verschil in prijs en de game is dan nog groter omdat alle uitbreidingen er dan bij inzitten. Makkelijk 80 a 100 uur extra.
Mijn favoriet is Destiny, fijne mix van fantasy en avontuur.
Alle reacties Link kopieren
Ah thanks, goeie tips!
Fallout 3 en Fallout New Vegas zijn prima spellen, wel een klein beetje gedateerd qua graphics. FO1 en FO2 zijn gewoon heel andere spellen, met isometric view en turn-based enzo, dat is niet te vergelijken.



Misschien zijn de Mass Effect en Dragon Age series nog wat voor je? Vind ik zelf allebei geweldig.
Alle reacties Link kopieren
En sims4?
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben hiervoor een ps2 gehad. Harry Potter (alle spelletjes) en Spyro zijn mijn favoriete spelletjes.

Sinds kerst heb ik de ps4. Ik heb diverse spellen maar ik vind ze niks aan
Alle reacties Link kopieren
Rocket League



Onwijs grappig en leuk!

http://youtu.be/hfKBzAH5zIw
Sims 4 is nog niet verkrijgbaar op de ps4
Alle reacties Link kopieren
quote:Merlijne schreef op 04 mei 2016 @ 17:48:

Fallout 3 en Fallout New Vegas zijn prima spellen, wel een klein beetje gedateerd qua graphics. FO1 en FO2 zijn gewoon heel andere spellen, met isometric view en turn-based enzo, dat is niet te vergelijken.



Misschien zijn de Mass Effect en Dragon Age series nog wat voor je? Vind ik zelf allebei geweldig.Qua graphics lopen we behoorlijk achter al vind ik uncharted net zo mooi als een film maar het is toch te moeilijk en te snel. Verder hebben we rayman legends, little big planet 3 en Diablo
Alle reacties Link kopieren
The witcher 3, superspel! Vergelijkbaar met skyrim, ook al is het een heel ander spel. Als het op een gegeven moment te moeilijk is kun je hem gewoon een moeilijkheidsgraad lager zetten. Ik speel het al ruim een maand en heb nog heel wat te gaan en waarschijnlijk heel wat gemist, zoveel quests en gevoel van vrijheid om zelf te beslissen wat je gaat doen en op welke manier..
Ik vind (maar dat is natuurlijk persoonlijk) sims spellen uitermate ongeschikt voor consoles, die moet je echt op een pc spelen.



Kijk anders eens naar lego spellen. Klinkt misschien kinderachtig, maar zijn heel leuk en grappig, met veel verschillende thema's (ook Harry Potter) en niet heel moeilijk. Zijn ook zeker niet perse op kinderen gericht.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de mewste spellen zk geweldadig, altijd maar mensen afslachten. Om mij mag het wel wat gezelliger. Zoek meer naar llatform spellen zoals Zelda, maar dat kom ik weinig tegen. Legospellen ook geprobeert, maar als ik vast zit kom ik nergens meer en dan is de lol er snel af.
Ik ben een Final Fantasy fan, maar ik heb geen idee of die er voor de PS4 ook zijn.
Alle reacties Link kopieren
Dragon Age Inquisition daar had ik op een gegeven oment zo'n 80 uur inzitten. Het hoofdverhaal heb iki inmiddels uit, maar nog lang niet alles heb ik ontdekt in deze game dus die ga ik vast nog wel een keer opnieuw beginnen.

En heel fijn bij deze is dat je het niveau kan instellen.

Ik game namelijk voor de ontspanning en om van een verhaal te genieten (en ik heb geen zin om op een tv te gaan zitten schelden met het gevaar dat de controller vanaf 7 hoog naar beneden vliegt).

Ook leuk (verkrijgbaar via de PlaystationStore) Final Fantasy X en X-2 al oud maar ik blijf ze geweldig vinden.

Verder zoals eerder al aangegeven Fallout 4 (ligt al klaar, maar nog niet mee begonnen)

En in de categorie niet makkelijk maar wel en fijne game (en goed verhaal) The Witcher 3 (pas mee begonnen).

En nog maar net in de verkoop Ratchet & Clank en in september Final Fantasy XV.
Rock and Roll, Sent Us Insane
Alle reacties Link kopieren
@Pientjexxxx Voor de PS4 zijn de volgende FF-games verkrijgbaar:

Final Fantasy X/X-2 HD Remaste.

Final Fantasy XIV A Real Reborn (MMORPG, dus online met maandelijks abonnement).

En vanaf september Final Fantasy XV en hier is al een gratis demo van verkrijgbaar voor PS4.
Rock and Roll, Sent Us Insane

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven