Leuke sites gezocht, Nacht doorkomen, zoon in ziekenhuis

09-02-2015 20:10 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze zoon is zondag in ziekenhuis opgenomen met een longontsteking. De verwachting is dat hij er nog wel een paar dagen ligt. Zo vervelend, hij is ineens zo klein met zijn bijna vijf jaar. Ik mag gelukkig blijven slapen, maar helaas heb ik de eerste nacht compleet wakkergelegen en verwacht ik niet veel goeds voor de komende nacht.Gelukkig iPad en WiFi, dus wie helpt mij aan leuke sites om te bekijken met leuke filmpjes, foto's, columns etc etc.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Gizz! Ik weet niet of je boerzoektvrouw kijkt, maar ik vind Nynkekijkttv erg goede recensies schrijven. Zijn eigenlijk meer columns.
Proberen toch te gaan slapen lijkt mij persoonlijk zinvoller

(ik weet dat dat lastig is, infuus sneuvelde hier ook altijd 's nachts dus dan was het om 2 uur 's nachts weer een nieuw infuus prikken...)



Beterschap voor zoon.
Alle reacties Link kopieren
pinterest
Viva forum natuurlijk, als hij het doet.. Verder Pinterest, Daily mail UK en wat spelletjes misschien? Sterkte met je zoon.
Alle reacties Link kopieren
Listverse.

Is wel Engels maar ik kan er uren struinen.



Beterschap voor je zoon.
Alle reacties Link kopieren
Neem Netflix. Probleem opgelost.



Beterschap!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Stumbleupon.com



Daar kom je de nacht wel mee door



Sterkte met je zoon! Hopelijk komt hij er snel bovenop.
Alle reacties Link kopieren
Slapen probeer ik ook wel, maar hij ligt op afdeling met klein babietje met ook longontsteking en dat kleine ukkie huilt heel veel van de benauwdheid en pijn. Dan kan ik gaan liggen draaien en me opvreten, maar dat ukkie kan er niets aan doen. Vandaar dat ik me dan liever vermaak met m'n iPad. Bzv nog nooit gezien, maar wie weet. Pinterest is idd een goeie. Heb ook al wat boeken op de iPad geslingerd.
Welke.nl

Sterkte met je jonkie!
Alle reacties Link kopieren
Idd netflix. Beterschap voor zoon
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad netflix en lekker een complete serie gaan kijken.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Oordoppen voor de herrie. En dan tegen je zoon zeggen dat ie je even aan moet tikken als hij wakker wordt en je nodig heeft. Slaap jij ook nog wat uurtjes, hou je het langer vol....
Alle reacties Link kopieren
Goede ideeën dames. Hier kom ik een heel eind mee. Kindlief is diep in dromenland gelukkig en heeft niets van de commotie door.
Alle reacties Link kopieren
Beterschap, het is zo zielig voor zo'n kleintje. Gelukkig blijf je erbij, maar ik weet uit ervaring dat dat niet leuk is. Ik heb me destijds wel vermaakt met programma's via uitzending gemist. Maar sinds kort heb ik Netflix en als ik het had geweten had ik dat veel eerder genomen! Je kan het ook voor een maand gratis nemen en dan weer opzeggen, mocht je er geen geld aan uit willen geven. Gewoon nu aanmelden en dan kan je in het ziekenhuis kijken wat je wil.
Alle reacties Link kopieren
Op YouTube zijn ook legio series te vinden. Sterkte!
Muziek? Kan je ook ogen dicht doen.

www.npo.nl kan je live tv kijken en radio luisteren. Maar ook uitzending gemist.
Alle reacties Link kopieren
Beterschap. Ik vind me-to-we.nl leuke stukjes om te lezen.
Alle reacties Link kopieren
YouTube en dan Saturday Night live.

Steffon bijvoorbeeld. Of eigenlijk alles met Bill Hader of Kristen Wiig

Niet te hard lachen!
9gag.com voor de leuke plaatjes, gifjes en (soms) bijdehante opmerkingen.



Beterschap voor je kleine grote kerel!
Alle reacties Link kopieren
En KRO.nl/detectives
stumbleupon!
Alle reacties Link kopieren
En luisterboeken? Via onze bibliotheek kan je die gratis luisteren.
Succes en beterschap!
Alle reacties Link kopieren
notalwaysright.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven