mailtjes verdwenen in hotmail

31-12-2014 07:50 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Heeft iemand een idee hoe dit kan? Ik mis mailtjes van de afgelopen week in mijn hotmail account. Ik weet voor 100 % zeker dat ik deze mailtjes niet verwijderd heb. Het was van mijn oude zorgverzekering en van mijn collega. (Wat ik tot nu toe mis in ieder geval) Ook staan ze niet in een andere map en kan ik ze bij de zoekopdrachten niet terug vinden.

Ik hoor het graag als jullie een oplossing hebben! Erg vervelend dit!
Alle reacties Link kopieren
Bij mij precies hetzelfde. Alleen dan een mailtje van de logopedist van mijn zoon, een mailtje van mijn werkgever en nog een paar onbelangrijke.



Niemand anders kan erbij. Ik heb ze niet verwijderd en ze staan ook niet in andere mappen :(
Not my circus, not my monkeys
Alle reacties Link kopieren
Heb je misschien je hotmail op een ander apparaat geopend? Telefoon bijvoorbeeld?
Alle reacties Link kopieren
Ik had dit ook, maar het rare is, op de iPad zijn ze verdwenen en op de laptop stonden die mailtjes nog, gewoon in mijn hotmail account, heel vreemd!
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 31 december 2014 @ 08:31:

Heb je misschien je hotmail op een ander apparaat geopend? Telefoon bijvoorbeeld?En dan per ongeluk op verbergen gedrukt?
Alle reacties Link kopieren
Bij mij ook! Opende gister een mailtje op mijn iPhone over mijn aankomende vlucht. Wilde ik de email gisteravond even lezen en kon ik hem niet meer vinden (niet via iPhone en ook niet via iPad).
Alle reacties Link kopieren
Wanneer je mailtjes in bijvoorbeeld je telefoon verwijdert dan zijn ze op je desktop of laptop ook weg.

Kan dit de oorzaak zijn ?
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Mobiele apparaten synchroniseren maar een bepaalde tijd. Grote kans dat ze op de laptop gewoon in de inbox staan.
Alle reacties Link kopieren
Ok, het ligt dus niet aan mij. begon al even te twijfelen aan mijzelf! Neee ze staan echt nergens. Niet op de laptop, iPad of iPhone. Ik heb ze inderdaad wel geopend in de iPhone..misschien dat het daar aan ligt?
Mailtjes die spontaan verdwijnen uit hotmail zijn zeldzamer dan de hoofdprijs winnen in de staatsloterij. Jij hebt iets gedaan waardoor je jouw mailtjes niet meer kan vinden. Wat dat precies is.....



Staan ze niet in je prullenbak?

Staan de emails nog netjes op datum gerangschikt? Heb je al gezocht door middel van trefwoorden?
Als ze toch op de een of andere manier verwijderd zijn, ook uit de map verwijderd, kun je misschien dit nog proberen:





Verwijderde e-mail terughalen





• Klik in het linker deelvenster van Outlook.com op de map Verwijderd. Klik onder in het venster op verwijderde berichten te herstellen.



Outlook.com zal dan zoveel mogelijk berichten terughalen en in de map Verwijderd zetten. Als de verwijderde berichten die je wilde herstellen niet worden weergegeven, betekent dit dat ze definitief zijn verdwenen.





Als de herstelde berichten weer in je map Verwijderd staan, verplaats dan de belangrijke berichten naar je Postvak IN of zet ze in een persoonlijke map, want de map Verwijderd wordt regelmatig leeggemaakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven