Meer mensen problemen met YouTube?

03-01-2015 19:37 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tot aan gisteravond geen enkel probleem. Vanmorgen wilde ik wat nummers opnieuw luisteren en.... niks. Sommige nummers speelt hij in 1x af en andere gewoon totaal niet terwijl ze het gisteren nog gewoon allemaal deden. Heel vaag. Met de troubleshoot van Youtube ben ik ook niet echt iets opgeschoten. Alle stappen braaf uitgevoerd, maar het probleem blijft. Hebben meer mensen dit vandaag?



Ter aanvulling: op mijn gsm heb ik de Youtube app en dan spelen alle zelfde nummers wel gewoon normaal af.
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Ik gebruik https://allestoringen.nl/storing/youtube altijd om te kijken of er ergens een storing is. Ik heb in een notitie-app een lijstje met allemaal hyperlinks naar apps/services die last van storingen kunnen hebben. Handige site, want ik denk altijd: het zal wel weer aan mijn telefoon liggen.
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel voor de link! Handig! Ik zie daar dat inderdaad meer mensen het probleem hebben (zelfs al een aantal weken, dus blijkbaar ben ik nog een tijdje buiten schot gebleven haha)
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
Gebruik je Firefox als browser? Ik had hetzelfde en las ergens de tip om cookies te verwijderen, sindsdien speelt alles weer af!
F5 indrukken wil ook wel helpen, hoef je geen cookies voor te verwijderen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Firefox inderdaad. F5 en cookies verwijderen heb ik geprobeerd, maar heeft niet geholpen. Maar uit de link van WishfulThinking begrijp ik dat het een probleem is bij YouTube zelf dus zij zullen het op moeten lossen dan
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven