Messenger

02-09-2016 16:27 6 berichten
Ik heb een beetje blonde vraag over FB Messenger. Ik heb die app maar gebruik hem heel incidenteel. Sinds een paar dagen staat er een 8 bij, zo'n cijfer dat aangeeft dat er nieuwe berichten zijn ( of zo). Als ik de app open, blijkt dat de 8 staat bij 'start'. Hoe krijg ik dat cijfer weg?
Alle reacties Link kopieren
Bij mij staat er een cijfer bij start als ik ongelezen berichten heb. Als ik de berichten dan lees verdwijnt het cijfer vanzelf.

Maar ik neem aan dat het probleem juist is dat je geen ongelezen berichten hebt of wel? (anders snap ik de vraag niet helemaal).
Kijk je alleen op messenger via je telefoon of ook via een vaste computer of laptop? Kan zijn dat mensen je een bericht hebben gestuurd waarmee je geen vrienden bent. Dan zie je wel dat je berichten hebt maar kun je ze niet lezen, alleen dus via een computer of laptop.
Alle reacties Link kopieren
quote:Stef89 schreef op 02 september 2016 @ 17:17:

Kijk je alleen op messenger via je telefoon of ook via een vaste computer of laptop? Kan zijn dat mensen je een bericht hebben gestuurd waarmee je geen vrienden bent. Dan zie je wel dat je berichten hebt maar kun je ze niet lezen, alleen dus via een computer of laptop.Dat verschilt denk ik per telefoon dan. Want ik kan op mijn telefoon ook gewoon de berichten ontvangen en lezen van mensen waar ik niet bevriend mee ben.
quote:Stef89 schreef op 02 september 2016 @ 17:17:

Kijk je alleen op messenger via je telefoon of ook via een vaste computer of laptop? Kan zijn dat mensen je een bericht hebben gestuurd waarmee je geen vrienden bent. Dan zie je wel dat je berichten hebt maar kun je ze niet lezen, alleen dus via een computer of laptop.Dat zou het kunnen zijn. Ik zal eens kijken op mijn pc. Op mijn telefoon heb ik dus geen ongelezen berichten.
Op mijn pc stond in Facebook '8 ongelezen berichten'. Dat waren gewoon oude berichten die ik allang gelezen had. Ik kon echter wel kiezen om alles als gelezen te markeren, dus het achtje is weg. Grappig dat dat zo kan storen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven