Mobiel abonnement Tele 2

09-12-2014 22:28 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al jarenlang een abonnement bij Tmobile voor mijn mobiele telefoon. Nu is mijn 2 jaarlijkse periode bijna afgelopen en nu zag ik dat als ik wil verlengen en een iphone 6 wil ik dan of ¤15 per maand meer moet gaan betalen of ¤239,95 moet bijbetalen.

Hetzelfde abonnement (qua belminuten en data) is bij Tele 2 veel goedkoper, net zoveel als ik nu betaal en zonder bijbetalen voor nieuwe iphone.



Ik kan de adder onder het gras niet vinden. Iemand van jullie een idee?

Dus waarom Tele 2 veel goedkoper is dan Tmobile? Tele 2 maakt gebruik van het netwerk van Tmobile dus daar kan het niet aan liggen toch?
Alle reacties Link kopieren
Tele2 is gewoon heel goedkoop en ik heb er nooit problemen mee. Kunnen er nog verschillen zitten in de capaciteit van het toestel?
Ik ben gezwicht voor Tele2. Idd erg goedkoop maar een flutprovider.

De internetdekking is om te janken zo slecht. Oh en de klantenservice is ook waardeloos. En de app die je kunt installeren om je verbruik bij te houden loopt constant vast.



Ik zit er nog ruim een jaar aan vast. Baal als een stekker.

Goedkoop = duurkoop hier.
Oh en ik heb de Samsung S4 erbij. Aan de telefoon ligt het niet.
Alle reacties Link kopieren
Nee het toestel is precies dezelfde als degene die wordt aangeboden bij tmobile.

Jij bent dus helemaal tevreden over je abonnement?
Alle reacties Link kopieren
Ooh kak Bieb...
Alle reacties Link kopieren
Maar Tele 2 maakt gebruik van het netwerk van tmobile, dan zou de dekking toch hetzelfde moeten zijn?
Man bij telefoonwinkel vertelde mij laatst dat zij Tele2 wel aanbieden maar zeker niet promoten.

Schijnt dat Tele2 stukjes dekking huurt bij verschillende providers. Dus van alles wat en versnipperd. Vandaar lang niet overal goed bereik. Je komt achter in de rij.
Alle reacties Link kopieren
Had je van tevoren op de dekkingskaart gekeken Bieb? Was dat wel oke?
Niet alleen T mobile dus.

Mijn vriend heeft T mobile en zijn bereik is vele malen beter.
quote:Selma.Duim schreef op 09 december 2014 @ 22:44:

Had je van tevoren op de dekkingskaart gekeken Bieb? Was dat wel oke?Ja. Mede daardoor voel ik me zo ontzettend genaaid.
Alle reacties Link kopieren
Oh getver... Dat is wel klote dan
Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0 schreef op 09 december 2014 @ 22:43:

Schijnt dat Tele2 stukjes dekking huurt bij verschillende providers. Dus van alles wat en versnipperd. Vandaar lang niet overal goed bereik. Je komt achter in de rij.



Dit klopt niet, Tele2 maakt alleen gebruik van het netwerk van T-mobile. Of t-mobile-klanten voorrang krijgen op Tele2-klanten is mij niet duidelijk. Ik heb zelf een Tele2-abo met de S4 en ervaar zelf geen problemen. Wel is het zo dat ik in een stad woon, het kan zijn dat het bereik buiten de grote steden wel minder is.



Tele2 is trouwens bezig met een eigen netwerk: http://www.4g.nl/nieuws/t ... nnen-paar-maanden-met-4g/ Geen idee wanneer je daar op kan.
Typisch dan toch dat vriend met T mobile wel goed bereik heeft en ik niet.

Dan denk ik idd achterin de rij.



En ik woon in een grote plaats met volgens de kaart goede dekking. Niet dus.

Ik werk in een stad 30 km verder en daar is de dekking net zo slecht.
quote:Bieb2.0 schreef op 09 december 2014 @ 22:43:

Man bij telefoonwinkel vertelde mij laatst dat zij Tele2 wel aanbieden maar zeker niet promoten.

Schijnt dat Tele2 stukjes dekking huurt bij verschillende providers. Dus van alles wat en versnipperd. Vandaar lang niet overal goed bereik. Je komt achter in de rij.

Van dat versnipperd dekking huren vertelde de man van The Phone House mij overigens.

Hij zei ook dat zij het wel in hun assortiment hadden omdat dat bij de formule van de winkel hoort maar dat ze het afraden als iemand er naar vraagt.



Jammer dat ik online besteld had.
Alle reacties Link kopieren
Ohja, ik woon ook in een stad, zou dat uitmaken? Verder gebruik ik mijn telefoon ook niet zo veel, dus ik ben snel tevreden
Ik vind het bloedirritant dat ik betaal voor 1000 MB maar in de praktijk door het slechte bereik amper 100 MB gebruik.

Gebruik nu voornamelijk als ik ergens op Wifi kan.
Alle reacties Link kopieren
Een plek waar tele2 wel sneller is dan de wifi, is in de trein. Wat een drama is dat. Verder lijkt het me sowieso handig om zo veel mogelijk op wifi te zitten toch? Als je dat van te voren incalculeert, is het ook niet zo erg als je eigen internet niet zo snel is én hoef je een minder grote bundel aan te schaffen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb tele2 en ben heel tevreden. Betaal 8 euro per maand en vind het prima. Gek genoeg heb ik altijd goed bereik in een bepaald huis en die huiseigenaar die t-mobile heeft niet.



Die app is niks trouwens, maar mijn telefoon meet mijn verbruik toch al automatisch en veel nauwkeuriger, per app enzo.
quote:Fauley schreef op 10 december 2014 @ 11:12:

Verder lijkt het me sowieso handig om zo veel mogelijk op wifi te zitten toch? Als je dat van te voren incalculeert, is het ook niet zo erg als je eigen internet niet zo snel is én hoef je een minder grote bundel aan te schaffen.





Niet als je dat vtv niet wist en daarom voor 2 jaar aan zo'n grote bundel vastzit.

En waar ik eerder wel internette laat ik het nu wel uit ergernis. Dus mijn abo doet niet wat ik besteld heb.
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoelde het vooral in het algemeen Bieb2.0

Voor jou lijkt het me inderdaad vervelend.



Eerlijk gezegd was ik eerder dit jaar ook boos op tele2, maar ze zijn zo goedkoop dat ik toch niet wilde overstappen
Ik heb ook Tele2 en ben er totaal niet blij mee.... Waardeloos bereik af en toe met bellen en met internet ook.

Ik was laatst op een bungalowpark boven in Limburg en had op het park geen bereik. Nergens voor! Mijn vriend met KPN die had gewoon goed bereik en zelfs 4g voor internet en een vriendin met T-mobile had ook gewoon goed bereik.



Thuis, in een stad in de randstad, heb ik ook erg slecht bereik.....



Ik heb deze problemen al vanaf het begin van mijn abonnement en ben na een maand maar gestopt met de klantenservice te bellen, daar heb je echt niets aan.

Ik ben blij als komende augustus eindelijk mijn abonnement afloopt!
O en die dekkingskaart klopt dus voor geen meter!
Ik denk dat we iig de conclusie kunnen trekken dat sommigen een prima bereik hebben en anderen een rukbereik

Lijkt me lastig gokken.



De reden dat ik (met mijn vriend) bij The Phone House was is dat mijn vriend een nieuw toestel en een nieuw abo wil. Zijn 2 jaar bij T Mobile zijn om.

We schrokken wel van de prijzen voor KPN en Vodafone.

Ik ben thuis nog verder gaan googlen en kwamen op Telfort, die is redelijk geprijsd (wel iets duurder dan Tele2)
Alle reacties Link kopieren
Man heeft T-mobile en ik Tele2 en de dekking is gelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven