Mobiele telefoon

03-11-2015 23:31 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
....maar welke?

Ik wil geen iPhone meer (te kwetsbaar dat glaswerk) en Samsung bevalt me ook slecht (software loopt gauw vast en telefoons gaan niet lang mee). Wat dan wel? Ik heb geen idee, maar het moet dus vooral een degelijke smartphone zijn en eentje waar een goede camera op zit. Verder heb ik eigenlijk geen eisen. Ja, leuk als ie betaalbaar is ook.



Iemand dé tip?
Alle reacties Link kopieren
Lumia 640 XL!!!! Oftewel de allerlaatste Nokia. Loopt wel op Windows dus wat minder leuke apps voor te vinden. Verder erg snel, goede camera en een batterij die met gemak 4 dagen mee gaat. De XL is vrij groot, je hebt ook de 'gewone' 640.
Ik had precies deze zoektocht en ben nu dolblij met de Huawei P8!

Ik was echt jaren lang trouwe iPhone gebruiker, maar ik heb amper hoeven wennen!
Ik heb een Huawei p8 lite en die bevalt heel goed. Had hiervoor een htc desire noguswat en bij de Huawei is de camera echt heel veel beter. Fijn toestel verder, geen vastlopers oid. Of deze lang meegaat kan ik je niet zeggen, deze heb ik pas 3 maanden
Alle reacties Link kopieren
Oh en hiervoor had ik de chinese ripoff van de Samsung Note 1. Kostte destijds 130 euro ofzo en was ook perfect. Enige verschil met de echte Note waren dat ik geen onnodige Samsung apps erop had, een dual sim en een extra batterij erbij kreeg.

Heeft het zonder problemen 2 jaar gedaan (en doet het nogsteeds trouwens)
Alle reacties Link kopieren
Motorola Moto X Play.
Alle reacties Link kopieren
Ken de Windows versie, vind dat niet heel prettig op een telefoon. Maar wellicht kwestie van wennen?

Die Huawei P8, is die duur? Ik ga even googlen.
Alle reacties Link kopieren
Windows is in het begin even wennen maar vind het nu heel lekker werken eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Mijn werktelefoon loopt op Windows. Ik vind het niet echt fijn eerlijk gezegd (of misschien associeer ik het teveel met werk ).
Ik heb vanalles gehad. Samsung, iPhone, htc, motorola en nu een lumia 640 op windows. Fijne telefoon en niet heel duur. Batterij gaat prima mee alleen aan het menu moest ik wennen omdat alles in een lijst onder elkaar staat op alfabet in plaats van icoontjes. Op trylumiaphone.com kun je even oefenen;)

En het fijne van Windows vind ik dat alles gesynchroniseerd is tussen computer en telefoon. Vul ik mijn agenda op mijn computer in of contacten word het automatisch gesynchroniseerd. Alleen de nieuwere apps zijn meestal niet verkrijgbaar.
anoniem_145658 wijzigde dit bericht op 03-11-2015 23:59
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al ruim een jaar bijzonder tevreden met mijn Huawei
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Oke, die Huawei wordt nu al een paar keer genoemd. Maakt me nieuwsgierig. Is ie gebruiksvriendelijk, en dan vooral in de zin van, kan ie tegen een stootje of is ie dan direct kapot (glas)? En hoe vinden jullie de fotokwaliteit?

Hebben jullie ervaring met het verschil tussen de Huawei 8 en Huawei 8 light?
Alle reacties Link kopieren
De helft van mijn collega's heeft inmiddels een Huawei, schijnt echt heel fijn te zijn. (Ik zweer nog steeds bij mijn iPhone :p )
Alle reacties Link kopieren
Nokia Lumia. Ook voor de gratis navigatie. Windows werkt perfect. Er zijn wel iets minder apps, maar genoeg voor mij. Ik heb de 735, toptelefoon en kost ruim 200 euro (ik heb de mijne voor minder van marktplaats). Hij is al een paar keer gevallen maar geen schrammetje.
.
De iPhone 6 (+), 6S en 6S+ hebben allemaal een scherm wat minder snel breekt. De achterkant is niet kapot te krijgen, je kunt er een hoesje omheen doen of een glazen plaatje voor je scherm laten zetten. Ik zweer bij iPhone..
Alle reacties Link kopieren
Sony Xperia compact: I love it!!
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
Wat redbulletje zegt.
Hier ook een Lumia 640. Batterij gaat lang mee en Here-navigatie (off-line) is handig.
quote:redbuIIetje schreef op 04 november 2015 @ 07:37:

Sony Xperia compact: I love it!!Deze natuurlijk! Perfecte telefoon.
quote:Philein schreef op 04 november 2015 @ 00:06:

Oke, die Huawei wordt nu al een paar keer genoemd. Maakt me nieuwsgierig. Is ie gebruiksvriendelijk, en dan vooral in de zin van, kan ie tegen een stootje of is ie dan direct kapot (glas)? En hoe vinden jullie de fotokwaliteit?

Hebben jullie ervaring met het verschil tussen de Huawei 8 en Huawei 8 light?



Ik heb mijn Huawei wel eens laten vallen ja. Geen krasje te zien.

Het verschil weet ik niet echt. Ik weet wel dat de p8 een wat betere processor heeft, en volgens mij is die nog goedkoper ook bij t-mobile. Welke provider heb je?
Alle reacties Link kopieren
Goeie camera ook, die Sony Xperia!!
Shoot first, ask questions later!
Foto kwaliteit is gewoon goed!

En heeft leuke nu mooimaakfiltertjes
Alle reacties Link kopieren
De Motorola moto g 3gen! En dan de versie met 16 GB opslag en 2gb ram. Goedkope en snelle telefoon. Mijn accu gaat twee dagen mee met redelijk intensief gebruik. Foto's zijn ook prima!
Alle reacties Link kopieren
Heb me na jarenlang android gebruiker te zijn een iPhone gekocht (6s)... Prima en mooi toestel. Alleen 1 erg vervelend iets: ik krijg de afleverbevestiging voor sms maar niet geregeld. Gezien dat onmisbaar is voor mij (zakelijk) gebruik ik nu een oude telefoon om sms te versturen totdat ik iemand vind die dat kan instellen. Hopelijk krijg ik dat snel geregeld want ik sla nu wel een mal figuur met mijn 2 telefoons :-)



Is hier iemand die weet waar ik dat moet instellen?
Alle reacties Link kopieren
quote:WD1 schreef op 06 november 2015 @ 01:37:

Heb me na jarenlang android gebruiker te zijn een iPhone gekocht (6s)... Prima en mooi toestel. Alleen 1 erg vervelend iets: ik krijg de afleverbevestiging voor sms maar niet geregeld. Gezien dat onmisbaar is voor mij (zakelijk) gebruik ik nu een oude telefoon om sms te versturen totdat ik iemand vind die dat kan instellen. Hopelijk krijg ik dat snel geregeld want ik sla nu wel een mal figuur met mijn 2 telefoons :-)



Is hier iemand die weet waar ik dat moet instellen?Blijkbaar niet in te stellen bij iPhone, maar wel een work around: https://www.gadgetgoeroe.nl/handleiding ... de-iphone/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven