Mob.tel. Abo met onbeperkt internet. Robin?

21-11-2014 04:21 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar ervaringen van een goed mobiel abonnement met onbeperkte (snelle) data.

Nu heb ik een abonnement van Tele2 met 2000mb. Als dat op is heb ik nog steeds onbeperkte internet maar de snelheid is te langzaam. Ik draai veel nachtdiensten en wil dan graag filmpjes kunnen bekijken .

Nu kwam ik Robin Mobile tegen, maar ben nog niet helemaal overtuigd.. Ik vraag me af wat de snelheid word als je standaard bundel op is...kan ik dan nog steedfilms blijven kijken? Zijn er mensen met ervaringen. Ideeën over andere providers zijn ook welkom.



Gr
anoniem_207300 wijzigde dit bericht op 21-11-2014 04:22
Reden: .
% gewijzigd
Ik ken Robin niet. Dus kan daar niets over zeggen. Mag/kun je niet op wifi op het werk?
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat hun meest uitgebreide abonnement een snelheid heeft tot 2 mbit/s bij Tele2 is dat maximaal 3,6 mbit/s



Het is iets trager dus dan Tele2.



Hier reviews op de site van de Consumentenbond:



KLIK KLIK
In for the cause....
Vodafone adverteert hier toch mee, onbeperkt + snel?
Alle reacties Link kopieren
Die abonnementsvorm zie ik er niet tussen staan. Heb zelf 2 GB bij vodafone. Is niet genoeg voor filmpjes kijken over een hele maand als je je databundel aanspreekt.



Wi-Fi is denk ik de goedkoopste oplossing maar zal wel lastig zijn op werk?
In for the cause....
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het dan nog wel snel, maar dan betaal je dus gruwelijk veel bij boven de MB's van je abo. Voordeel van dat nog steeds snelle internet is dat je rekening ook lekker snel oploopt . Een ander abonnement met meer MB's wellicht?
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Er is ook Choozze. Volgens onderstaande link heb je voor 35 euro p/mnd onbeperkt internet (fair use policy tot 10 GB per maand). Dit is via het T-Mobile netwerk, met 3G snelheid van 14.4 Mbps:

http://www.mobilecowboys.nl/nieuws/19357
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor de reacties. In het begin leek robin mobile de perfecte oplossing tot ik erachter kwam dat de snelheid idd lager ligt dan die van tele2, en zo onbeperkt is hij niet.

Ik heb op mijn werk doorgaans geen wifi tot mijn beschikking. Ik werk snachts bij patiënten thuis en heb dan een waakdienst. Aangezien het veelal bejaarde personen zijn is er zelden wifi.



De opties van choozz was wel aantrekkelijk. alleen moet ik er nog achter komen of ze ook flexibel opzegbare abbonementen hebben en hoe het precies met de snelheid zit.



Maar alvast bedankt voor de tip
Alle reacties Link kopieren
Oh sorry, de snelheid stond in je reactie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven