Moderator ?

01-09-2015 16:38 820 berichten
Hoi internetvrienden,



Ik zou mijzelf graag als kandidaat willen stellen als moderator van dit geweldige forum, maar hoe doe ik dat?

Ik zou bijv meer willen pleiten voor wat begrip voor de jongere vrouw.. oa.

Hoe pak ik zoiets aan?



Alsjeblieft graag serieuze reacties
Nou ik denk, dat jij niet de kwaliteiten hebt om een moderator te kunnen zijn. Je bent veel maar dan ook echt veel te snel op jouw teentjes getrapt.



Ik ben zelf moderator op een ander forum, maar volgens mij heb jij niet bepaald een goed beeld van wat het precies inhoudt.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet wat voor regel jij als eerste gaat gebruiken
Alle reacties Link kopieren
En de oudere vrouw ??
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Asjebliefd?
Zeg meiden, niet meteen mij afzeiken of aanvallen.. Graag serieuze reacties of anders niet reageren.. Dank je wel. Mwa
Alle reacties Link kopieren
Lange tenen zijn idd niet zo handig. Lijkt me dat je overal open tegen aan moet kijken.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 16:41:

Zeg meiden, niet meteen mij afzeiken of aanvallen.. Graag serieuze reacties of anders niet reageren.. Dank je wel. Mwa
Dit bedoel ik. Je hebt hele grote tenen.
Sorry, maar hier kan je toch niet serieus op reageren?
quote:bam1984 schreef op 01 september 2015 @ 16:41:

Asjebliefd?Bedankt voor je oplettende spellings-oog..
quote:Bromelia schreef op 01 september 2015 @ 16:42:

[...]



Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je als moderator over een aantal eigenschappen moet beschikken die jij denk ik niet hebt.
quote:gismo72 schreef op 01 september 2015 @ 16:42:

Sorry, maar hier kan je toch niet serieus op reageren?Waarom doe jij een poging tot dan... ? #NEXT
Alle reacties Link kopieren
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 16:41:

Zeg meiden, niet meteen mij afzeiken of aanvallen.. Graag serieuze reacties of anders niet reageren.. Dank je wel. Mwa

Meiden



Ik zou naar tinaforum gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 16:41:

Zeg meiden, niet meteen mij afzeiken of aanvallen.. Graag serieuze reacties of anders niet reageren.. Dank je wel. Mwa



Jup moderater van het jaar.

Waar lees jij afzeiken??
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:dolfje schreef op 01 september 2015 @ 16:43:

Ik denk dat je als moderator over een aantal eigenschappen moet beschikken die jij denk ik niet hebt.



Hey Dolfje



Ik geloof niet dat wij elkaar kennen wel?



Liefs Mwa
Alle reacties Link kopieren
Puik plan!
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 16:41:

Zeg meiden, niet meteen mij afzeiken of aanvallen.. Graag serieuze reacties of anders niet reageren.. Dank je wel. MwaEn dit is jouw sollicitatie?
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
quote:MadameQetesh schreef op 01 september 2015 @ 16:43:

[...]





Jup moderater van het jaar.

Waar lees jij afzeiken??Hey, nou zo komt het bij mij binnen, ik grijp alvast in omdat ik zomaar vermoed dat dit nog wel eens een staartje kan gaan krijgen.. Immers wil ik wel een goed voorbeeld zijn snap je?
Alle reacties Link kopieren
Niet persoonlijk nee maar ik heb genoeg van je gelezen hier en daar baseer ik mijn mening op.
quote:GarciaCM schreef op 01 september 2015 @ 16:44:

[...]





En dit is jouw sollicitatie? Nee joh gekkie, waar maak jij dat uit op?
Alle reacties Link kopieren
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 16:43:

[...]





Waarom doe jij een poging tot dan... ? #NEXTYep jij bent de geboren moderator ik ben voor
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 16:41:

Zeg meiden, niet meteen mij afzeiken of aanvallen.. Graag serieuze reacties of anders niet reageren.. Dank je wel. Mwa



Zodra er iets gepost wordt door iemand die het niet met je eens is, is het meteen afzeiken en aanvallen.

Lijkt me niet een eigenschap die je als moderator moet hebben.



Enne....jonge vrouwen....ik ben 46. Wordt straks alles wat ik post bij voorbaat al verwijderd want geen "jonge meid"?
quote:dolfje schreef op 01 september 2015 @ 16:45:

Niet persoonlijk nee maar ik heb genoeg van je gelezen hier en daar baseer ik mijn mening op.Wat heftig zeg! Ik wens je veel sterkte met deze inzichten, lijkt me naar om zoiets te kunnen baseren op wat woordjes die je dus zelf interpreteert zoals jij dat wil, want dus niet op werkelijkheid gebaseerd is. Ondanks wens ik je een fijne dag verder, Mwa

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven