Moderator ?

01-09-2015 16:38 820 berichten
Hoi internetvrienden,



Ik zou mijzelf graag als kandidaat willen stellen als moderator van dit geweldige forum, maar hoe doe ik dat?

Ik zou bijv meer willen pleiten voor wat begrip voor de jongere vrouw.. oa.

Hoe pak ik zoiets aan?



Alsjeblieft graag serieuze reacties
quote:Lady-Voldemort schreef op 01 september 2015 @ 20:08:

En hou of met dat 'liefs' gedoe. Je vindt ons helemaal niet lief Ik kijk dwars door alle negativiteit heen, en vind in tegenstelling tot jouw conclusie ( gebaseerd op gebakken lucht) tcoh wel degelijk heel veel mensen hier op het forum lief..
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 20:08:

Zeg Vrouwen, ik ben er nu echt helemaal klaar mee! Prima als jullie mij niet als een gelijkwaardige kunne zien, maar ik vind het echt merkwaardig dat jullie mij zien als een zielige 15 jarige, uiteraard ben ik dat niet. Maar ik ga ook niet steeds alles weerleggen, verantwoorden, verklaren etc etc etc etc. Ik heb wel wat beters te doen ik wens jullie een mooie avond! Gelieve ON topic te blijven..



Sterkte en Succes gewenst



Liefs Mwa.Ontopic: als je je modwaarschuwingen in deze toon doet zal hoongelach je deel zijn, en niemand zal je instructies opvolgen. Behalve ik dan nu. Sjeezus, wat ingewikkeld.
Alle reacties Link kopieren
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 20:08:

Zeg Vrouwen, ik ben er nu echt helemaal klaar mee! Prima als jullie mij niet als een gelijkwaardige kunne zien, maar ik vind het echt merkwaardig dat jullie mij zien als een zielige 15 jarige, uiteraard ben ik dat niet. Maar ik ga ook niet steeds alles weerleggen, verantwoorden, verklaren etc etc etc etc. Ik heb wel wat beters te doen ik wens jullie een mooie avond! Gelieve ON topic te blijven..



Sterkte en Succes gewenst



Liefs Mwa.



Wat ben je niet?

Zielig of 15 jaar?
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 20:01:

[...]





Ik vind het opvallend dat je begin met iets waar de aanval niet op gebaseerd zou moeten zijn, maar waar jij je heel reactie toch wel naar refereerd?! WTF. Met alle respect maar ik zie die twee echt los van elkaar samen.. Dat je 50 bent betekend niet dat je de wijsheid in pacht heb en beter bent dan een jonger wezen..

Ik heb alles doorgelezen en ik ben nu ook hand in eigen boezem aan het steken, overdenken waar het mijn schuld is dat de meeste mensen mij hier irritant en vervelend vinden. Ik probeer gewoon mee te gaan in de menigte van de forum. Ik wil ook bij een groepje horen en geliefd zijn.. Oke dat is dus dubbel want ergens maakt het geen .... uit maar kom op ik ben ook een mens met gevoel?!



Ik heb je vaker gelezen, en ik vond jou niet irritant of vervelend...eerder lekker gek en niet bang om je eigen mening te verkondigen. En daar is niets mis mee.



Maar waarom wil je tot een groepje behoren?

Ben je eenzaam of verdrietig?
quote:DorothyParker schreef op 01 september 2015 @ 20:09:

[...]



Dan nog is het beschouwd en niet beschauwd.



Als mensen zeiken om te zeiken, doe ik gewoon gezellig mee .Het is zelfs beschouwt. Met een o en een t dus. Ha.
Alle reacties Link kopieren
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 20:10:

[...]





Ik kijk dwars door alle negativiteit heen, en vind in tegenstelling tot jouw conclusie ( gebaseerd op gebakken lucht) tcoh wel degelijk heel veel mensen hier op het forum lief..Je hebt helemaal gelijk. LV vindt iedereen altijd dom. Lekker laten zagen, is al een oudere. Zelfs al kinderen en al...
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Ah, de eerste forumtherapeut is ook binnen.
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 20:08:

[...]





bedankt voor de trap na!

*zucht* Hoe is dat in vredesnaam een trap na? Het is welgemeend, goedbedoeld advies. En ook met dat advies doe je weer exact waar ik het steeds over heb: je betrekt het op jou als persoon in plaats van op hetgeen je doet. Het is namelijk geen kritiek op hoe jong je bent, maar op wat je schreef en hoe je reageert.



Maar goed, kom nog eens terug als je 16 bent. Nee, dat is niet om je weg te jagen maar omdat 16 nou eenmaal de minimumleeftijd is hier volgens de huisregels. Die ik overigens niet gemaakt heb, voor ik daar ook nog de schuld van krijg.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 01 september 2015 @ 20:12:

[...]





Het is zelfs beschouwt. Met een o en een t dus. Ha.Daar had ik zelfs niet eens meer naar gekeken Maar touché
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:DorothyParker schreef op 01 september 2015 @ 20:09:

[...]



Dan nog is het beschouwd en niet beschauwd.



Als mensen zeiken om te zeiken, doe ik gewoon gezellig mee .Nee hoor, beschouwt. met mosterd!
Mwa, wat zit je de boel lekker op te stoken meid! Althans, leuke poging.
Alle reacties Link kopieren
Begrijp dat je het niet leuk vind. Ook daarin is de onzekere puber die je blijkbaar bent (dacht begin twintiger) te herkennen.



Maar, hoe meer je jezelf de slachtoffer rol toe-eigent hoe erger het wordt.



Wat iemand hiervoor al postte: leer er nu van, ipv als een geslagen hondje af te druipen (nadat je eerst nog een schampere poging hebt gedaan om van je af te bijten).



Heus, als je echt zo graag geliefd wilt zijn/worden dan moet je leren incasseren.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
quote:Bij_Zonder schreef op 01 september 2015 @ 20:14:

[...]



*zucht* Hoe is dat in vredesnaam een trap na? Het is welgemeend, goedbedoeld advies. En ook met dat advies doe je weer exact waar ik het steeds over heb: je betrekt het op jou als persoon in plaats van op hetgeen je doet. Het is namelijk geen kritiek op hoe jong je bent, maar op wat je schreef en hoe je reageert.



Maar goed, kom nog eens terug als je 16 bent. Nee, dat is niet om je weg te jagen maar omdat 16 nou eenmaal de minimumleeftijd is hier volgens de huisregels. Die ik overigens niet gemaakt heb, voor ik daar ook nog de schuld van krijg.\



Dat is ook jouw schuld. Boefje.
Alle reacties Link kopieren
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 20:08:

[...]





bedankt voor de trap na!

Hou toch eens op, leer eerst eens dat je kritiek kunt krijgen en leer daar mee om te gaan, daarna kun je nog eens solliciteren als mod.



En nu ga ik eten, die kerel van me is eindelijk thuis met eten
quote:DorothyParker schreef op 01 september 2015 @ 20:02:

[...]



Toch niet. Als je 15 bent, ben je nu eenmaal te jong en wordt je geband. Regels van het forum.jee Dortje, wat ben jij hard!
quote:Lady-Voldemort schreef op 01 september 2015 @ 20:07:

[...]





Ze schreef 'beschauwd' en toen maakte de autocorrect er wat anders van. Dat is ook wel een dingetje: ik vind het wel leuk als een mod een beetje kan spellen .Wat ben jij kritisch zeg! Een wanna be mod mag tog wel wat spelfauten maken tog?
Toch niet. Als je 15 bent, ben je nu eenmaal te jong en wordt je geband. Regels van het forum.



Dat is nog maar te zeggen natuurlijk. Ik denk dat een welbespraakte, goed spellende dertienjarige het hier best een tijdje uit zou kunnen houden als ze maar niet schrijft dat ze dertien is. Er is immers nog steeds geen dertienjarigenalarm gekoppeld aan een IP-adres .
Wat ik eigenlijk wel heel grappig vind. Is dat we hier op een vrouwenforum zitten, zeg maar? En dat TO ons adresseert als forum vrienden. Waarom niet als forumvriendinnen? Wat is er mis met vrouwen?
quote:Lady-Voldemort schreef op 01 september 2015 @ 20:16:

[...]

\



Dat is ook jouw schuld. Boefje.







(Ik zit te oefenen, valt het op? Mijn bijna-14-jarige heeft de commentaarvakjes op youtube ontdekt... )
Alle reacties Link kopieren
Mocht je daadwerkelijk 15 zijn dan is dit forum toch geen plek voor jou? Regels zijn er niet voor niks. Het feit dat je door een paar kritische opmerkingen al van slag bent bewijst dat maar weer eens.



Maar toch snap ik iets niet. Toen je, als aspirant-mod, verwezen werd naar het Tina forum, gaf je aan daar al gewerkt te hebben. En je bent 15!? Snuffelstage op het vmbo? Hoe moet ik het zien?



Of je bent een rellert die hier even lekker komt stoken. Ik weet het onderhand niet meer.



Maar mocht je gewoon wel 15 zijn, je gekwetst voelen door 'alles' wat hier op je af komt. En snakkend naar erkenning en waardering, neem dan de vele goede tips (die hier tussen alle gein door) zijn gegeven ter harte. Voor ons hoef je het echt niet te doen, puur voor jezelf.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Als juillie nu allemaal even het loepje gaan gebruiken, naar haar topic die ze geopend heeft.. 15? Hoe heet een vrouwelijke pinokkio??



quote:Vera8 schreef op 01 september 2015 @ 20:31:

Mocht je daadwerkelijk 15 zijn dan is dit forum toch geen plek voor jou? Regels zijn er niet voor niks. Het feit dat je door een paar kritische opmerkingen al van slag bent bewijst dat maar weer eens.



Maar toch snap ik iets niet. Toen je, als aspirant-mod, verwezen werd naar het Tina forum, gaf je aan daar al gewerkt te hebben. En je bent 15!? Snuffelstage op het vmbo? Hoe moet ik het zien?



Of je bent een rellert die hier even lekker komt stoken. Ik weet het onderhand niet meer.



Maar mocht je gewoon wel 15 zijn, je gekwetst voelen door 'alles' wat hier op je af komt. En snakkend naar erkenning en waardering, neem dan de vele goede tips (die hier tussen alle gein door) zijn gegeven ter harte. Voor ons hoef je het echt niet te doen, puur voor jezelf.Nu ben je best wel aan het zaniken hoor. Sinds wanneer heeft een wanna be mod zich aan de regels te houden? Waar zijn die regels goed voor dan? Regels zijn toch alleen voor de zwakkeren van geest? O wacht, de TO is ook niet al te snugger
quote:Vera8 schreef op 01 september 2015 @ 20:31:

Mocht je daadwerkelijk 15 zijn dan is dit forum toch geen plek voor jou? Regels zijn er niet voor niks. Het feit dat je door een paar kritische opmerkingen al van slag bent bewijst dat maar weer eens.



Maar toch snap ik iets niet. Toen je, als aspirant-mod, verwezen werd naar het Tina forum, gaf je aan daar al gewerkt te hebben. En je bent 15!? Snuffelstage op het vmbo? Hoe moet ik het zien?



Of je bent een rellert die hier even lekker komt stoken. Ik weet het onderhand niet meer.



Maar mocht je gewoon wel 15 zijn, je gekwetst voelen door 'alles' wat hier op je af komt. En snakkend naar erkenning en waardering, neem dan de vele goede tips (die hier tussen alle gein door) zijn gegeven ter harte. Voor ons hoef je het echt niet te doen, puur voor jezelf.



Nou, dit dus.



Meid, mijn zoon is ook 15. Die zit op school, heeft een leuk bijbaantje, chillt wat, hangt wat rond, is een puber.

Maar heeft geen enkele behoefte om op een forum rond te hangen waar hij qua leeftijd totaal niet tussen past.



Ga met je vriendinnen op pad, doe je huiswerk, zoek een bijbaantje, maar ga niet rondhangen op een forum waar je je, ondanks wat je zegt, totaal niet lekker voelt (want je blijft maar trappen om je punt te maken).

Er zijn vast véél leukere fora voor je waar je je wel fijn voelt en gewoon een meisje van je leeftijd bent. Niks mis mee.
Voor een vijftienjarige heeft ze zich hier wel verdomde goed ingelezen dan. Maar ook dat kan natuurlijk, kinderen hebben soms rare hobby's.
quote:OldWood schreef op 01 september 2015 @ 20:17:

[...]



Hou toch eens op, leer eerst eens dat je kritiek kunt krijgen en leer daar mee om te gaan, daarna kun je nog eens solliciteren als mod.



En nu ga ik eten, die kerel van me is eindelijk thuis met eten



Tjongejonge Nu pas?!

Zou toch maar wat met die knuppel of zweep gaan doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven