Moderator ?

01-09-2015 16:38 820 berichten
Hoi internetvrienden,



Ik zou mijzelf graag als kandidaat willen stellen als moderator van dit geweldige forum, maar hoe doe ik dat?

Ik zou bijv meer willen pleiten voor wat begrip voor de jongere vrouw.. oa.

Hoe pak ik zoiets aan?



Alsjeblieft graag serieuze reacties
quote:Lady-Voldemort schreef op 01 september 2015 @ 20:43:

Voor een vijftienjarige heeft ze zich hier wel verdomde goed ingelezen dan. Maar ook dat kan natuurlijk, kinderen hebben soms rare hobby's.Dan opent ze rare topics voor die leeftijd
quote:Lady-Voldemort schreef op 01 september 2015 @ 20:13:

Ah, de eerste forumtherapeut is ook binnen.







Omdat ik aan TO vraag of ze eenzaam is?

Ze klaagt dat ze niet tot een forumgroepje behoort.

Dat klinkt voor mij behoorlijk eenzaam.



Ik ken haar niet. Jij?
quote:MonteCara schreef op 01 september 2015 @ 20:12:

[...]





Ik heb je vaker gelezen, en ik vond jou niet irritant of vervelend...eerder lekker gek en niet bang om je eigen mening te verkondigen. En daar is niets mis mee.



Maar waarom wil je tot een groepje behoren?

Ben je eenzaam of verdrietig? je bent echt een lieverd, even zonder dollen meen het! sommige hier zijn zo pedant bah. maar klopt ik voel mij eenzaam. vooral hier op het forum wordt het zo overheerst alsof ik er niet toe doe.. heel naar maar goed ik trek het mij maar niet te veel aan.. xx
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 01 september 2015 @ 20:23:

Toch niet. Als je 15 bent, ben je nu eenmaal te jong en wordt je geband. Regels van het forum.



Dat is nog maar te zeggen natuurlijk. Ik denk dat een welbespraakte, goed spellende dertienjarige het hier best een tijdje uit zou kunnen houden als ze maar niet schrijft dat ze dertien is. Er is immers nog steeds geen dertienjarigenalarm gekoppeld aan een IP-adres .

Je werkt vandaag niet goed mee



Geef maar toe, je doet moeilijk omdat ik jong ben!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:MonteCara schreef op 01 september 2015 @ 20:45:

[...]









Omdat ik aan TO vraag of ze eenzaam is?

Ze klaagt dat ze niet tot een forumgroepje behoort.

Dat klinkt voor mij behoorlijk eenzaam.



Ik ken haar niet. Jij?Wie kent haar niet, de notoire zeikerd? Ze lijkt wel 80, al schijnt ze jonger te zijn.
quote:DorothyParker schreef op 01 september 2015 @ 20:46:

[...]



Je werkt vandaag niet goed mee



Geef maar toe, je doet moeilijk omdat ik jong ben!Nah, voor een twaalfjarige doe je het hier best leuk hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 01 september 2015 @ 20:49:

[...]

Nah, voor een twaalfjarige doe je het hier best leuk hoor.Al 12 en 3 maanden hoor!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 20:46:

[...]





je bent echt een lieverd, even zonder dollen meen het! sommige hier zijn zo pedant bah. maar klopt ik voel mij eenzaam. vooral hier op het forum wordt het zo overheerst alsof ik er niet toe doe.. heel naar maar goed ik trek het mij maar niet te veel aan.. xx



Als je dat gevoel hebt, wat doe je hier dan nog in godsnaam? Laat je dan asjeblieft anonimiseren of stop met dat gejammer. Blijkbaar zit het je heel hoog want dit is nu het 2e topic in korte tijd waar je uithuilt over het feit dat je hier niet in de smaak valt of in ieder geval dat gevoel hebt.

Deze schreeuw om aandacht topics zorgen er echt niet voor dat jij hier meer geliefd wordt.
Alle reacties Link kopieren
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 19:33:

Lieve vrouwen, willen jullie svp ONtopic blijven? Dank je wel.. Anders even een eigen kletstopicje aanmaken...OK
On topic?



Nou volgens mij kun je jezelf niet kandidaat stellen als moderator van dit forum.
Alle reacties Link kopieren
Leeftijdsgrens



1. Deelnemers onder de 16 jaar dienen toestemming te hebben van zijn/haar ouders of zijn/haar wettelijke vertegenwoordiger voor het deelnemen aan Viva.nl onder toepasselijkheid van de Algemene Voorwaarden. Viva.nl aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid indien dit niet het geval blijkt te zijn. 2. Viva.nl behoudt zich het recht voor om deelnemers onder de 16 jaar van deelname uit te sluiten en/of hun materiaal te verwijderen van Viva.nl indien zij niet op verzoek kunnen aantonen dat zij de vereiste toestemming hebben gekregen.



Ik zou me niet heel veilig voelen, als er iemand op het forum is die juist mijn veiligheid moet waarbogen maar zelf toestemming moet vragen aan haar ouders om op dit forum te mogen. Daarnaast, elk groot forum dat ik ken moet je toch echt 18+ zijn om moderator te zijn.



Mocht je er serieus over denken om Moderator op het viva-forum te willen worden, lees dit eens:

http://www.jeroenmirck.nl ... oorlog-op-het-viva-forum/

"Viva werkte aanvankelijk met vrijwillige moderators uit de community zelf. Met deze zogenaamde ‘angels’ ging van alles mis. Aan de ene kant ontstond er ophef toen duidelijk werd dat sommige moderators vertrouwelijke persoonsgegevens van leden deelden met bevriende forummers. Aan de andere kant werden ‘angels’ door boze forumleden gestalkt en op hun thuisadres bedreigd, waardoor een enkeling zelf in de ziektewet terecht kwam. Gezellig, zo’n forum."



"Wat volgde was een cultuuromslag, waarbij betaalde ‘mods’ (de term ‘angel’ is ook maar meteen bij het grof vuil gezet) een aanzienlijk hardere lijn hebben ingezet."



Lees dit artikel ook eens:

http://www.nrcreader.nl/artikel/7494/viva-forever



Weet je zeker dat je nog geschikt bent om ooit moderator te worden? ;)

Ow trouwens, mocht je het nog niet googled hebben; Viva werkt dus met moderatoren van buiten de community. Waarschijnlijk mensen van een uitzendbureau. Je kan dus niet én op dit forum posten én moderator zijn.
quote:Angelaatje1970 schreef op 01 september 2015 @ 20:56:

[...]



OKHoezo ok? Iemand die mij aanspreekt als vriend, en dan later benoemd als vriendin? Dan ben je best wel een beetje schizofreen, toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:SherlotteHolmes schreef op 01 september 2015 @ 20:51:

[...]





Als je dat gevoel hebt, wat doe je hier dan nog in godsnaam? Laat je dan asjeblieft anonimiseren of stop met dat gejammer. Blijkbaar zit het je heel hoog want dit is nu het 2e topic in korte tijd waar je uithuilt over het feit dat je hier niet in de smaak valt of in ieder geval dat gevoel hebt.

Deze schreeuw om aandacht topics zorgen er echt niet voor dat jij hier meer geliefd wordt.Dit dus.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Bromelia schreef op 01 september 2015 @ 20:44:

[...]



Dan opent ze rare topics voor die leeftijd Ach ze heeft niet voor niets een buitenhuis in Noorwegen
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 20:46:

[...]





je bent echt een lieverd, even zonder dollen meen het! sommige hier zijn zo pedant bah. maar klopt ik voel mij eenzaam. vooral hier op het forum wordt het zo overheerst alsof ik er niet toe doe.. heel naar maar goed ik trek het mij maar niet te veel aan.. xx



Je trekt het je wel te veel aan, want je opent een topic omdat je je niet geliefd voelt hier op het Vivaforum.



Forum gewoon lekker mee.



Hier zitten anonieme mensen van verschillende leeftijden, ieder met zijn of haar levenservaringen waar je van kunt leren of niet. Maar bij een groepje op internet horen, daar wordt je leven niet rijker van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Grobbekuiken schreef op 01 september 2015 @ 20:43:

[...]





Tjongejonge Nu pas?!

Zou toch maar wat met die knuppel of zweep gaan doen.

Hij had zo lekker eten meegenomen dat het wachten het waard was.

Voor vanavond heeft hij weer geluk gehad
Alle reacties Link kopieren
quote:Sharon-Viva schreef op 01 september 2015 @ 21:06:

[...]



Hoezo ok? Iemand die mij aanspreekt als vriend, en dan later benoemd als vriendin? Dan ben je best wel een beetje schizofreen, toch?





Mijn k sloeg op dit



Lieve vrouwen, willen jullie svp ONtopic blijven? Dank je wel.. Anders even een eigen kletstopicje aanmaken...



En dat heb ik dus gedaan
quote:DorothyParker schreef op 01 september 2015 @ 20:03:

[...]



En verder:

Kia beschaduwt mij ook nooit als serieus. Stout van haar, niet?

Kia, beschaduw mij serieus!Begin je weer met je tonen .
Alle reacties Link kopieren
quote:KiaOraHoi schreef op 01 september 2015 @ 22:16:

[...]



Begin je weer met je tonen .Ga jij je ego maar eerst weer eens opbergen
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Hey, ga eens lief spelen!



Ik kan mij nu ook wel als kandidaat moderator opgeven.
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 19:56:

[...]





Hey Kiaorahoi,



Ik heb heel wat serieuze antwoorden gehad waar ik echt overna aan het denken ben, de emmers vol shit heb ik even gelaten waar het voor is. Vind het jammer dat je mij als niet serieus beschaduw, mag hopen dat het niet iets te maken heeft met mij leeftijd? Ik heb net zo veel recht om als volwaardig forumster te worden gezien als elk ander hier.



Liefs Mwa

Het heeft helemaal niets met leeftijd te maken. Ik beoordeel mensen niet op hun leeftijd, geslacht, afkomst, geloof of wat je nog meer kunt bedenken.

Ik stel je een serieuze vraag, namelijk hoe oud/jong ben je jij reageert daar vervolgens op met ik ben 15. Jij weet net zo goed als alle andere dames en heren hier dat je 16 jaar moet zijn om hier te mogen schrijven. Daardoor neem ik je al minder serieus.

Dat geschreeuw om jullie nemen mij niet serieus, beschouwen mij niet als volwaardig, ik heb ook rechten en jullie gooien bakken shit over mij heen brengt je helemaal nergens. Dat is je nu hopelijk wel duidelijk!

Dus wat is je leeftijd en wat wil je bereiken met dit topic?



Als je eenzaam en onzeker bent, dan zoek je een leuk topic uit om mee te schrijven en doe je leuk mee. En dan niet daar gaan schreeuwen, neem me serieus en en doe niet zo onaardig enzovoorts.
quote:DorothyParker schreef op 01 september 2015 @ 22:19:

[...]



Ga jij je ego maar eerst weer eens opbergen Ben je weer eens jaloers op mijn intellect .
quote:SherlotteHolmes schreef op 01 september 2015 @ 22:21:

Hey, ga eens lief spelen!



Ik kan mij nu ook wel als kandidaat moderator opgeven.
Alle reacties Link kopieren
quote:KiaOraHoi schreef op 01 september 2015 @ 22:25:

[...]



Ben je weer eens jaloers op mijn intellect . Wat ben jet toch een gekkie
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:MonteCara schreef op 01 september 2015 @ 21:52:

[...]





Je trekt het je wel te veel aan, want je opent een topic omdat je je niet geliefd voelt hier op het Vivaforum.



Forum gewoon lekker mee.



Hier zitten anonieme mensen van verschillende leeftijden, ieder met zijn of haar levenservaringen waar je van kunt leren of niet. Maar bij een groepje op internet horen, daar wordt je leven niet rijker van. Dank je wel, aan jou heb ik tenminste wat. Weetje wat het is, ik dacht in de rol van een moderator wel geliefd te kunnen worden.. Dat forummers hier dan tegen mij zouden opkijken ipv over me heen zouden vallen over mijn leeftijd.. Inschattingsfoutje van mijn kant overigens. Bedankt xxxx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven