Moderator ?

01-09-2015 16:38 820 berichten
Hoi internetvrienden,



Ik zou mijzelf graag als kandidaat willen stellen als moderator van dit geweldige forum, maar hoe doe ik dat?

Ik zou bijv meer willen pleiten voor wat begrip voor de jongere vrouw.. oa.

Hoe pak ik zoiets aan?



Alsjeblieft graag serieuze reacties
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij moet je objectief kunnen oordelen, consequent zijn en tegen een (verbaal) stootje kunnen en hoofd,- en bijzaken van elkaar kunnen scheiden. Daarbij is een brede ontwikkeling en interesse volgens mij ook best handig.



Ik weet niet hoe lang jij hier al komt, en of ik dus al jouw reacties tot dusver heb gelezen maar weet wel dat jouw manier van reageren de laatste tijd veel wrevel heeft opgeroepen onder de andere forummers.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Alle reacties Link kopieren
quote:Grobbekuiken schreef op 01 september 2015 @ 16:46:

[...]





Zodra er iets gepost wordt door iemand die het niet met je eens is, is het meteen afzeiken en aanvallen.

Lijkt me niet een eigenschap die je als moderator moet hebben.



Enne....jonge vrouwen....ik ben 46. Wordt straks alles wat ik post bij voorbaat al verwijderd want geen "jonge meid"?Haakt arm in die van Grob ik ben ook geen jonge meid meer
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 16:45:

[...]





Nee joh gekkie, waar maak jij dat uit op?Nou, als jij als mod de instelling hebt "alleen reacties die in mijn straatje passen", wordt het hier best stil denk ik
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
quote:Grobbekuiken schreef op 01 september 2015 @ 16:46:

[...]





Zodra er iets gepost wordt door iemand die het niet met je eens is, is het meteen afzeiken en aanvallen.

Lijkt me niet een eigenschap die je als moderator moet hebben.



Enne....jonge vrouwen....ik ben 46. Wordt straks alles wat ik post bij voorbaat al verwijderd want geen "jonge meid"?





Lieve Grobbekuiken,



Over het laatste kan ik enkel maar heel kort zijn: Daar hoef jij je echt geen zorgen om te maken.. Ik wil gewoon pleiten voor jongere vrouwen dat zij ook een bestaansrecht krijgen hier op het forum.. Dat is enkel wat ik voor ogen heb. Liefs Mwa.
Maar mwa, wat is jouw beeld van een moderator dan? Wat denk jij wat die precies doet?



Volgens mij heb je echt een vertekend beeld van een moderator.
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 16:43:

[...]





Waarom doe jij een poging tot dan... ? #NEXT Zo jaag je iedereen weg hoor
quote:GarciaCM schreef op 01 september 2015 @ 16:48:

[...]





Nou, als jij als mod de instelling hebt "alleen reacties die in mijn straatje passen", wordt het hier best stil denk ik Jammer dat je zo onaardig bent Carcia, heeft dit met mijn leeftijd te maken ofzo? Al dan niet laat ik iedereen in zijn of haar waarde.. Man vrouw, oud jong, dik dun iedereen is welkome
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 16:48:

[...]





Lieve Grobbekuiken,



Over het laatste kan ik enkel maar heel kort zijn: Daar hoef jij je echt geen zorgen om te maken.. Ik wil gewoon pleiten voor jongere vrouwen dat zij ook een bestaansrecht krijgen hier op het forum.. Dat is enkel wat ik voor ogen heb. Liefs Mwa.jonge vrouwen of domme vrouwen?
Moderator is volgens mij een functie waar als daar behoefte voor is gewoon kandidaten voor worden gezocht, sollicitaties gehouden de meest geschikte kandidaat wordt geselecteerd (net zo als bij iedere andere baan).

En volgens mij worden er bewust geen mensen geselecteerd uit de forum communitie, maar juist iemand van "buitenaf" (dus dan val jij sowieso af).
Alle reacties Link kopieren
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 16:46:

[...]





Wat heftig zeg! Ik wens je veel sterkte met deze inzichten, lijkt me naar om zoiets te kunnen baseren op wat woordjes die je dus zelf interpreteert zoals jij dat wil, want dus niet op werkelijkheid gebaseerd is. Ondanks wens ik je een fijne dag verder, Mwaah met andere woorden alles wat jij hier typt is dus onzin.
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 16:48:

[...]





Lieve Grobbekuiken,



Over het laatste kan ik enkel maar heel kort zijn: Daar hoef jij je echt geen zorgen om te maken.. Ik wil gewoon pleiten voor jongere vrouwen dat zij ook een bestaansrecht krijgen hier op het forum.. Dat is enkel wat ik voor ogen heb. Liefs Mwa.



Ga dan asjeblieft op het Malieveld staan om te pleiten voor het bestaansrecht van jongere vrouwen op een forum.



Kom op zeg, jij kan toch niet serieus over zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 16:46:

[...]





Wat heftig zeg! Ik wens je veel sterkte met deze inzichten, lijkt me naar om zoiets te kunnen baseren op wat woordjes die je dus zelf interpreteert zoals jij dat wil, want dus niet op werkelijkheid gebaseerd is. Ondanks wens ik je een fijne dag verder, MwaEn niet al te lange tenen....
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
quote:Vera8 schreef op 01 september 2015 @ 16:47:

Volgens mij moet je objectief kunnen oordelen, consequent zijn en tegen een (verbaal) stootje kunnen en hoofd,- en bijzaken van elkaar kunnen scheiden. Daarbij is een brede ontwikkeling en interesse volgens mij ook best handig.



Ik weet niet hoe lang jij hier al komt, en of ik dus al jouw reacties tot dusver heb gelezen maar weet wel dat jouw manier van reageren de laatste tijd veel wrevel heeft opgeroepen onder de andere forummers.Hey Vera, Bedankt voor je feedback ik kan hier wel iets mee, ik merk zelf dat ik in een persoonlijke groei zit, een soort transformatie dus ik zal nog hard gaan werken aan mijzelf. Bedankt, waardeer het wel dat je zo eerlijk en objectief bent!
Alle reacties Link kopieren
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 16:44:

[...]





Hey, nou zo komt het bij mij binnen, ik grijp alvast in omdat ik zomaar vermoed dat dit nog wel eens een staartje kan gaan krijgen.. Immers wil ik wel een goed voorbeeld zijn snap je?



Dan heb je nog een lange weg te gaan. Ik zou niet eens als junior aannemen met je lange tenen.

Als je dit al afzeiken vind ga je nog wat beleven als moderator.

Je moet met open blik kunnen kijken,niet alles persoonlijk opvatten en een lange lont hebben.



Waarom wil je dat eigenlijk? Heb je enig idee wat het inhoudt?
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 16:48:

[...]





Lieve Grobbekuiken,



Over het laatste kan ik enkel maar heel kort zijn: Daar hoef jij je echt geen zorgen om te maken.. Ik wil gewoon pleiten voor jongere vrouwen dat zij ook een bestaansrecht krijgen hier op het forum.. Dat is enkel wat ik voor ogen heb. Liefs Mwa.Conclusie ongeschikt
Alle reacties Link kopieren
Je probeert nu ook te reageren als een mod zo te zien.



Nog even blijven oefenen en dan zien ze je sollicitatie graag aankomen, meid.
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 16:48:

[...]





Lieve Grobbekuiken,



Over het laatste kan ik enkel maar heel kort zijn: Daar hoef jij je echt geen zorgen om te maken.. Ik wil gewoon pleiten voor jongere vrouwen dat zij ook een bestaansrecht krijgen hier op het forum.. Dat is enkel wat ik voor ogen heb. Liefs Mwa.



Oh, nou, da's fijn.

Maar waar haal jij de wijsheid vandaan dat jongere vrouwen geen bestaansrecht zouden hebben? Ik schrijf eigen heel veel met mensen die (veel) jonger zijn dan ik. Geen centje pijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:MWA schreef op 01 september 2015 @ 16:40:

Asjebliefd graag serieuze reacties.



Ik zou beginnen om eerst een cursus Nederlands te volgen.

Jouw steenkolen Nederlands is niet echt wat ik verwacht van iemand met een voorbeeldfunctie.
Niet geschoten is altijd mis
quote:SherlotteHolmes schreef op 01 september 2015 @ 16:50:

[...]





Ga dan asjeblieft op het Malieveld staan om te pleiten voor het bestaansrecht van jongere vrouwen op een forum.



Kom op zeg, jij kan toch niet serieus over zijn?Mag ik vragen waarom je zo kortzichtig beeld hier van hebt? Mag ik opkomen voor de jongere vrouw, ik merk gewoon dat ze hier vaak ondergewaardeerd wordt, ik voel mij zelf als ''bloempje'' daar niet prettig bij. In plaats van bij de pakken neer te blijven zitten en hier en daar wat te dollen, wil ik dit probleem online serieus gaan aanpakken!
Alle reacties Link kopieren
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 16:48:

[...]





Jammer dat je zo onaardig bent Carcia, heeft dit met mijn leeftijd te maken ofzo? Al dan niet laat ik iedereen in zijn of haar waarde.. Man vrouw, oud jong, dik dun iedereen is welkome







Ik weet je leeftijd niet en dat boeit me ook geen reet. Je komt gewoon niet al te slim over en je hebt lange tenen.



Jonge vrouwen bestaansrecht. Mijn god zeg, doe normaal.

Alsof die hier geen bestaansrecht hebben.

En wat is jong?
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:Grobbekuiken schreef op 01 september 2015 @ 16:51:

[...]





Oh, nou, da's fijn.

Maar waar haal jij de wijsheid vandaan dat jongere vrouwen geen bestaansrecht zouden hebben? Ik schrijf eigen heel veel met mensen die (veel) jonger zijn dan ik. Geen centje pijn.Misschien is dat een persoonlijk ding, ik voel een soort vete richting mij als persoon, omdat ik het vaak opneem voor de jongere vrouw.
quote:MadameQetesh schreef op 01 september 2015 @ 16:52:

[...]









Ik weet je leeftijd niet en dat boeit me ook geen reet. Je komt gewoon niet al te slim over en je hebt lange tenen.



Jonge vrouwen bestaansrecht. Mijn god zeg, doe normaal.

Alsof die hier geen bestaansrecht hebben.

En wat is jong?Zoals ik al aangaf in mijn begin post, graag serieuze reacties.. als je dat niet kan, wil ik je graag verzoeken je gal ergens anders te spuwen.. Toedels !
Alle reacties Link kopieren
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 16:52:

[...]





Mag ik vragen waarom je zo kortzichtig beeld hier van hebt? Mag ik opkomen voor de jongere vrouw, ik merk gewoon dat ze hier vaak ondergewaardeerd wordt, ik voel mij zelf als ''bloempje'' daar niet prettig bij. In plaats van bij de pakken neer te blijven zitten en hier en daar wat te dollen, wil ik dit probleem online serieus gaan aanpakken!



Probleem? Jij bent de enige die blijkbaar een probleem ziet. Heb je geen leven ofzo? Ga wat nuttigs doen.

Pannenlappen punniken voor bejaarden ofzo.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:MadameQetesh schreef op 01 september 2015 @ 16:52:

[...]









Ik weet je leeftijd niet en dat boeit me ook geen reet. Je komt gewoon niet al te slim over en je hebt lange tenen.



Jonge vrouwen bestaansrecht. Mijn god zeg, doe normaal.

Alsof die hier geen bestaansrecht hebben.

En wat is jong?Dit en ik heb wel eens van jou gelezen dat je een ander een ban probeerde aan te naaien. Totaal ongeschikt dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 16:54:

[...]





Zoals ik al aangaf in mijn begin post, graag serieuze reacties.. als je dat niet kan, wil ik je graag verzoeken je gal ergens anders te spuwen.. Toedels !Helaas voor jou, is dit een openbaar forum en kan jij anderen niet jouw wil opleggen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven