MP3 speler voorr kinderen

25-04-2017 14:26 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
De vakantie komt er weer aan en dus begin ik nu ( ja ja het duurt nog wel ruim 2 maanden maar toch) alvast met wat dingen te regelen voor als we op vakantie gaan.

1,5 jaar geleden heb ik voor beide kinderen een MP3 speler gekocht. Deze:

https://www.bol.com/nl/p/ ... gb-roze/9200000020107898/



Maar echt, wat een pokkendingen zeg. Ik krijg het zelden voor elkaar om het gewenste liedje aan te zetten. En dan krijgen we hem weer met geen mogelijkheid van repeat af en ga zo maar door.



Ik wil dus graag nieuwe kopen die wel te handelen zijn en waarmee ze ook zelf naar liedjes kunnen zoeken zonder steeds te moeten roepen: Mamaaaaa t is alwéér cowboy billy boem.



Wie heeft er tips? Niet te duur en moet tegen een stootje kunnen.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Tweedehands iPod
Alle reacties Link kopieren
Niet die lijken op iPhone maar dat simpele model
Alle reacties Link kopieren
die iPod nano bedoel je? Die zijn op marktplaats niet te krijgen, alleen nieuw via Coolblue ... a 159 euro.

Beetje veel..



En de shuffle is niet handig genoeg, daarmee moeten ze alsnog overal doorheen shuffelen zonder dat je ziet wat er op staat.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er voor dochter een van een paar euro van Aliexpress. Doet het prima. Werkt prima. En is hij op, dan is hij op.
Alle reacties Link kopieren
das best een slim idee.. nog niet over nagedacht. Ik ga eens even kijken
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
iPod nano 2e/3e4e/5e generatie staat al voor 20-50 euro op marktplaats.



Ik heb er goede ervaringen mee. Beide kinderen hebben er eentje. Kunnen 'm prima zelf bedienen (ook toen ze 4 waren) en ze gaan inmiddels al jaren mee.
Alle reacties Link kopieren
Zoiets heb ik toen gekocht voor haar. Hij doet het echt prima. En ze is toch echt niet de meeste elegante of voorzichtige......

https://nl.aliexpress.com ... =2114.12010608.0.0.s0HtDt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven