Naam achter mobiel nummer vinden

03-09-2007 18:10 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een manier om van een mobiel nummer te achterhalen wie de eigenaar van het nummer is. Iemand een tip hoe dat te doen behalve te bellen? De rede hiervoor hou ik nog even voor mezelf, maar laat ik het er op houden dat het erg belangrijk is om achter die naam te komen om een niet al te leuke reden...
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof niet dat dat gaat Lalein, behalve dus diegene zelf bellen.



Dan ziet hij/zij jou nummer dus ook.



Misschien bellen vanaf iemand anders zijn mobiel?



Anders misschien via de politie.
Alle reacties Link kopieren
Via wes4u.nl kun je telefoonnummers achterhalen maar dan moet het telefoonnr met bijbehorende naam volgens mij wel ergens registreert staan zoals bijvoorbeeld in de telefoongids.



Je kan het telefoonnummer eens op Google intoetsen. Wie weet vind je het terug met bijbehorende naam.



Als je lastig gevallen wordt kun je daar melding van maken bij jouw provider.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook zelf je nummerherkenning uitzetten en dan bellen, zodat diegene jouw nummer niet ziet maar je hem of haar wel hoort opnemen.



Succes ermee!
Alle reacties Link kopieren
kun je niet via internet annonieme smsjes gratis versturen? als het een man is reageert ie vast wel op een smeuig gesprekje.



Heb je een nare stalker of zo? nou sterkte
Alle reacties Link kopieren
hai,



ik word nu al bijna een jaar af en toe lastig gevallen via de telefoon...ik weet dat het een man moet zijn want ik heb hem idd terug gebeld zonder nummer weergave. Helaas neemt hij niet op met zijn naam...nooit!! Ook krijg ik smsjes met wat hij allemaal met me zou willen doen...de politie kan niets doen en ik heb van alles al geprobeerd op internet om achter zijn naam te komen. Helaas zonder suc6. Echt heel erg vervelend allemaal. Gelukkig is het nu weer een tijdje rustig. Ik blokkeer hem niet want hoe meer bewijs dat, en hoe vaak, en wanneer ik word lastig gevallen hoe beter het is voor de politie......



Heel veel sterkte als je lastig wordt gevallen....
Alle reacties Link kopieren
Misschien idd zonder nummerherkenning bellen, anders heel vroeg of laat bellen en hopen dat je zijn of haar voicemail krijgt. Hoop dat je niet wordt lastiggevallen en iig succes!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je in een mail 2 sites gestuurd waar je het kan achterhalen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Koop anders een simkaartje van hetzelfde merk als je huidige provider. Er zijn nml mensen die niet opnemen met nummer onderdrukt. Even simkaartjes verwisselen, bellen met je alleen-voor-deze-gelegenheid-nummer (of laat iemand anders bellen) en je weet genoeg. Claire: ook jij kan iemand anders laten bellen, met een beetje handigheid krijg je iemand wel zover dat hij/zij zijn/haar naam zegt. Gewoon vragen "met wie spreek ik" is vaak al voldoende, als iemand reageert met "waarom wil je dat weten, je belt toch zelf naar mij" dan ben je van de politie/Belastingdienst/het pensioengebeuren/verzekeringsmaatschappij en dringend op zoek naar ....... (verzin maar een naam). Dan zegt iemand vanzelf wel: "Oh die ken ik niet hoor, u spreekt nu met ...." of zoiets. Of doe alsof de gebelde een prijs heeft gewonnen/live op de radio is/mee mag doen aan een telefonische enquete, kortom wees creatief en je komt er vrijwel altijd achter. Het is mij tot nu toe altijd gelukt!



't Enige wat ik niet weet, is hoe je aan het bijbehorende adres kan komen. Dát geven mensen niet door de telefoon (meestal). Als iemand dáár sites voor weet, hou ik me aanbevolen.
Alle reacties Link kopieren
dank voor de tips!!!

wat mij betreft mag de angel dit topic weer sluiten
Alle reacties Link kopieren
mastermind schreef op 04 september 2007 @ 03:30:

't Enige wat ik niet weet, is hoe je aan het bijbehorende adres kan komen. Dát geven mensen niet door de telefoon (meestal). Als iemand dáár sites voor weet, hou ik me aanbevolen.






Hier;



http://gevonden.cc/telefoon.php
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
hou je ons op de hoogte???
Alle reacties Link kopieren
* Thx MV, maar die site werkt niet bij niet-telefoongidsvermelde 06-jes *



Misschien moeten we een dienst-wederdienst opzetten voor dit soort fratsen, ik bel voor jou en jij voor mij :-)

Of we maken het echt scary en inventariseren meteen wie er van de forummers bij de gemeente werkt, de telefoonproviders, de Belastingdienst, de politie... Kennis = macht tenslotte.



Geintjuh! Als we daar echt aan gaan beginnen, wordt 't een beetje freaky allemaal. Maar als idee was het wel een overpeinzinkje waard, ik denk dat er nog behoorlijk wat bestaansrecht is voor dat soort fratsen. Laat je nog weten of het gelukt is, Lalein en Claire 123?
Alle reacties Link kopieren
~[quote]mastermind schreef op 04 september 2007 @ 13:12:

* Thx MV, maar die site werkt niet bij niet-telefoongidsvermelde 06-jes *





En hier?



http://www.voelspriet.nl/
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
I tried it yet. Weet nu iig wie de persoon is, incl achternaam. Ook al door Hyves en Google gehaald, en Schoolbank. Maar nu schijnt het spoor een beetje dood te lopen.
Alle reacties Link kopieren
wazzup laleintje?!
Alle reacties Link kopieren
In het algemeen:



Ik heb een paar jaar geleden een stalker gehad met de telefoon. Maar als je de dag en tijd bij houdt dan kan je een formulier opvragen bij je profider, die gegevens noteren en dan krijgt diegene een waarschuwing. Als diegene doorgaat dan pas mogen ze de gegevens aan je doorgeven. Dus alles bewaren. Gelukkig is het tegenwoordig niet meer dat je er niets aan kan doen. Ik heb wel toen erna een geheim nummer genomen. Dan weet je aan wie je het hebt gegeven en als er dan iemand belt weet je zo wie het kan zijn.



Verder geven ze als advies; niet antwoorden als het de stalker is maar de telefoon naast de telefoon leggen en niet luisteren wat er gezegd wordt, dan kost het diegene geld en jij hebt er geen last van. Of als het een vrouwelijk persoon betreft, laat een man opnemen. Maar een ander geheim nummer lijkt mij het beste.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
das het probleem niet. heb het aan mv gemaild....kun je wel even doormailen naar yoyo als je wil mv...as jullie het nog maar even voor je houden.
Alle reacties Link kopieren
tis niet gelukt met die sites...ga denk ik maar eens anoniem bellen, maarja, wat zeg ik dan he hihi
Dat je belt namens het bureau voor de statistiek en dat je een onderzoek doet wat twee minuten in beslag neemt. Vraag zijn leeftijd, woonplaats, en of hij een auto heeft. Dan zeg je: Prima, ik weet voldoende, met wie heb ik gesproken? Zoiets?
Alle reacties Link kopieren
Laleintje: doe crea, verzin gewoon iets. Je bent een oude schoolvriendin van (..... verzin een willekeurige naam .....) en je had via-via dit nummer gekregen met de mededeling dat het weleens het hare zou kunnen zijn. Je hebt een portemonnee gevonden en daarin stond een nummer geschreven maar je kon het niet zo goed lezen en dacht dat 't dit nummer was. Of je laat iemand zich het apezuur schrikken door te zeggen dat je dit nummer hebt gelezen op de deur van een damestoilet en dat je nieuwsgierig was :-)

Of je dacht dat het het nummer was van Stichting Amivedi/het alarmnummer van de Nuon/verzin maar iets.

En ik begin een idee te krijgen waar je bang voor bent, oftewel waarom je persé wil weten wie er aan de andere kant van de lijn is. Is geen stalker hè, en zelfs geen man?

Als je echt niet durft dan vindt je vast wel iemand die voor je wil bellen. Ik heb er ervaring mee en hier nog een simkaartje liggen met slechts zes euro er op, maar ik kan me voorstellen dat je dat nummer niet geeft aan iemand die je niet kent. Heb je geen vriendin die voor je wil bellen?
Alle reacties Link kopieren
Pruttel: that one is cool! Die ga ik eens proberen, als ik een woonplaats heb (ik heb inmiddels al een achternaam) is het een kwestie van telefoonboek doorpluizen en hopen dat diegene ook een vast nummer heeft. Zeer strak verzonnen!
Jep, lijkt net echt he ;-) Succes!!
Alle reacties Link kopieren
jij bent echt een mastermind, mastermind....het mysterie is inmiddels opgelost....ik had geen last van een stalker, maar mijn vriend wel...van een vrouw....en haar berichtjes bezorgden mij slapeloze nachten en koude rillingen...dus wilde even weten wie het was...
Alle reacties Link kopieren
Lalein schreef op 05 september 2007 @ 09:28:

jij bent echt een mastermind, mastermind....het mysterie is inmiddels opgelost....ik had geen last van een stalker, maar mijn vriend wel...van een vrouw....en haar berichtjes bezorgden mij slapeloze nachten en koude rillingen...dus wilde even weten wie het was...
waar rook is is vuur.......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven