Neko Atsume: Kitty Collector

23-06-2016 17:09 347 berichten
Wie o wie heeft deze app? Ik vind 'm leuk!!



In het begin dacht ik: wat een k*tapp zeg, er kwam geen enkel poesje langs (wel dingen en eten neergelegd). Dat is nu wel anders!



Snowball komt heel vaak, das die witte. Hij speelt vaak met de roze bal. Princess speelt alleen met het bolletje wol.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb m ook! Speel het spel nu een paar maanden en heb het bijna uitgespeeld. Ik heb alle goodies en heb alle katten langs gehad. Moet alleen nog een paar memento's bemachtigen. Tenzij ze bij een update weer nieuwe katten en speeltjes toevoegen natuurlijk.



Ik vind het een heel relaxed spel, af en toe even kijken en nieuwe dingen plaatsen. Ik word er vrolijk van. Veel plezier!
Dat muziekje zit eeuwig in je hoofd en in het begin vond ik er geen klap aan maar nu spaar ik alle bijzondere katten die bij bepaalde ojecten horen. Zoals de conducteur bij het treintje en de sphynx kat bij de piramide etc. En dan ga ik er heel blij fotos van maken
Alle reacties Link kopieren
Ik heb em, maar heb alles al, dus er is niet zoveel meer aan... maar toch geef ik iedere dag nog een paar keer eten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem ook. Ben er verliefd op! Soms is er een kat geweest en heb ik er geen foto van. Dan hebben ze wel visjes achtergelaten en voel ik me nog een soort schuldig ook. Bizar....
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Dikke vette Tubbs komt hier vaak het voerbakje leegvreten. Hij ligt altijd lekker dik zijn bij het voerbakje.
Alle reacties Link kopieren
Leuk!!!!



Maar ik heb het uitgespeeld. Misschien komt er nog eens een update met nieuwe katjes oid.



Ik heb er zelfs buttons van gekocht.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 'm uitgespeeld en ben nu bezig met Notice Me Senpai. Heel fout 'knappe jongens' verzamelen in je café, zodat ze flieft op je worden :')
Ben ik de enige die de katten echt gruwelijke namen heeft gegeven ?
Al spant mijn man de kroon hoor die appte me laatst dat ie een memento had van 'pikslikker'
Alle reacties Link kopieren
quote:Deadpool schreef op 23 juni 2016 @ 18:29:

Ben ik de enige die de katten echt gruwelijke namen heeft gegeven ?Ik had er aanvankelijk wel een paar een andere naam gegeven, leuk, maar ook onhandig als je met anderen over het spel praat. Dan weet je niet meer over welke kat je het nu hebt.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
quote:Deadpool schreef op 23 juni 2016 @ 18:31:

Al spant mijn man de kroon hoor die appte me laatst dat ie een memento had van 'pikslikker'







Ik heb het net gedownload, en krijg dat muziekje nu al niet meer uit mijn hoofd
Slik die kikker!
Alle reacties Link kopieren
Ik had het, maar ik heb het uitgespeeld en ben er wel klaar mee nu haha.

Ik heb echt teveel gouden vissies. Wel over de 2000. Geen idee meer wat ik er mee moet.



Notice me Senpai ga ik nu dus overduidelijk downloaden haha
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
Ik had nog nooit van deze app gehoord, maar heb hem nu ook gedownload



Hoe kennen jullie deze app dan allemaal? Ik heb echt het gevoel alsof ik iets heb gemist :O
Vivo per lei
quote:DuploPanda schreef op 23 juni 2016 @ 19:46:

Ik had nog nooit van deze app gehoord, maar heb hem nu ook gedownload



Hoe kennen jullie deze app dan allemaal? Ik heb echt het gevoel alsof ik iets heb gemist :O



Ook pas sinds kort hoor. Iemand op een ander forum had het erover.



Ik hou de oorspronkelijke namen, vind ik leuk(er). Hoe vaak kijken jullie of er nog een nieuwe poes is of langs is geweest? Ik heb overigens nog nooit een poes bij de etensbak (ge)zien (liggen).
Alle reacties Link kopieren
quote:Woldertje schreef op 23 juni 2016 @ 19:56:

[...]





Ook pas sinds kort hoor. Iemand op een ander forum had het erover.



Ik hou de oorspronkelijke namen, vind ik leuk(er). Hoe vaak kijken jullie of er nog een nieuwe poes is of langs is geweest? Ik heb overigens nog nooit een poes bij de etensbak (ge)zien (liggen).



Wees blij! Dat is die dikke Tubbs en vreet in 1x het hele bakje leeg!



Ik ken het via mijn tienernichtjes. Die 2 weten altijd de leukste en hipste spelletjes.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Ik kende het ook niet, maar meteen erop gezet en de eerste katten zijn er al alleen nog niet zoveel visjes gekregen, speeltjes en eten staat er. Leuk spelletje
Alle reacties Link kopieren
Kleptocats is ook wel een geinig spelletje en lijkt wel een beetje op Neko Atsume.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:velveteen-rabbit schreef op 23 juni 2016 @ 20:10:

Ik kende het ook niet, maar meteen erop gezet en de eerste katten zijn er al alleen nog niet zoveel visjes gekregen, speeltjes en eten staat er. Leuk spelletje Oh bij mij duurde het echt 24 uur voor ik de eerste katten echt fysiek zag.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij is nog alleen maar Snowball (die witte die met die bal speelt) langs geweest.



Ik wil meer!!! Heb ik verdorie kartonnen dozen gekocht komt er niemand op af
Vivo per lei
Ik heb de App net ook gedownload, en Snowball ligt al in de tuin. Hoor alleen geen geluid of muziek, volume staat wel aan....
Alle reacties Link kopieren
quote:DuploPanda schreef op 23 juni 2016 @ 20:21:

Bij mij is nog alleen maar Snowball (die witte die met die bal speelt) langs geweest.



Ik wil meer!!! Heb ik verdorie kartonnen dozen gekocht komt er niemand op af Je hebt wel eten in het bakje zitten?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
quote:tonkje schreef op 23 juni 2016 @ 20:30:

[...]





Je hebt wel eten in het bakje zitten?



Oh.

Uhm.





Maar toen ik dat ene bakje kocht in de introductie stond er volgens mij dat er altijd (gratis) eten in zat?
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
quote:Woldertje schreef op 23 juni 2016 @ 20:14:

[...]





Oh bij mij duurde het echt 24 uur voor ik de eerste katten echt fysiek zag. Haha...en ik vind mezelf al ongeduldig, wil meer visjes en verder uitbouwen Ik heb nu 5 katten langs gehad
Alle reacties Link kopieren
OH! Ik heb een nieuwe voerbak gekocht en nu is Fred langsgekomen!



Wat een topspel is dit
Vivo per lei

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven