Neko Atsume: Kitty Collector

23-06-2016 17:09 347 berichten
Wie o wie heeft deze app? Ik vind 'm leuk!!



In het begin dacht ik: wat een k*tapp zeg, er kwam geen enkel poesje langs (wel dingen en eten neergelegd). Dat is nu wel anders!



Snowball komt heel vaak, das die witte. Hij speelt vaak met de roze bal. Princess speelt alleen met het bolletje wol.
Gut wat stom, heb het er een uur geleden opgezet en nu maak ik seriéus elke 10 minuten de app open om te kijken of er al katten zijn
Alle reacties Link kopieren
Ik heb binnen een uur al drie katten



Wat is dit heerlijk simpel en rustgevend!



DuploPanda, er is één soort gratis voer, maar dat moet je wel elke keer zelf in het bakje doen.
Slik die kikker!
Heb ook al een lekker kussentje aangeschaft maar ze komen nog niet!
Jaaaaaaaa de eerste is er!!
Alle reacties Link kopieren
quote:AllieBrosh schreef op 23 juni 2016 @ 20:52:

Ik heb binnen een uur al drie katten



Wat is dit heerlijk simpel en rustgevend!



DuploPanda, er is één soort gratis voer, maar dat moet je wel elke keer zelf in het bakje doen.



Aha oke. Ja daar had ik overheen gelezen



En hoe verdien je visjes?



Haha ik voel me zo'n sukkel, ik durf te wedden dat mijn dochter dit allemaal zo uitgevogeld heeft
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
quote:DuploPanda schreef op 23 juni 2016 @ 20:56:

[...]





Aha oke. Ja daar had ik overheen gelezen



En hoe verdien je visjes?



Haha ik voel me zo'n sukkel, ik durf te wedden dat mijn dochter dit allemaal zo uitgevogeld heeft Oh ik snap het al, je krijgt visjes als er katten zijn langsgekomen!
Vivo per lei
quote:DuploPanda schreef op 23 juni 2016 @ 20:36:

[...]





Oh.

Uhm.





Maar toen ik dat ene bakje kocht in de introductie stond er volgens mij dat er altijd (gratis) eten in zat?Onbeperkt toegang tot eten, maar je moet nog wel zelf bijvullen.
Ik lach me kapot om jullie. Geweldig topic.
Alle reacties Link kopieren
HOERA!

Breezy en Spooky zijn ook langs geweest





Hoe Spooky met een bolletje garen speelt is te schattig voor woorden
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
Mocht ik trouwens ooit weer een kat nemen, dan ga ik Pikkenslikker (Pikkie voor intimi) serieus als naam overwegen. Of Stinkpik...ja, Stinkpik klinkt nog beter...
Slik die kikker!
Jaaaa
Ik heb zelf eentje met de zinloze naam 'koning kontkorst' en die wil steeds op de troon liggen.
Alle reacties Link kopieren
Whahahahaha, geweldig!!!



Zoveel fantasie heb ik niet, hoor. Hier heten alle vage beeldjes in huis, van de maagd Maria tot aan de tuinkabouter, gewoon 'Sjaak'.
Slik die kikker!
Sjaak is een geweldige naam.



Mijn planten heten Bertje en Henkie.
Alle reacties Link kopieren
Trouwens best wel fantastisch dat wanneer er een kat met een bal ligt te kroelen dat je dan zijn mini-anusje ziet. Superrealistisch wel... Wanneer ik wakker word van mijn kat en hij wil dat ik hem volg is dat het eerste dat hij naar me toedraait. Dus het eerste dat ik zie die ochtend. Feest...
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Alle reacties Link kopieren
Ik had vroeger een vriend die had zijn kat 'sproeipoes' genoemd
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
quote:Deadpool schreef op 23 juni 2016 @ 22:00:

Sjaak is een geweldige naam.



Mijn planten heten Bertje en Henkie.Die van mij Karel en Hillenius. Beiden sanseveria's. Die overleven het hier wel.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, wat een leuke namen allemaal!



Dat anusje maakt het wel af, inderdaad. Katten doen niets liever dan hun kont showen.



Ik ga nog één keer kijken of er nog katten langs zijn geweest en dan slapen. Welterusten!
Slik die kikker!
Alle reacties Link kopieren
Kennen jullie de tip dat je via 'news' en 'daily password' elke dag gratis visjes kunt krijgen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trouwens nog nooit het muziekje gehoord, dat zet ik altijd direct uit bij spelletjes. Zo toch maar eens luisteren
Alle reacties Link kopieren
Moet je doen, het is echt een leuk muziekje



Dank voor de tip!
Slik die kikker!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben verliefd op dit spel!
Time spent with a cat is never wasted
Alle reacties Link kopieren
quote:Nikkie79 schreef op 24 juni 2016 @ 11:14:

Kennen jullie de tip dat je via 'news' en 'daily password' elke dag gratis visjes kunt krijgen?



Bedankt voor de tip!



Er zijn vannacht een stuk of zeven katten langsgeweest, helaas heb ik ze allemaal gemist



Gelukkig kan ik nu wel elke 10 minuten kijken of er al nieuwe poezen zijn
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
Ik doe het ook!! Heb alle 'zilveren' items en spaar nu braaf gouden munten op om ook de gouden items verder te kopen, moet er nog een stuk of 15/20. Heb de duursten als eerste gekocht, kon ik mooi sparen terwijl ik bezig was met de zilveren dingen kopen Ik heb 75% van de katten op bezoek gehad ongeveer en van alle bezoekers een foto. Leuk hoor! Moet nog wel veel memento's.

Ben aan het spel begonnen omdat Kat Dennings (die actrice) op Instagram er iets over gepost had, en als crazy cat lady moest ik het meteen even checken, sindsdien verslaafd
Alle reacties Link kopieren
quote:DuploPanda schreef op 23 juni 2016 @ 20:36:

[...]





Oh.

Uhm.





Maar toen ik dat ene bakje kocht in de introductie stond er volgens mij dat er altijd (gratis) eten in zat?Klopt, eten is gratis, maar je moet hem wel handmatig vullen (als je in de yard bent erop klikken en refill doen). Je kan ook duurder eten kopen, daar komen meer(/andere/exclusievere?) katten op af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven