Netflix de moeite waard?

24-07-2014 18:00 79 berichten
We hadden altijd film1 maar omdat we in het horizon pakket gratis myprime erbij kregen hebben we film1 opgezegd.



Maar myprime vind niemand hier thuis leuk, zijn oude films en series.



Dus we denken erover om dan Netflix te nemen? Het is een stuk goedkoper dan film1



Alleen vragen we ons af of het recente films zijn, of alleen oude films. We kunnen het een maand gratis proberen maar wil ook jullie ervaring horen.
Het is allemaal (voor echte volgers van series) redelijk oud. maar het aanbod is groot!
Ik vind het heerlijk! Maar het is niet super recent. Ik heb het vooral voor de series die ik nog niet gezien heb. Seizoenen achter elkaar kijken is heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Veel oudere films maar heel veel de moeite waard.

En idd de series
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
En hoeveel nieuwe films zijn de moeite waard?
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden Netflix maar hebben het opgezegd.

Te weinig recent. En dat voor ¤8 in de maand.



We hebben nu ditistv via de rasperry pie ( of zoiets, vriend geregeld).

Dat is wel heel recent.

En ook oude series en films. Van alles wat dus.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Netflix is trouwens sowieso ideaal bij kinderen.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
We hebben de meeste oude films via film1 gezien, niet allemaal natuurlijk maar redelijk veel. Myprime heeft vooral oude B films, zijn de films op Netflix dan wel de bekende films die in de bios te zien zijn? Het hoeft niet perse films te zijn die net uit zijn, maar ook niet van 2005 ofzo...



Het jongste kind is trouwens 14 dus die wil geen teken of kinderfilm meer kijken.
Alle reacties Link kopieren
Probeer het gewoon een maand gratis uit, als je op tijd op zegt als je het niks vindt, dan kost het niks.

En ik las hier ergens als je de Amerikaanse Netflix kunt kraken, dat je wel recentere series e.d. Hebt. Geen idee hoe je dat kunt doen, ben ik wel benieuwd naar, want ik test Netflix nu ook een maandje uit
Gisteren iemand gesproken die netflix deelt met zijn schoonbroer. Beiden hebben een eigen inlogcode, de kosten delen ze. Wellicht een optie? Dan ben je ¤4 per maand kwijt.

Je kunt het dan wel maar op 1 toestel thuis bekijken (dus niet en op tv én op het tablet).



Verder zelf geen ervaring.
Amerikaanse/Canadese/Britse netflix hoef je heus niet te 'kraken' hoor. Kwestie van VPN installeren en dat is gewoon (vooralsnog) legaal.



Netflix maakt eigen series en die zijn wel recent. Ik vind het heerlijk en kijk regelmatig 'buiten de deur'.
Alle reacties Link kopieren
Jaaa!! Wij volgen er hele series op! Erg verslavend! Films heb ik nog niet vaak gekeken.. Misschien dalijk als het kouder gaat worden wel.

Ideaal dat je ook gewoon via telefoon of tablet kan kijken
Alle reacties Link kopieren
Hoezo niet? Ik deel mijn account ook met meerderen en op meerdere apparaten. Nooit problemen mee gehad.



De series op netflix zijn behoorlijk recent, de films meestal vanaf 1,5-2 jaar terug. Ik denk dus dat je het wel de moeite waard vindt.. Sowieso kun je ook via hola de Amerikaanse netflix kijken, dan kun je nóg meer zien.
Ik vind het ideaal! Had ook film1, maar vind netflix veel prettiger. Sowieso heb ik nog maar weinig series gekeken, dus alles is nieuw voor mij. Qua films vind ik het aanbod ook prima, er komt zoveel bij elke week. En alleen al voor de netflix original series zoals orange is the new black en house of cards is het de moeite waard!

En wat saaaaar81 ook al zegt, ideaal met kinderen. Dochter hier vind het geweldig! Er staat zoveel leuks op voor haar, ze zit nu toy story 3 te kijken ik kan zowat de gewone tv wel opzeggen, want die is gaat bijna nooit meer aan.

Ik had de laptop mee en heb op vakantie op de camping lekker netflix kunnen kijken
Ik vond het behoorlijk tegenvallen. Het aanbod sluit niet aan bij wat ik graag kijk. Qua films vind ik het nog bedroevender eigenlijk.



Nee, in de huidige hoedanigheid vind ik het zonde van de maandelijkse kosten.
Ik vind het aanbod niet enorm, maar voor de kosten hoef je het niet te laten.
@Tomatensoep, geen idee. Ik heb zelf geen ervaring met Netflix. Misschien wonen jullie in 1 huis? Bij hen zitten er heel veel km tussen.

Ik kan alleen aangeven wat ze mij verteld hebben
Wij hebben ons er vorig jaar in verdiept, maar vond het aanbod te gering. En idd redelijk verouderd.
Alle reacties Link kopieren
Thanks Verhuisd!
Voor 8 euro per maand probeer je het toch gewoon een tijdje uit? Hier een topic over openen en bijhouden kost al meer moeite
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geprobeerd om op de Amerikaanse Netflix te komen. Je moet je vpn code veranderen, maar ik kom dan steeds op een een of ander betaalde site. Kan het ook for free? Wie weet hoe je dat doet?
Alle reacties Link kopieren
Oja.. Eerste maand is gratis. Dus test het gewoon een maandje.
quote:mavipa schreef op 24 juli 2014 @ 19:06:

Ik heb geprobeerd om op de Amerikaanse Netflix te komen. Je moet je vpn code veranderen, maar ik kom dan steeds op een een of ander betaalde site. Kan het ook for free? Wie weet hoe je dat doet?Waar kijk je Netflix mee? Laptop, Apple tv?
Netflix is een must als je kinderen hebt.



Ik kijk graag series op Netflix en soms eens een film. Wij betalen 7 euro per maand en dat vind ik een heel schappelijk bedrag voor wat je krijgt. (Nogmaals: als je kinderen hebt is het ideaal... Netflix heeft bijvoorbeeld een exclusief contract met Disney, daardoor worden Disneyfilms na de bios meteen op Netflix uitgebracht.)
DH, hoe heb je dat voor elkaar gekregen, of was je op vakantie in Nederland? Dat vond ik een nadeel namelijk: in het buitenland doet je Nederlandse Netflix het niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven