Netflix eerste maand gratis

09-02-2015 14:35 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen week heb ik met skiën m'n been gebroken, aangezien ik in de zorg werk en niet mobiel ben zit ik komende weken thuis. Nu dacht ik om Netflix aan te schaffen, maar wil er niet aan vast zitten. Hoe zit het net de maand gratis. Zit er nog een addertje onder het gras of kan ik gewoon na 4 weken opzeggen.



Hoor het graag als iemand er ervaring mee heeft.
Alle reacties Link kopieren
Ah, wat vervelend, beterschap! Hopelijk is het op de laatste dag gebeurd.



Er zijn geen addertjes onder het gras, zolang je maar voor het betaalde abonnement in zou gaan opzegt. Dat gebeurt namelijk automatisch als je niets doet.
Alle reacties Link kopieren
Nee geen adder hoor! Je moet bij aanmelden 0,01 euro met iDeal betalen. Blijf je lid wordt dit maandelijks gebruikt voor je automatische incasso. Wil je geen lid blijven moet je het even opzeggen.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
OK thans, was helaas midden in de vakantie dus ff balen maar goed... Tis niet anders helaas. Ga het dan meteen maar aanmelden. Eens kijken of het lukt, heb ik weer ff wat te doen:)



Nog iemand tips voor films of series:)
Alle reacties Link kopieren
Geen addertje.

En het is het zeker waard om het te houden.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
Orange Is The New Black sowieso!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
quote:O.L.L.A schreef op 09 februari 2015 @ 14:51:

Geen addertje.

En het is het zeker waard om het te houden.Ja i know, meld me weer opnieuw aan als we nieuwe tv hebben huidige is niet geschikt dus nu ivm been kan ik wel op de iPad kijken tijdelijk maar mocht tv, (oudje van 6 jaar) het begeven en hebben nieuwe tv dan ga ik zeker verder met netflix
Alle reacties Link kopieren
Hemlock grove is vet

breaking bad natuurlijk

call the midwife is echt super.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Suits

Homeland
Orange is the New Black

Call the midwife

House of Cards

The Bridge

The Killing
quote:saaaaar81 schreef op 09 februari 2015 @ 14:55:

Hemlock grove is vet

breaking bad natuurlijk

call the midwife is echt super.De BBC is weer een nieuwe serie aan het uitzenden
Niks aan het handje dacht ik toen ik op 28 januari (want voor het einde van de maand) annuleerde. Is vorige week toch geld afgeschreven. Factuurdatum is de 27e van de maand dus ik had voor de 27e op moeten zeggen ipv voor 1 februari. Hier krijg je geen bericht van. Best wel een naaistreek van Netflix.
Alle reacties Link kopieren
Helemaal geen naaistreek, jij hebt zelf de voorwaarden niet nagelezen.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
Leuke ava trouwens, Totoro
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:pangea schreef op 09 februari 2015 @ 14:59:

Niks aan het handje dacht ik toen ik op 28 januari (want voor het einde van de maand) annuleerde. Is vorige week toch geld afgeschreven. Factuurdatum is de 27e van de maand dus ik had voor de 27e op moeten zeggen ipv voor 1 februari. Hier krijg je geen bericht van. Best wel een naaistreek van Netflix.

Ik kreeg bij aanmelding een mail waarin stond voor welke datum ik op moest zeggen. Dit was ook zichtbaar in mijn account.

Ik heb Netflix gehouden, vind het fijn series kijken
Alle reacties Link kopieren
Moet je er ook een kastje of zoiets voor hebben, net zoals voor HBO?

Volgens mij moesten wij daarvoor een kastje bestellen.
Alles komt goed, alleen de rest niet
quote:Istar_ schreef op 09 februari 2015 @ 15:00:

[...]



Ik kreeg bij aanmelding een mail waarin stond voor welke datum ik op moest zeggen. Dit was ook zichtbaar in mijn account.

Ik heb Netflix gehouden, vind het fijn series kijken



Heb ik niet gehad, had ook een item in mijn agenda gezet dat ik moest annuleren op de 28e. Anders had ik die andere datum natuurlijk aangehouden.



Edit: heb het nagekeken, in de mail van Netflix staat dat mijn proefperiode eindigt op vrijdag 30 januari 2015. Staat niet bij dat ik 'm voor de 27e op moest zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook direct opzeggen als je het afgesloten hebt, is er helemaal niets aan de hand.

Het is Netflix in ieder geval niet echt aan te rekenen.



Je moet een smart tv hebben, of je tv op je pc aansluiten of een kastje kopen (chromecast, raspberry pi oid).
quote:yasmijn schreef op 09 februari 2015 @ 15:01:

Moet je er ook een kastje of zoiets voor hebben, net zoals voor HBO?

Volgens mij moesten wij daarvoor een kastje bestellen.Nee, gaat gewoon via je pc. Wij kijken via de Wii, nog makkelijker.
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 09 februari 2015 @ 15:05:

[...]



Nee, gaat gewoon via je pc. Wij kijken via de Wii, nog makkelijker.



En als ik gewoon op de tv wil kijken?

(ben een nitwit wat dit betreft maar dat was wel bekend )
Alles komt goed, alleen de rest niet
quote:yasmijn schreef op 09 februari 2015 @ 15:10:

[...]





En als ik gewoon op de tv wil kijken?

(ben een nitwit wat dit betreft maar dat was wel bekend )

Via de Wii kijk ik op de tv.



Je kan ook je laptop op de tv aansluiten. Zeer simpel te doen met een hdmi kabel.
quote:yasmijn schreef op 09 februari 2015 @ 15:10:

[...]





En als ik gewoon op de tv wil kijken?

(ben een nitwit wat dit betreft maar dat was wel bekend )Of je legt een HDMI kabel tussen je laptop en je tv (zo doen wij het) of je tv moet internet ontvangen.
Alle reacties Link kopieren
Dan heb je iets als een Apple TV of Google Chromecast of Wii nodig.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Oke, ik snap het! Thanks!
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Als het maar voor even is waarom kijk je niet in je omgeving of iemand lid is? Dan kun je op een account van die persoon kijken.. Mits het niet botst me die persoons kijkgewoontes. Je kunt namelijk gewoon overal inloggen alleen niet tegelijkertijd. Je kunt met 2 profielen wel tegelijk kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven