Netflix op TV, geen mastercard

22-11-2015 22:50 27 berichten
Hallo dames (en enkele heer),



Ik wilde net Netflix op mijn TV installeren, maar de hij geeft een fout aan bij mijn Mastercard. Kan hem nu niet op de TV installeren dus. Kan dit uiteraard wel op mijn telefoon doen en dan via iDeal het bedrag overmaken. Maar hoe krijg ik dit dan uiteindelijk ook op de TV? Ik kan namelijk niet streamen naar de TV vanuit mijn telefoon. Ik wil uiteraard alle series op de TV kijken, en niet op de telefoon. Misschien is het echt een onnozele vraag, maar wat dit betreft ben ik echt een digibeet
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik chromecast.
Alle reacties Link kopieren
Het maakt toch nirt uit hoe je betaalt? Biet iedereen heeft een creditcard
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Hoe wil je op je tv streamen dan? Ik heb gewoon met ideal betaald via de laptop. En met dat account kan ik op elke device inloggen.
Alle reacties Link kopieren
Heb je een smarttv? Dan installeer je de app en log je gewoon in met de code die je op je telefoon hebt aangemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Aangenomen dat je een smarttv hebt: maak geen nieuw account aan, maar gebruik je bestaande Netflix-account.
Alle reacties Link kopieren
Als je kpn hebt kan je ook via je telefoon streamen naar je televisie.
Oh dus zo simpel kan het zijn? Gewoon via de telefoon een account aanmaken en betalen, en daarna op de tv inloggen met dat account? Ik heb dus geen smarttv. Ondanks dat onze platte tv 'pas' 4 jaar oud is, loopt hij behoorlijk achter op de huidige techniek.
quote:boefje2012 schreef op 22 november 2015 @ 22:57:

Als je kpn hebt kan je ook via je telefoon streamen naar je televisie.KPN tv, telefoon via Tele2
quote:Pailletje schreef op 22 november 2015 @ 22:58:

Oh dus zo simpel kan het zijn? Gewoon via de telefoon een account aanmaken en betalen, en daarna op de tv inloggen met dat account? Ik heb dus geen smarttv. Ondanks dat onze platte tv 'pas' 4 jaar oud is, loopt hij behoorlijk achter op de huidige techniek.Je moet dan wel een chromecast/laptop aansluiten oid.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ook kpn tv. Als je de app download op je telefoon kan je als het goed is daar kiezen om het af te spelen op tv. Wij hebben overigens ook geen smart tv. Vriend ontdekte dit vandaag en is echt mogelijk.
Boefje2012 ik ga dat ook eens proberen. Kijken of het werkt.
Alle reacties Link kopieren
Als je ingelogd bent zie je rechts bovenaan een afbeelding van een tv met wifi teken. Daar kun je als het goed is kiezen waar je het afspeelt.
Ik krijg me niet eens aangemeld bij KPN. Dan vraagt hij om mijn mobiele nummer om een activatiecode te sturen. Maar omdat ik een abonnement heb van Tele2, krijg ik een foutmelding. Denk dat ik er morgen maar mee verder ga
Alle reacties Link kopieren
Een account voor netflix kan gewoon per computer gemaakt worden. De tv moet internet hebben. Geen internet? dan de laptop aansluiten of een chromecast kopen.
Heb je tegenwoordig tv's met internet? Gut, en kun je daar dan ook gewoon op internetten, breedbeeld forummen enzo? (Ik ben die ene persoon in Nederland die nog een beeldbuis heeft. Tv uit 2004 dus voorlopig nog niet stuk.)
Alle reacties Link kopieren
quote:boefje2012 schreef op 22 november 2015 @ 23:15:

Als je ingelogd bent zie je rechts bovenaan een afbeelding van een tv met wifi teken. Daar kun je als het goed is kiezen waar je het afspeelt.
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeDeWit schreef op 23 november 2015 @ 00:26:

Heb je tegenwoordig tv's met internet? Gut, en kun je daar dan ook gewoon op internetten, breedbeeld forummen enzo? (Ik ben die ene persoon in Nederland die nog een beeldbuis heeft. Tv uit 2004 dus voorlopig nog niet stuk.)



Forummen (of gewoon uberhaupt surfen) is niet echt een goed idee.

Je muis beweeg je namelijk meestal met pijltjes (heel sloom dus) en ook typen gaat met zo'n blokje waar je ook met pijltjes de goede letter moet kiezen. Maar het zou wel kunnen ja.



Het is alleen meer bedoeld om YouTube, Netflix, Uitzending Gemist enz. rechtstreeks aan te spreken. Deze staan dan als apps op je TV.
quote:MinkeDeWit schreef op 23 november 2015 @ 00:26:

Heb je tegenwoordig tv's met internet? Gut, en kun je daar dan ook gewoon op internetten, breedbeeld forummen enzo? (Ik ben die ene persoon in Nederland die nog een beeldbuis heeft. Tv uit 2004 dus voorlopig nog niet stuk.)Yup, die zijn er! Mijne kan het ook en hij heeft een 3D functie bij zitten.
quote:MinkeDeWit schreef op 23 november 2015 @ 00:26:

Heb je tegenwoordig tv's met internet? Gut, en kun je daar dan ook gewoon op internetten, breedbeeld forummen enzo? (Ik ben die ene persoon in Nederland die nog een beeldbuis heeft. Tv uit 2004 dus voorlopig nog niet stuk.)Volgens mij zou je daar ook je computer op kunnen aansluiten. Ruim 20 jaar geleden speelde ik al computerspelletjes via de tv.
Alle reacties Link kopieren
Hier toevallig ook gister voor het eerst aangemeld bij Netflix via laptop (ivm betalen met iDEAL) en als je KPN tv hebt staat er bij menu - mijn videotheek ook Netflix tussen..
Alle reacties Link kopieren
Il heb netflix en laat het automatisch afschrijven van de rekening. Ik.kijk het via de playstation( ook geen hippe tv) maar kan ook via WII of Nintendo geloof ik. Dus misschien lun he dat ook kijken als het niet lukt via bovenstaande weg
quote:ariel149 schreef op 23 november 2015 @ 07:58:

Hier toevallig ook gister voor het eerst aangemeld bij Netflix via laptop (ivm betalen met iDEAL) en als je KPN tv hebt staat er bij menu - mijn videotheek ook Netflix tussen..

Navigeer je dan met je ab? Lijkt me niet prettig.

Wij kijken via de xbox.
Alle reacties Link kopieren
Ik betaal netflix via paypal. Kun je gratis 'n account bij aanmaken.
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 23 november 2015 @ 09:16:

[...]



Navigeer je dan met je ab? Lijkt me niet prettig.

Wij kijken via de xbox.Ja klopt, gaat prima? Ik weet niet beter, dat scheelt misschien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven