Netflix vraagt: kijk je nog steeds naar...?

18-08-2015 22:02 54 berichten
En ik begin het be-hoor-lijk irritant te vinden. De afgelopen dagen ben ik ziek thuis geweest en heb dus ongegeneerd zitten bingen op Netflix. Ben ik een paar afleveringen van een serie aan het kijken en dan verschijnt die melding weer. Nu heb ik Lord of the Ring aangezet en ben te porren voor het tweede deel, vraagt 'ie al na vijf minuten of ik 'nog steeds' naar The Two Towers aan het kijken ben.



Kan deze melding uit of moet ik voor nu altijd bewust een serie of film aanzetten en hem niet laten 'doorlopen' naar een vervolg (waarom is die optie er eigenlijk)?
Ik lees mee, want ik loop er ook tegen aan. Heel irritant.
quote:SherlotteHolmes schreef op 18 augustus 2015 @ 22:05:

Ik lees mee, want ik loop er ook tegen aan. Heel irritant.Heel irritant inderdaad, vanaf het begin al maar nu na de proefmaand begin ik het een hele ergernis te vinden.
ik voel me altijd zo'n lowlife als die melding verschijnt! Ik interpreteer het als "jeeeeeezus zit je nou NOG tv te kijken, heb je niks zinnigs te doen?"
Alle reacties Link kopieren
quote:KingImmortal schreef op 18 augustus 2015 @ 22:07:

ik voel me altijd zo'n lowlife als die melding verschijnt! Ik interpreteer het als "jeeeeeezus zit je nou NOG tv te kijken, heb je niks zinnigs te doen?"



Hahahaha, +1

Inderdaad vooral als je lekker zit te bingen en je gaat altijd naadloos door in de volgende suggestie van Netflix.
668, the neighbour of the Beast
Ja, dat precies King! Je kunt nog niet eens aan het befaamde Netflix bingen doen als je die melding krijgt!
quote:KingImmortal schreef op 18 augustus 2015 @ 22:07:

ik voel me altijd zo'n lowlife als die melding verschijnt! Ik interpreteer het als "jeeeeeezus zit je nou NOG tv te kijken, heb je niks zinnigs te doen?"Nou dat ook inderdaad. Ik was een week ziek en heb even 4 seizoenen van TWD gekeken in 6 dagen. Toen heb ik ook echt ontelbaar die melding gekregen, uiteindelijk kreeg ik ook nog suggesties wat mij ook zou kunnen aantrekken.
Alle reacties Link kopieren
Wij kijken via de Wii, en ik heb die melding nog noot gehad.

Via welk apparaat kijk jij?
Alle reacties Link kopieren
En echt al na je tweede aflevering serie he....



Ik voel me altijd zo'n pauper als ie dat vraagt
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:Hertjehertje schreef op 18 augustus 2015 @ 22:10:

Wij kijken via de Wii, en ik heb die melding nog noot gehad.

Via welk apparaat kijk jij?Of jij hebt, in tegenstelling tot wij, wel een leven,
668, the neighbour of the Beast
quote:Hertjehertje schreef op 18 augustus 2015 @ 22:10:

Wij kijken via de Wii, en ik heb die melding nog noot gehad.

Via welk apparaat kijk jij?Vanaf de PlayStation III. Jammer genoeg hebben we geen Wii meer.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vaak te weinig geduld om die paar seconden te wachten, dus ik klik het vervolg zelf aan. Dan krijg je geen meldingen ;)
quote:Marels schreef op 18 augustus 2015 @ 22:12:

[...]





Of jij hebt, in tegenstelling tot wij, wel een leven,
Alle reacties Link kopieren
Ik heb t shirt met die melding en daaronder de tekst: yes I'm still watching, stop judging me Netflix!
quote:Miriampiej schreef op 18 augustus 2015 @ 22:13:

Ik heb vaak te weinig geduld om die paar seconden te wachten, dus ik klik het vervolg zelf aan. Dan krijg je geen meldingen ;)Heb ik ook al gemerkt inderdaad. Maar als dochter beneden is, die ook gebruik maakt van Netflix met haar geliefde Teletubbies, gaat ze me steeds aan die controller zitten en dan leg ik die op het TV kastje waar ze niet aan kan. En dan ga ik niet iedere aflevering opstaan...
Alle reacties Link kopieren
quote:Miriampiej schreef op 18 augustus 2015 @ 22:13:

Ik heb vaak te weinig geduld om die paar seconden te wachten, dus ik klik het vervolg zelf aan. Dan krijg je geen meldingen ;)Echte bingers zijn te lui om op het knopje te drukken.
668, the neighbour of the Beast
quote:SherlotteHolmes schreef op 18 augustus 2015 @ 22:10:

[...]





Nou dat ook inderdaad. Ik was een week ziek en heb even 4 seizoenen van TWD gekeken in 6 dagen. Toen heb ik ook echt ontelbaar die melding gekregen, uiteindelijk kreeg ik ook nog suggesties wat mij ook zou kunnen aantrekken.

oja die suggesties die werkelijk nergens op slaan.

'Omdat je sons of anarchy hebt gekeken, suggestie; pretty little liars.' Ehm oke..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanaf het prille begin Netflix, maar heb de melding nog nooit gehad. Wat doe ik fout?



Die suggesties slaan ook best wel ergens op. Maar ik heb mijn voorkeuren dan ook uitgebreid doorgegeven, misschien ligt het daaraan?
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Oh God, Sjors heeft ook een leven
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 18 augustus 2015 @ 22:15:

[...]





Echte bingers zijn te lui om op het knopje te drukken.Je bent een ware binger of je bent het niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:fleetfox schreef op 18 augustus 2015 @ 22:21:

[...]



Je bent een ware binger of je bent het niet. En ik ben er trots op
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:KingImmortal schreef op 18 augustus 2015 @ 22:07:

ik voel me altijd zo'n lowlife als die melding verschijnt! Ik interpreteer het als "jeeeeeezus zit je nou NOG tv te kijken, heb je niks zinnigs te doen?"
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:KingImmortal schreef op 18 augustus 2015 @ 22:17:

[...]



oja die suggesties die werkelijk nergens op slaan.

'Omdat je sons of anarchy hebt gekeken, suggestie; pretty little liars.' Ehm oke..Precies!
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg de melding pas als ie een uur of 5 achter mekaar aanstaat

Maar dan nog, de clou is om af en toe de pauze knop in te drukken, in case of plassen of honger. Dan doet ie het niet zo vaak, de melding Hallo, ben je er nog?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 18 augustus 2015 @ 22:20:

Ik heb vanaf het prille begin Netflix, maar heb de melding nog nooit gehad. Wat doe ik fout?



Die suggesties slaan ook best wel ergens op. Maar ik heb mijn voorkeuren dan ook uitgebreid doorgegeven, misschien ligt het daaraan?Wat Sjors zegt. Ik heb dit ook nooit gehad en kijk veel, ook veel achter elkaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven