Netflix vraagt: kijk je nog steeds naar...?

18-08-2015 22:02 54 berichten
En ik begin het be-hoor-lijk irritant te vinden. De afgelopen dagen ben ik ziek thuis geweest en heb dus ongegeneerd zitten bingen op Netflix. Ben ik een paar afleveringen van een serie aan het kijken en dan verschijnt die melding weer. Nu heb ik Lord of the Ring aangezet en ben te porren voor het tweede deel, vraagt 'ie al na vijf minuten of ik 'nog steeds' naar The Two Towers aan het kijken ben.



Kan deze melding uit of moet ik voor nu altijd bewust een serie of film aanzetten en hem niet laten 'doorlopen' naar een vervolg (waarom is die optie er eigenlijk)?
En bingen? Que?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb die melding nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die suggesties ook zo stom. Heb ik een hele leuke film gekeken, wordt er een hele stomme, domme film als suggestie gegeven. Ik krijg trouwens ook al die meldingen, moet er juist een beetje om lachen steeds...
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij kan je het niet uitzetten
Grappig, ik denk juist bij die melding altijd: ahhh kijk, zoveel vrije tijd heb ik. Dat zelfs de tv denkt: joe koekoek! Ga eens wat doen met je leven!



Wat heerlijk om zoveel tijd te hebben om te niksen, denk ik dan.



Toen ik nog studeerde was dat anders, want dan moest ik eigenlijk tentamens leren en dan dacht ik: CURSE YOU NETFLIX, HOW DO YOU SENSE I HAVE EXAMS, goddamn you!



Maar sinds ik mijn weekenden weer voor mezelf heb nergens last van. Ja hooor, Netflix, nog uuuuren vrije tijd, komt u maar door hoor!
Echt nog nooit die melding gehad.



*klopt af*
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 18 augustus 2015 @ 22:12:

[...]





Of jij hebt, in tegenstelling tot wij, wel een leven,



Hahaha! 'Je hebt pas een leven als je geen netflix-meldingen krijgt'?

Zoiets??



Nee hoor, laatst nog Gossip Girl ge-binge-d en geen melding gezien :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook Gossip Girl... Whahaha.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk behoorlijk veel Netflix, maar hier ook de melding nog nooit gezien.
Alle reacties Link kopieren
wat is bingen?



en die melding heb ik nog nooit gehad en ik gebruik nog weleens een hele zaterdag op netflix. tijdje terug een Rita-dagje gedaan. zó leuk!
En doooooor!
quote:broadway schreef op 19 augustus 2015 @ 10:28:

wat is bingen?



en die melding heb ik nog nooit gehad en ik gebruik nog weleens een hele zaterdag op netflix. tijdje terug een Rita-dagje gedaan. zó leuk!Bingen komt van 'binge eating' (overmatig eten in 1 keer) en dat is nu een bekende term binnen Netflix. Uren Netflix kijken = Netflix Bingen.
Alle reacties Link kopieren
ah. dank je fleetfox!



zonder dat ik wist dat het een naam had bing ik dus af en toe! cool! hihi
En doooooor!
quote:broadway schreef op 19 augustus 2015 @ 10:54:

ah. dank je fleetfox!



zonder dat ik wist dat het een naam had bing ik dus af en toe! cool! hihiWelkome to the club.
Alle reacties Link kopieren
Melding heb ik wel eens gezien, als ik bijvoorbeeld non stop 3 uur lang serie keek. Verder eigenlijk niet!
Pas een seizoen Homeland gekeken, nou ja, anderhalf eigenlijk, en een half seizoen Lost. Geen melding gehad. Op AppleTV
Ik heb zo'n melding geloof ik één keer gehad ooit, op de Apple TV. Ik moet zeggen dat ik me toen wel een beetje schaamde.
Alle reacties Link kopieren
je krijgt de melding niet als je af en toe eens actief bent.

Ik gebruik netflix ook veel en als de ene aflevering is afgelopen druk ik altijd gelijk door naar de volgende ( zonder de 20 seconden aftellen te kijken) t kost wat energie ( je moet namelijk je arm op tillen en 2 keer drukken met je duim) maar dan krijg je de melding totaal niet.



anders krijg je hem idd wel.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:biol schreef op 19 augustus 2015 @ 15:23:

je krijgt de melding niet als je af en toe eens actief bent.

Ik gebruik netflix ook veel en als de ene aflevering is afgelopen druk ik altijd gelijk door naar de volgende ( zonder de 20 seconden aftellen te kijken) t kost wat energie ( je moet namelijk je arm op tillen en 2 keer drukken met je duim) maar dan krijg je de melding totaal niet.



anders krijg je hem idd wel.
Alle reacties Link kopieren
Die melding krijg je inderdaad als je meerdere afleveringen achter elkaar kijkt. Ik stoor me er nooit zo aan, maar ik kijk ook veel meer films dan series, dus ik heb er ook minder vaak last van. Heb nog maar één serie volledig afgekeken.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Ik kijk veel Netflix, maar ik heb echt geen idee waar jullie het over hebben? Kijken jullie via een Proxy soms de Amerikaanse versie of zo?
Alle reacties Link kopieren
Dat is na zo'n anderhalf uur... omdat "men" de flix gewoon aan laat staan en dat eigenlijk te veel bandbreedte kost. Dus ja, je moet iedere keer opnieuw aanklikken...



Of je kind trainen dat voor je te doen
Alle reacties Link kopieren
6 maanden in de ziektewet gezeten en dus heel (echt heeeeeeel) Netflix afgestruind op series en films en nog nooit die melding gekregen! Houden zo!!



En Netflix weet ook vaak waar ik van houd



Nu alleen nog de nieuwe seizoenen van The Walking Dead en ik ben 100% fan!
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven