Netflix

14-01-2016 16:58 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb volgens mij onder een steen geleefd want ik geloof dat ik de enige ben die geen netflix heeft.

Ik zit te denken om dit te nemen, maar is het iets? Ik vind het altijd een beetje 'eng' zo iets. Ik ben alleen met de kids, dus ik heb geen geld over om het zo maar te zeggen. Is het makkelijk op te zeggen en kun je er leuke dingen op kijken?

Ik heb geen smart tv, maar wel zo'n chrome ding....of de laptop kan ik aansluiten op de tv.



Kortom.....is het iets of niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:girasole3 schreef op 14 januari 2016 @ 17:12:

Je bent niet de enige hoor; ik heb ook geen Netflix en zou niet weten waarom ik het wel zou moeten hebben. Ben helemaal geen film- of seriekijker, dus ik zie er de meerwaarde totaal niet van.Hier precies hetzelfde. We komen er vaak al niet eens aan toe om tv te kijken. En als er een keer niets op tv is kunnen we altijd de programma's die we niet gezien hebben inhalen via uitzendinggemist. We komen nu al tijd tekort!
Ik zou niet meer zonder kunnen.



Er is een goed lopend topic over verschillende series op Netflix, misschien helpt dat je in je beslissing Netflix series
Alle reacties Link kopieren
Geen dingen kopen waar je geen geld voor hebt. Vraag anders of iemand wil delen. 1 Netflix account kost net geen 8 euro per maand. Dat kan draaien op 2 aparaten met onafhankelijk wifi. Dan betaal je allebei 4 euro per maand. De eerste maand heb je sowieso proef zonder kosten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:nephthys schreef op 14 januari 2016 @ 17:20:

VPN is niet illegaal, maar VPN gebruiken om de geo-restricties van Netflix te omzeilen wel.





Nee, dat is ook niet illegaal, dat is alleen tegen de gebruiksvoorwaarden.



Films downloaden via torrents is illegaal. Dan kun je niet alleen ruzie krijgen met de filmmaatschappijen, maar in theorie ook met de nederlandse justitie.



Films kijken via netflix met een VPN om te doen alsof je Amerikaan bent mag alleen niet van Netflix. In het ergste geval sluiten ze je af.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
quote:handigmetgeld schreef op 14 januari 2016 @ 17:30:

[...]





Nee, dat is ook niet illegaal, dat is alleen tegen de gebruiksvoorwaarden.



Films downloaden via torrents is illegaal. Dan kun je niet alleen ruzie krijgen met de filmmaatschappijen, maar in theorie ook met de nederlandse justitie.



Films kijken via netflix met een VPN om te doen alsof je Amerikaan bent mag alleen niet van Netflix. In het ergste geval sluiten ze je af.Ja, ok, zo bedoelde ik het ook. Niet dat het tegen de grondwet is, maar tegen de regels.
Alle reacties Link kopieren
Als je er aan begint wil je niet meer zonder!

Inmiddels bijna 2 jaar Netflix en nog geen spijt van gehad!
Alle reacties Link kopieren
quote:nephthys schreef op 14 januari 2016 @ 17:31:

[...]

Ja, ok, zo bedoelde ik het ook. Niet dat het tegen de grondwet is, maar tegen de regels.

De grondwet nog wel.



Het is zeg maar het verschil tussen zwartrijden (illegaal) en met je voeten op de bank zitten (tegen de vervoersvoorwaarden).
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Hier ook fanatiek gebruiker! Met kinderen is het echt ideaal! Het aanbod voor kinderen is ontzettend divers en er blijft maar bijkomen. Disney staat er heel veel op, vind ik erg fijn. Ook voor mezelf, want de gewone films staan er ook snel op qua series is het voor onszelf ook prima! En alles al gezien? Tja, zoveel tijd heb ik niet over dus dat zal niet snel gebeuren hier.
Alle reacties Link kopieren
quote:handigmetgeld schreef op 14 januari 2016 @ 17:40:

[...]



De grondwet nog wel.



Het is zeg maar het verschil tussen zwartrijden (illegaal) en met je voeten op de bank zitten (tegen de vervoersvoorwaarden).



Wel, ik ben zo iemand die niet zwartrijdt én nooit met haar voeten op de bank zal gaan zitten



En ben ik dus gebonden aan het flauwe Belgische Netflix aanbod...
Ik heb geen netflix en zal het voorlopig ook niet nemen. Het aanbod van Amerika voldoet prima aan mijn wensen maar hetgeen wat ze in Nederland aanbieden niet en geen zin om moeilijk te gaan doen met een VPN. Heb een tijdje terug een keer gratis een VPN getest en ik vond het niks, heel erg traag enzo.
http://www.nu.nl/internet/4197931/netfl ... kkade.html
quote:girasole3 schreef op 14 januari 2016 @ 17:12:

Je bent niet de enige hoor; ik heb ook geen Netflix en zou niet weten waarom ik het wel zou moeten hebben. Ben helemaal geen film- of seriekijker, dus ik zie er de meerwaarde totaal niet van.



Dan betreft de vraag jou toch ook niet?

Netflix is echt juist alleen voor mensen die wel graag films en series kijken.

Of is geen films en series kijken een soort statement?
quote:tvp schreef op 14 januari 2016 @ 18:36:

http://www.nu.nl/internet/4197931/netfl ... kkade.html
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het extreem gebruiksvriendelijk. Nog los van het aanbod (veel leuke series). Ben een digibeet en dit kan echt niet makkelijker.
Alle reacties Link kopieren
Zoek er nog 3 vrienden/huishoudens bij en je kunt 1 abonnement nemen met 4 accounts voor 12,- per maand. Je betaald dan 3,- per account en kunt dus thuis gewoon Netflix kijken. Met een chromecast kun je het inderdaad vanaf je laptop naar je tv streamen. Netflix is juist bedoelt om te delen met vrienden, dus waarom niet hier gebruik van maken?
Alle reacties Link kopieren
quote:tvp schreef op 14 januari 2016 @ 18:36:

http://www.nu.nl/internet/4197931/netfl ... kkade.html

Dat zou ik wel heel erg extreem kut vinden!



Bovendien zou je dan als Nederlander ook niet via 'n NL proxy naar je eigen aanbod mogen kijken zodra je je in 't buitenland bevindt. Je kunt toch moeilijk verwachten dat mensen die op reis zijn in een of ander land waarvan ze de taal niet spreken ze het moeten doen met netflix in het spaans nagesynchroniseerd o.i.d.?
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
Als je het geld niet kan missen, niet nemen. Kan je het wel missen? Doen! Voor kinderen is er echt heeeel veel. Als je zelf van series en films houdt zit je goed. Ik ben echt verslaafd aan Netflix als ik tijd over heb of ziek ben.
'We should all start to live before we get too old.'
quote:redbuIIetje schreef op 14 januari 2016 @ 19:04:

[...]



Dat zou ik wel heel erg extreem kut vinden!



Bovendien zou je dan als Nederlander ook niet via 'n NL proxy naar je eigen aanbod mogen kijken zodra je je in 't buitenland bevindt. Je kunt toch moeilijk verwachten dat mensen die op reis zijn in een of ander land waarvan ze de taal niet spreken ze het moeten doen met netflix in het spaans nagesynchroniseerd o.i.d.?Op vakantie neem ik wel een boek mee en wat dvd's. Ik kan wel 3 weken zonder Netflix hoor. En als je dat niet lukt, vakantie in eigen land is ook vakantie
Alle reacties Link kopieren
quote:Bree_van_de_Kamp schreef op 14 januari 2016 @ 19:06:

[...]



Op vakantie neem ik wel een boek mee en wat dvd's. Ik kan wel 3 weken zonder Netflix hoor. En als je dat niet lukt, vakantie in eigen land is ook vakantie

Nee dat is geen vakantie, dan kun je natuurlijk net zo goed thuis blijven. Ik vind het ontspannend om voor ik naar bed ga op reis nog lekker even 'n uurtje iets te kijken en dan zie ik netflix als de betere optie aangezien lokaal tv-aanbod vaak wordt vervuild door reclamebreaks.



Bottomline is dat ik de Amerikaanse netflix niet kwijt wil nu ik 'm eenmaal heb ontdekt, dus ik reken op de inventiviteit van een hoop nerds die daar 't zelfde over denken en die weer nieuwe opties over internet verspreiden.
Shoot first, ask questions later!
Wou net het linkje naar het artikel komen posten maar dat is mosterd zie ik... Balen! Hebben het nu niet (vpn), maar met het oog op mijn lange zwangerschapsverlof had ik man gevraagd dat op korte termijn te gaan regelen.
quote:redbuIIetje schreef op 14 januari 2016 @ 19:09:

[...]



Nee dat is geen vakantie, dan kun je natuurlijk net zo goed thuis blijven. Ik vind het ontspannend om voor ik naar bed ga op reis nog lekker even 'n uurtje iets te kijken en dan zie ik netflix als de betere optie aangezien lokaal tv-aanbod vaak wordt vervuild door reclamebreaks.



Bottomline is dat ik de Amerikaanse netflix niet kwijt wil nu ik 'm eenmaal heb ontdekt, dus ik reken op de inventiviteit van een hoop nerds die daar 't zelfde over denken en die weer nieuwe opties over internet verspreiden.Tja, je kan ook gewoon accepteren dat je je aan de voorwaarden moet houden waar je voor getekend hebt toen je het contract met ze afsloot.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bree_van_de_Kamp schreef op 14 januari 2016 @ 19:11:

[...]



Tja, je kan ook gewoon accepteren dat je je aan de voorwaarden moet houden waar je voor getekend hebt toen je het contract met ze afsloot.

Of ik daarvoor heb moeten tekenen weet ik niet, maar ik heb daar eerlijk gezegd schijt aan net zoals het overgrote deel van de netflixgebruikers wereldwijd.

Dan moeten ze idd eerst maar zorgen dat het complete aanbod van Amerika ook op de buitenlandse netflixen wordt gezet voor ze hier iets aan doen.

Vraag me overigens af of ze dit daadwerkelijk gaan doen of dat het gewoon 'n zoethoudertje is voor de zeikerds van de filmrechten. Las laatst ergens 'n artikel waarin stond dat netflix die voorwaarden alleen maar op hun site heeft staan voor hen en dat ze het niet boeit dat iedereen via proxy/vpn kijkt naar een ander aanbod.
Shoot first, ask questions later!
quote:redbuIIetje schreef op 14 januari 2016 @ 19:16:

[...]



Of ik daarvoor heb moeten tekenen weet ik niet, maar ik heb daar eerlijk gezegd schijt aan net zoals het overgrote deel van de netflixgebruikers wereldwijd.

Dan moeten ze idd eerst maar zorgen dat het complete aanbod van Amerika ook op de buitenlandse netflixen wordt gezet voor ze hier iets aan doen.

Vraag me overigens af of ze dit daadwerkelijk gaan doen of dat het gewoon 'n zoethoudertje is voor de zeikerds van de filmrechten. Las laatst ergens 'n artikel waarin stond dat netflix die voorwaarden alleen maar op hun site heeft staan voor hen en dat ze het niet boeit dat iedereen via proxy/vpn kijkt naar een ander aanbod.Het staat in de voorwaarden dus daar heb je voor getekend. En je wist dus voor het afsluiten al dat het niet mocht. Dan had je er ook voor kunnen kiezen om het niet te nemen natuurlijk, als het Nederlandse aanbod je niet aanstaat. Beetje de omgekeerde wereld zo, dat ze eerst maar wat aan het aanbod moeten doen voor ze je als gebruiker aan de voorwaarden mogen gaan houden waar je zelf mee accoord bent gegaan
Alle reacties Link kopieren
sterker nog...ik chat weleens met netflix om een verzoek in te dienen voor een bepaalde serie of film... ( wat echt lijkt te helpen, al een paar gouden ouwes werden er daarna opgezet )

als je na een bepaalde tijd chat krijg je een amerikaanse medewerker.



hij dient dat dan als verzoek in, maar gaf ook meteen als tip dat op de amerikaanse netflix het staat.

Ik vroeg; hoe kan ik dat bekijken?

Toen zei hij; proxy/vpn of zoiets...en verder mocht hij het niet zeggen want officieel mocht hij dat niet aanraden maar zei ; gewoon even googelen dan vind je het wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bree_van_de_Kamp schreef op 14 januari 2016 @ 19:19:

[...]



Het staat in de voorwaarden dus daar heb je voor getekend. En je wist dus voor het afsluiten al dat het niet mocht. Dan had je er ook voor kunnen kiezen om het niet te nemen natuurlijk, als het Nederlandse aanbod je niet aanstaat. Beetje de omgekeerde wereld zo, dat ze eerst maar wat aan het aanbod moeten doen voor ze je als gebruiker aan de voorwaarden mogen gaan houden waar je zelf mee accoord bent gegaan Voor de eerste paar maanden was 't NL aanbod best prima natuurlijk, maar daarna heb je de beste series wel gezien en komt er niet snel genoeg aanvulling. Overigens lees jij serieus voorwaarden door?
Shoot first, ask questions later!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven