Nieuwe rabobank-app

06-11-2015 16:21 58 berichten
Ok, misschien is hij niet meer zo nieuw. Maar voor mij is hij wel nieuw. Een paar dagen geleden heb ik mijn telefoon weer op fabrieksinstellingen gezet en moest ik als gevolg daarvan een aantal apps opnieuw installeren waaronder de rabo app. Blijkbaar heb ik nu een nieuwe versie (eerst had ik die simpele, witte achtergrond met een overzicht van je rekeningen en je kon er niet veel meer mee dan saldo checken en overboeken). Nu is het een heel fancy ding geworden.



Ik erger me er kapot aan. Kan ik de oude app niet gewoon krijgen?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind 'm wel leuk! En handig dat je gelijk ziet als je overgeboekt hebt wat je resterende saldo is..
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..
Buiten de appstore kan het wel met een flinke omweg. Maar onthoud ook dat oudete versies van apps vaak minder goed beveiligd zijn dan de nieuwe versie.



Ik ga het je dan ook zeker niet aanraden om een oudere versie te gaan gebruiken.
quote:Juul2014 schreef op 06 november 2015 @ 16:24:

Ik vind 'm wel leuk! En handig dat je gelijk ziet als je overgeboekt hebt wat je resterende saldo is..

Huh? Dat zag je daarvoor toch ook al? En als niet, dat kun je zelf toch bedenken?



Ik vind dit vreselijk onoverzichtelijk en onnodig uitgebreid. Ik wil gewoon zien hoe veel geld ik heb, en evt als nodig iets overmaken. Meer niet.
X
anoniem_7760 wijzigde dit bericht op 11-07-2016 22:40
Reden: .
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dan moet je gewoon overstappen naar ING
quote:fbjewel schreef op 06 november 2015 @ 16:30:

Dan moet je gewoon overstappen naar ING Neuh
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er van de week toevallig ook over geklaagd op de FBpagina van de Rabobank. Zag trouwens daik niet de enige was die klaagde. Ik vind het maar een vreselijk onoverzichtelijke app geworden! Ik wil ook liever gewoon de oude app terug;(
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 06 november 2015 @ 16:32:

[...]



Neuh
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hem ook (nog) niet fijn. Je moet nu vaker klikken om op je rekening te komen.



Mijn ouders hebben een zakelijk account en de app op de iPad. Daar kun je de naam van de rekening niet aanpassen. Heel handig, niet dus. Hij heeft meerdere rekeningen. Nu moet je aan het nummer zien, welke het is. Lastige is dat de nummers op elkaar lijken.

Maar ik weet niet of dit aan het zakelijke of de iPad komt. Van mijn privérekeningen kan ik de namen gewoon aanpassen.
Alle reacties Link kopieren
+1



Ik erger me ook, ik hoef niet mijn eigen kop of de kop van "mijn bankmedewerker" in beeld. Gewoon, hoeveel geld ik nog heb en wat er allemaal afgeschreven is. En dat dan netjes onder elkaar.
Ja die bankmedewerker. Flikker op joh.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag gisteren er ook al een klacht over op fb.



Ik vind hem juist veel handiger en overzichtelijker dan de oude app.

Ik ben er erg blij mee.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:MadameQetesh schreef op 06 november 2015 @ 16:45:

Ik zag gisteren er ook al een klacht over op fb.



Ik vind hem juist veel handiger en overzichtelijker dan de oude app.

Ik ben er erg blij mee.Dat zijn je hormonen. Hij zuigt.
De nieuwe app is ondoenlijk traag op mijn telefoon (iPhone 6s) en op mijn overzicht staan maar drie rekeningen want niet meer ruimte, maar ik heb er vier (persoonlijke spaarrekening en betaalrekening en voor gezamenlijk met vriend hetzelfde). Bovendien vind ik het vreselijk onoverzichtelijk en de kleur vond ik bij de oude app ook veel prettiger.
Alle reacties Link kopieren
quote:stempelinkt schreef op 06 november 2015 @ 16:40:

Ik vind hem ook (nog) niet fijn. Je moet nu vaker klikken om op je rekening te komen.



Mijn ouders hebben een zakelijk account en de app op de iPad. Daar kun je de naam van de rekening niet aanpassen. Heel handig, niet dus. Hij heeft meerdere rekeningen. Nu moet je aan het nummer zien, welke het is. Lastige is dat de nummers op elkaar lijken.

Maar ik weet niet of dit aan het zakelijke of de iPad komt. Van mijn privérekeningen kan ik de namen gewoon aanpassen.Stempelinkt, dat lijkt me handig, een naam aan de rekening geven! Kan dat gewoon via de pc op internetbankieren van Rabobank? Nooit opgevallen namelijk, en ik loop er altijd mee te donderen omdat ik ook nog een aantal rekeningnummers van dochter erbij heb staan. Zo vaak geld van of naar de verkeerde rekening overgemaakt, gelukkig wel intern dus maar evengoed lastig.
quote:Krullevaer schreef op 06 november 2015 @ 16:49:

De nieuwe app is ondoenlijk traag op mijn telefoon (iPhone 6s) en op mijn overzicht staan maar drie rekeningen want niet meer ruimte, maar ik heb er vier (persoonlijke spaarrekening en betaalrekening en voor gezamenlijk met vriend hetzelfde). Bovendien vind ik het vreselijk onoverzichtelijk en de kleur vond ik bij de oude app ook veel prettiger.Ja dat heb ik ook!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik erger me er ook aan. Zo onoverzichtelijk en ook nog een stomme foto erbij van iemand die ik niet ken. Waarom????!!!
Alle reacties Link kopieren
Helemaal mee eens. Ik wil graag duidelijk en overzichtelijk zien hoeveel geld ik op mijn rekeningen heb en makkelijk geld overboeken. Ik hoef geen profielfoto van mezelf of te zien wie mijn bankmedewerker is.

Buiten dat hebben mijn ouders eindelijk het hele internetbankieren onder de knie, gaan ze alles omgooien. Dat zal vast voor meerdere oudere mensen gelden.
Het leven gaat niet over bier en bitterballen.
Alle reacties Link kopieren
Ik stoor mij er ook vreselijk aan de onoverzichtelijkheid van de nieuwe app. Alles lijkt tegenwoordig een soort FB/social media achtige 'look en feel' te moeten krijgen. Echt verschrikkelijk.
Voordat je het weet kun je je saldo delen op Facebook
Draak van een ding. Te fancy en de profielfototoestanden hoeven van mij ook niet. Hij werkt vaak niet, of traag en de kleuren vind ik kut.



Doe mij dat witte Excelsheetappie maar gewoon weer.
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 06 november 2015 @ 16:46:

[...]



Dat zijn je hormonen. Hij zuigt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Krullevaer schreef op 06 november 2015 @ 16:49:

De nieuwe app is ondoenlijk traag op mijn telefoon (iPhone 6s) en op mijn overzicht staan maar drie rekeningen want niet meer ruimte, maar ik heb er vier (persoonlijke spaarrekening en betaalrekening en voor gezamenlijk met vriend hetzelfde). Bovendien vind ik het vreselijk onoverzichtelijk en de kleur vond ik bij de oude app ook veel prettiger.Ah ik vroeg me al af of het een bug in de app was dat ik niet al mijn rekeningen zie, maar dat hoort dus zo. Gelukkig hebben ze wel ruimte gemaakt voor een foto van de klantenservicemedewerker
Alle reacties Link kopieren
Ik kan de zoekfunctie niet meer vinden in de nieuwe app. "Mijn" bankmedewerkster kon hem ook niet meer vinden via de chat, schiet lekker op dus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven